Hardtaily okolo 1 000 € – ideál pre začínajúceho cyklistu

Pri začiatkoch s cyklistikou je výborným riešením kvalitný, ale stále dostupný model. Dnes sa pozrieme na niekoľko „HT-čiek“, ktoré spravia radosť aj nenáročným cyklistom.

GHOST Lanao Essential 27.5 - 599 €

Dámsky bicykel Lanao Essential je presne prispôsobený potrebám žien. Oproti mužskému modelu nastali najväčšie zmeny práve v ráme, v podobe výraznejšie tvarovanej hornej rámovej rúrky. Výbava Essential je adekvátna požiadavkám začínajúcej cyklistky. Od 100 mm odpruženej vidlice, cez široký rozsah radenia, až po hydraulické brzdy Tektro. Tento stroj sa nestratí ani na asfalte, ani pri zábavnej jazde lesom. Jeho MOC je 759 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

GHOST Lanao Essential 27.5

Cyclision Corph 2 MK-II 29 - 999 €

Model slovenskej výroby Corph 2 ide ruka v ruke s modernými trendmi. Okrem vzduchovej vidlice od SR SUNTOUR, ktorá je v porovnaní s pružinovou citlivejšia, je tu osadená 12-rýchlostná sada Shimano Deore, kombinovaná s jednoprevodníkom. To však neznamená, že bude cyklista v teréne limitovaný – s bohatým rozsahom kazety 10-51 zubov vyšliape takmer každé stúpanie. Športovej jazde pomôžu aj svižné plášte Continental RaceKing. MOC bicykla je 1 119 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Cyclision Corph 2 MK-II 29

GT Avalanche 29 Comp - 749 €

Hardtaily od GT sú špecifické konštrukciou rámu a model Avalanche nie je výnimkou. Sedlové vzpery rámu s názvom „Triple Triangle“ sú upnuté tak, aby mierne tlmili nerovnosti, čo zvyšuje komfort pri jazde. V kombinácii s pružinovou vidlicou SR SUNTOUR so zdvihom 100 mm bude jazda terénom hračka. Bicykel poháňa vpred 10-rýchlostná sada microSHIFT, ktorá predstavuje „dostupnú“ alternatívu ku konkurencii. MOC tohto bicykla je 1 009 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

GT Avalanche 29 Comp

Giant Talon 3 GE 29 - 759 €

Okrem toho, že model Talon zaujme svojou cenou, preberá množstvo detailov z vyšších radov. Jedným z nich je napríklad vedenie bowdenov vnútrajškom rámu a s tým spojená vyššia ochrana a uhladený dizajn. Praktickým doplnkom je diaľkové ovládanie uzamknutia vidlice pomocou jednoduchej páčky. Sprevodovanie 2x9 ponúka bohatý rozsah a zároveň aj nižšiu hmotnosť v porovnaní s trojprevodníkom. MOC tohto modelu je 889 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Giant Talon 3 GE 29

Kellys Gibon 10 29 - 949 €

Model Gibon 10 ocenia najmä trailovo zameraní jazdci. Od iných bicyklov ho už na prvý pohľad odlišuje agresívnejšia geometria rámu a vidlica so zdvihom 130 mm. Spoľahlivé hydraulické kotúčové brzdy sú doplnené inovovaným 9-rýchlostným radením Shimano Cues. Jazdné vlastnosti v teréne by ešte dokázala pozdvihnúť teleskopická sedlovka. Aj na to dizajnéri mysleli – na ráme sa nachádza špeciálny otvor pre vnútorné vedenie. MOC tohto bicykla je 949 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Kellys Gibon 10 29

Marin Wildcat Trail 3 WFG - 679 €

…a keďže sa medzi nami nachádzajú aj trailov chtivé cyklistiky, americký Marin pripravil model aj pre ne. Do očí hneď udrie výrazný sloping hornej rámovej rúrky, zlepšujúci manévrovateľnosť, či vidlica so zdvihom 120 mm. Hydraulické brzdy Tektro sú doplnené 160 mm kotúčmi, ktoré dodávajú vysoký brzdný výkon. Vzhľadom na veľkosť rámu sú tu osadené 27,5" kolesá, ktoré sú v teréne vrtkejšie. MOC bicykla je 749 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Marin Wildcat Trail 3 WFG

Orbea ONNA 20 - 999 €

Orbea dlhodobo patrí medzi výrobcov, ktorí ponúkajú výborný pomer ceny a vlastností. Tento bicykel nie je výnimkou. Je stvorený do náročnejšieho terénu, zároveň je ale svižný na asfaltových presunoch. Rám má už na pohľad modernú XC geometriu a pohodlie mu dodáva 100 mm vzduchová vidlica. V duchu jednoduchosti je tu inštalované 10-rýchlostné radenie. Zaujímavé sú plášte – šírka 2,35" jasne hovorí, že sa bike nezľakne ani koreňov či šutrov. Jeho MOC je 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Orbea ONNA 20

BULLS Wildtail 1 - 699 €

Model Wildtail zúžitkujú predovšetkým začínajúci a nenároční cyklisti. Ľahký hliníkový rám je doplnený pružinovou vidlicou a trojprevodníkom so 7-rýchlostnou kazetou. Mechanické kotúčové brzdy predstavujú akýsi „medzistupeň“ medzi ráfikovými a hydraulickými brzdami, pričom sa vlastnosťami blížia skôr k „hydraulikám“. Množstvo komponentov si Bulls vyrába samo – riadidlá, predstavec, dokonca aj plášte so šírkou 2,25". MOC bicykla je 699 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

BULLS Wildtail 1
Pre viac hardtailov v cenovej relácii okolo 1 000 € môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Trailovo ladené hardtaily – pre zábavu aj vycibrenú techniku PR článok

Trailovo ladené hardtaily – pre zábavu aj vycibrenú techniku

V dobe, kedy všetci brázdia traily na celoodpružených bikoch, vie stále dobre poslúžiť aj hardtail. Veď práve na ňom sa najlepšie buduje technika a nevyžaduje ani toľko údržby...
Elektrické hardtail bicykle - s chuťou na výlet PR článok

Elektrické hardtail bicykle - s chuťou na výlet

Tieto modely sú často vstupnou bránou do sveta e-bikov. No aj tu sa dajú nájsť zaujímavé kúsky, vďaka ktorým zájdete pri svojich výletoch ešte o niečo ďalej.
Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu PR článok

Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu

Lesné chodníky, cyklotrasy, ale aj mesto či ťažší terén. Hardtail je ideálne riešenie, ak hľadáte dostupnú všestrannosť a jednoduchosť, nech už budete jazdiť kdekoľvek.