Najnovšie články z kategórie Sezona 2014

20 nejlepších fotografií pridaných na MTBIKER v roku 2014

Fotografie z výjazdov a biky fóristov veselo aj vážne. Pozrite si redakčný výber TOP fotografií zostavený na základe počtu zobrazení, ale aj nášho (vlastne môjho) subjektívneho názoru na jednotlivé fotky :).
10 najčítanejších redakčných testov v roku 2014

V roku 2014 sme testovali horské biky, ale aj rôzne príslušenstvo a v tomto roku budeme v redakčných testoch opäť pokračovať. Nesnažíme sa o "vedecké testovanie", ale hlavým cieľom je priniesť pohľad skúseného bikera a vypichnúť hlavné veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s fotogalériou.
Sagan zhodnotil sezónu 2014 aj prestup do Tinkoff-Saxo: Tiňkov ma zobral ako lídra, nie pomocníka

Sagan nie je spokojný s výsledkami, ktoré dosiahol vo svojej poslednej sezóne v tíme Cannondale. Najviac si cení zelený dres z Tour de France. V roku 2014 vyhral sedem pretekov - majstrovstvá Slovenska, etapy na Okolo Švajčiarska, Okolo Kalifornie, Tri dni De Panne-Koksijde, Tirreno - Adriatico a Okolo Ománu i klasiku E3 Harelbeke. V júli na Tour de France tretí raz za sebou vyhral bodovaciu súťaž. K prvenstvám pridal aj desať druhých a sedem tretích miest. Dvadsaťštyriročný Žilinčan pripúšťa, že sa dopustil viacerých chýb. Prečítajte si jeho vlastné hodnotenie.
Peter Velits hodnotí svoje výsledky v sezóne 2014

Prestížny dúhový dres majstra sveta si počas roka 2014 obliekli na seba cestný cyklista Peter Velits a cyklotrialistka Tatiana Janíčková. Velits ho mal štvrtýkrát v kariére, ako prvý muž v histórii po tretí raz za triumf v tímovej časovke. "Sezónu 2014 som zakončil s dobrými pocitmi a už sa teším na ďalšiu," hovrí Peter Velits.
Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Určite ste si mnohí z vás všimli, že popri tradičnej Slovak XCM sérii a medzinárodnej IMS sérii vznikla aj jedna nová s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Bola to teda premiéra a keďže je pomaly ale isto záver sezóny, dovolím si také malé zhrnutie.
Finále: MTB Považsko -  Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

Finále: MTB Považsko - Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

Putovný pohár absolútneho víťaza na Moravu do Valašských Klobúkov. V Pružine sa rozhodovalo o celkových víťazoch PSP a najväčšia zápletka, ktorú rozuzlilo posledné kolo, bol súboj o absolútneho víťaza, keď pred finále boli až traja bikeri s rovnakým počtom 99 bodov (Petr Holzner - Masáž Holyner, Ivan Labaj  - CK EPIC Dohňany a Jaroslav Štvrtecký DEMA Senica).
Lapierre-CMS Downhill Team

Nový Lapierre – CMS DH team vstupuje do blížiacej sa sezóny vo veľkom štýle. S novými bicyklami a vybavením prichádza tiež nový tímový videoedit od MK video production z Bikecentra v Kálnici. Video vás 100% naladí pred blížiacim sa víkendom!
Lapierre - CMS DownHill Team

Lapierre-CMS DownHill Team je úplne nový team, ktorý vznikol spojením dvoch silných značiek, a to Dema Bicycles, ktorá je výhradným dovozcom značky Lapierre pre SR a firmou CMS Cykloservis Martin Smatana, ktorá je predajca značky Lapierre a bude sa starať o technický stav bicyklov. Okrem nich tím podporujú aj iné značky, ktoré sa starajú o kompletné vybavenie. Naším jazdcom budú k lepším výsledkom pomáhať trojzmesové gumy značky MAXXIS. V rámci kondičnej prípravy budú jazdiť na bicykloch značky DEMA. Dokonalý servis zaistí profesionálne náradie TOPEAK. Kompletnú ochranu od prilby cez nákrčníky až po kolenačky zabezpečí firma EVS. O to najlepšie mazanie prevodov, ložísk alebo odmasťovanie kotúčov či špinavej kazety sa postará Maxima Racing Oils. Jazdci budú jazdiť v oblečení od MSR a okuliare od SCOTT
For Bikes 2014 PR článok

For Bikes 2014

“Více než tisíc kol pod jednou střechou”, tak zní motto letošního veletrhu For Bikes. Jediný český veletrh zaměřený na cyklisty otevře brány výstaviště v pražských Letňanech už popáté, konkrétně ve dnech 28.-30.3.
Prezentácia OPQS v Gente, Belgicko PR článok

Prezentácia OPQS v Gente, Belgicko

Aj v roku 2014 privítal velodrom Eddyho Merckxa v belgickom Gente cyklistov, sponzorov a tisíce fanúšikov tímu OPQS. Mediálne a spoločensky veľmi atraktívneho otvorenia sezóny 2014 sa zúčastnili aj zástupcovia slovenskej spoločnosti Janom, ktorá je jediným slovenským sponzorom v profi cyklistike. Svojou účasťou potvrdili pokračovanie partnerstva aj v roku 2014, čím vyjadrujú stabilný záujem o podporu svetovej ale aj domácej cyklistiky.
1. Zimný (?) MTB maratón 2014

Asi mi dáte za pravdu že v poslednom čase je zima trošku čudná. Každý teda predpokladal, že sa namiesto snehu bude moriť v blate. Ani to ale neodradilo slušný počet bikerov aby si aj v tomto ročnom období zmerali sily. Ako nakoniec vyzeral v poradí 6. ročník tohto netradičného podujatia?
Fotogaléria z 1. zimného MTB maratónu 2014

Fotogaléria z 1. zimného MTB maratónu 2014. V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nekonala snehová kalamita a ako sme písali na našom facebooku – sneh pripomínalo len niekoľko nadšencov na fatbikoch. V sychravom no nie príliš chladnom počasí sa na blatistú a vlhkú trať s dĺžkou 29 kilometrov postavilo viac ako 370 pretekárov. Víťazom prvého maratónu v sezóne 2014 sa stal Michal Lami so šprintérskym časom 1:05:01.0