Zdroj: Martin Vojtuš

Lapierre-CMS DownHill Team je úplne nový team, ktorý vznikol spojením dvoch silných značiek, a to Dema Bicycles, ktorá je výhradným dovozcom značky Lapierre pre SR a firmou CMS Cykloservis Martin Smatana, ktorá je predajca značky Lapierre a bude sa starať o technický stav bicyklov. Okrem nich tím podporujú aj iné značky, ktoré sa starajú o kompletné vybavenie. Naším jazdcom budú k lepším výsledkom pomáhať trojzmesové gumy značky MAXXIS. V rámci kondičnej prípravy budú jazdiť na bicykloch značky DEMA. Dokonalý servis zaistí profesionálne náradie TOPEAK. Kompletnú ochranu od prilby cez nákrčníky až po kolenačky zabezpečí firma EVS. O to najlepšie mazanie prevodov, ložísk alebo odmasťovanie kotúčov či špinavej kazety sa postará Maxima Racing Oils. Jazdci budú jazdiť v oblečení od MSR a okuliare od SCOTT

Jazdci:

Lapierre-CMS DownHill Team je tvorený siedmimi jazdcami, ktorí budú pretekať v troch kategóriách.

Men-Elite:
V tejto najsilnejšej kategórií máme hneď 3 jazdcov. Dvoch ostrieľaných elitákov Mateja Mackoviča a Mariana Škultétyho, ku ktorým pribudne aj minuloročný juniorský Majster Slovenska Rasťo Baránek

Matej Mackovič:
Matej sa po ťažkom zranení kolena a dvojročnej pauze od pretekov v sezóne 2013 opäť postavil na štart a od prvého preteku sa zaradil medzi špičku Elitných jazdcov.

• 6. miesto - Majstrovstvá Slovenskej republiky 2013 -Jasná Chopok
  • 7. miesto - Slovenský pohár #1 – Mráznica
  • 7. miesto - Moravsko-slovenský DH Cup #2 - Kouty nad Desnou
  • 8. miesto - Slovenský pohár #6 – Ružomberok

• Marian Škultéty:
    Marian je mladý progresívny jazdec, ktorý každú sezónu podáva lepšie výsledky. Minulú sezónu sa Majovi podaril vynikajúci výsledok, keď na Majstrovstvách SR zajazdil 5. miesto.

• 5. miesto - Majstrovstvá Slovenskej republiky 2013 -Jasná Chopok
  • 8. miesto - Slovenský pohár #4 – Kubínska Hoľa
  • 11. miesto - Slovenský pohár #6 – Ružomberok

• Rasťo Baránek:
    Rasťo je najlepším minuloročným slovenským juniorským jazdcom a jedným z najlepších európskych juniorov.

• Juniorský Majster Slovenska
  • Víťaz Slovenského pohára - Juniori
  • Víťaz Moravsko-slovenského DH Cupu – Juniori
  • 4. miesto Juniors European Championship – Bulharsko

• Juniori:
    V juniorskej kategórií budeme mať len jedného strelca Denisa Kohúta, ktorý v tejto kategórií pobudne ešte 2 roky. Denis nie je až tak mediálne známy, pretože zatiaľ sa mu nepodarilo žiadne pódiové umiestnenie, ale ak sa vyvaruje pádom, tak veríme, že v tejto sezóne sa na bedňu určite postaví.

Hobby:
    V tejto najpočetnejšej kategórií máme taktiež troch jazdcov, ktorí určite budú mať čo to povedať do celkových výsledkov pretekov nie len v SR.

Alojz Kaššak

• 3. Miesto- King of Downhilers- Ružomberok
  • 12. Miesto- Slovenský pohár#5- Malá Lučivná
  • Preteky:

V sezóne 2014 máme v pláne zúčastniť sa kompletne celého Slovenského pohára. Prioritou pre nás bude odjazdiť čo najviac kôl Európskeho pohára a preteky Svetového pohára, ktoré sa pôjdu na európskom kontinente. Počas voľných termínov máme v pláne jazdiť aj vybrané kolá Moravsko-slovenského DH Cupu, Poľského pohára a Českého pohára, poprípade Majstrovstvá okolitých krajín.

Ciele:

Lapierre-CMS DownHill Team má do sezóny 2014 tie najvyššie ciele!
    V Elitnej kategórií sa chceme pobiť o tie najvyššie priečky a radi by sme mali vždy aspoň jedného jazdca v top. 5-ke. Na Európskom pohári je naším cieľom dostať sa do top. 20-ky. Na Svetovom pohári je cieľom kvalifikácia do finále.
    V Hobby kategórií by sme chceli mať pravidelne dvoch jazdcov na bedni, čo dúfame, že sa nám podarí.
    V Juniorskej kategórií to Denis bude mať ťažké, lebo bude súťažiť s o rok staršími chlapcami, ale veríme, že zabojuje a postaví sa na bedňu.
    V súťaži teamov máme jasný cieľ, a to zvíťaziť spomedzi všetkých slovenských teamov a pobiť sa o víťazstvo aj so silnými českými teamami.

Info:

Nezabudnite si pridať našu Facebook page: http://www.facebook.com/LapierreCMS a buďte informovaní o novinkách v tíme každý týždeň.