Trailové a all-mountain biky do 2 000 €

Užiť si trail či ťažký terén naplno a „nevysoliť“ za to majland? Tieto modely ti dokážu, že to ide.

Marin San Quentin 1 - 899 €

Hliníkový rám je základom každého dostupného bicykla a San Quentin nie je výnimkou. Už na prvý pohľad upúta geometria rámu, ktorá je ako stvorená na rýchle zákruty a klopky. Pružinová vidlica z dielne SR Suntour má zdvih 130 mm a umožní prejazd náročnejším terénom. Do toho sú stavané aj odolné plášte o šírke 2,6”. Bicykel ženie vpred 9-rýchlostný pohon od microSHIFT. Spoľahlivo ho zas zastavia brzdy Tektro so 180 mm kotúčmi. Jeho MOC je 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Marin San Quentin 1

CTM SKAUT 1.0 - 1 399,99 €

Skaut, ako už jeho názov napovedá, je pripravený absolvovať akékoľvek dobrodružstvo. Pomáha mu v tom vzduchové odpruženie o zdvihoch 140/130 mm, ktoré je možné doladiť adekvátne potrebám jazdca. O tom, že ide o univerzál, svedčí aj kazeta s bohatým rozsahom 11 – 50 zubov či plášte o šírke 2,4”. Samozrejmosťou v tejto kategórii sú hydraulické brzdy so 180 a 160 mm kotúčom. MOC bicykla je 1 599 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

CTM SKAUT 1.0

GHOST Kato FS Base - 1 433,29 €

Kato FS Base poteší ľudí, ktorí radi hľadajú nové výzvy a púšťajú sa do „neznámych vôd“. Vďaka množstvu analýz postáv jazdcov bola geometria tohto stroja dotiahnutá na vysokú úroveň. Základ pre všetkých ale tvorí hliníkový rám so zdvihom 130/130 mm, o ktorý sa starajú pružinová vidlica a vzduchový tlmič – oboje od SR Suntour. Kato ide s dobou a nájdeme tu 12-rýchlostný pohon z dielne SRAM. Potešia aj drobnosti ako dva úchyty na fľašu. MOC bicykla je 1 699 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

GHOST Kato FS Base

Giant Stance 29 2 - 1 869 €

Trailový Stance 2 ponúka 130 mm vpredu a 120 mm vzadu a je určený na jednoduchšie traily. 10-rýchlostné Shimano Deore bohato stačí ako na výšľap k trailu, tak aj na rýchle zábery medzi zákrutami. K lepšej manévrovateľnosti zas prispieva teleskopická sedlovka, ktorej zdvih sa mení v závislosti od veľkosti rámu. Odolný celok dopĺňajú plášte Maxxis Forekaster s bočnou ochranou. MOC bicykla je 2 199 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Giant Stance 29 2

GT Zaskar LT 29 Expert - 1 349 €

Zaskar je vystavaný na hliníkovom základe, pričom rám je typický pre GT – nájdeme tu tzv. Triple Triangle. Ten pomáha tlmiť nerovnosti a tým prispieva k lepšiemu komfortu. Do toho má čo povedať aj 130 mm vzduchová vidlica RockShox Gold. O trailovom zameraní svedčí aj teleskopická sedlovka TranzX. GT na tento model osadili kolesá s vnútornou šírkou 30 mm, ktoré si výborne rozumejú s plášťami Minion DHR a DHF. MOC tohto stroja je 1 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

GT Zaskar LT 29 Expert

Liv Embolden 29 2 - 1 869 €

Embolden 2 je určený pre dobrodružné dámy. Ponúka pritom podobnú výbavu ako pánske modely – zdvih 130/120 mm, ktorý zabezpečuje vzduchové tlmenie. Ani ľahšie jazdkyne tak nebudú mať problém s necitlivou vidlicou či tlmičom. Na bicykli je osadená teleskopická sedlovka od Giant-u, ktorá v kombinácii s tvarom rámu sľubuje množstvo zábavy v teréne. Vzhľadom na široké ráfiky a osadené plášte je možné prerobiť systém na bezdušový. MOC bicykla je 2 199 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Liv Embolden 29 2

Marin Rift Zone 1 29 - 1 709 €

Hliníkový Rift Zone 1 je osadený tlmiacimi prvkami z dielne X-Fusion. Vidlica Slide Boost ponúka zdvih 140 mm, zatiaľ čo tlmič O2 Pro R 130 mm. O radenie aj brzdy sa stará Shimano, doplnené kazetou Sunrace a reťazou KMC. Prevodník priamo z dielne Marin patrí medzi narrow wide „placky“, čo zabraňuje padaniu reťaze a zlepšuje jej chod. Plášte Crown Gem v šírke 2,35” je možné prerobiť aj na „bezdušáky“ a ešte viac navýšiť komfort bicykla. MOC je 1 899 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Marin Rift Zone 1 29

Lapierre Zesty TR 3.9 - 1 949 €

Vyvíjaný v spolupráci s profesionálmi a kombinujúci XC a enduro – taký je Zesty TR 3.9. Jeho rám je vyhotovený z hliníkovej zliatiny Supreme 5. Zdvihy 120/120 mm sú dostatočné na to, aby si bicykel popreháňal po lesných cestách, ale aj v náročnejšom teréne. Do toho sa hodí aj teleskopická sedlovka so zdvihom 80 – 130 mm podľa veľkosti rámu. Na kopec ťa dostane 11-rýchlostné Shimano Deore, dole z neho zas hydraulické brzdy Shimano. MOC tohto bicykla je 2 599 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lapierre Zesty TR 3.9
Ak ťa zaujíma viacero modelov do 2 000 €, môžeš si ich prezrieť na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Enduro bicykle – skroť tie najťažšie traily PR článok

Enduro bicykle – skroť tie najťažšie traily

Skoky, technické pasáže a členitý terén sú pre teba rajom, ale vieš sa do toho aj oprieť, keď bojuješ o sekundy na rýchlostnej skúške? Tieto bicykle ťa budú zaujímať.
AM a Trail modely pre epické výjazdy PR článok

AM a Trail modely pre epické výjazdy

Pre adrenalínovú jazdu na traile netreba veľakrát „nabúchaný“ stroj, najmä zo začiatku dobre poslúži aj dostupnejší model. Niekoľko takých si ukážeme.
Trailovo ladené hardtaily – pre zábavu aj vycibrenú techniku PR článok

Trailovo ladené hardtaily – pre zábavu aj vycibrenú techniku

V dobe, kedy všetci brázdia traily na celoodpružených bikoch, vie stále dobre poslúžiť aj hardtail. Veď práve na ňom sa najlepšie buduje technika a nevyžaduje ani toľko údržby...