Najnovšie články z kategórie Sezona 2014

SPDH 2014 pozná svoje termíny

Sezóna 2013 ešte neskončila, no Slovenský pohár v downhille už pozná svoje dátumy na sezónu 2014.
Peter Sagan by mal rok 2014 začať opäť v Argentíne

Slovenský cyklista Peter Sagan by mal aj súťažný rok 2014 začať na pretekoch Tour de San Luis v Argentíne. Organizátori podujatia ho predstavili spoločne s Britom Markom Cavendishom (Omega Pharma-Quick Step), Talianom Vincenzom Nibalim (Astana) a Kolumbijčanom Nairom Quintanom (Movistar) ako najväčšie hviezdy pripravovaných pretekov, ktoré figurujú v kalendári UCI v kategórii 2.1. Tour de San Luis sa uskutoční od 19. do 26. januára, v približne rovnakom termíne sa pôjde v Austrálii aj úvodné podujatie WorldTour Tour Down Under.
Nukeproof Mega 275

27,5" mánia sa nevyhla ani trail modelu Mega značky Nukeproof, pozrite si oficiálne video tejto novinky na sezónu 2014
Martin Velits ostáva v tíme OPQS

Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.
Nové kotúčové brzdy Shimano pre cestných cyklistov

Shimano je dobre známe svojimi vysoko kvalitnými hydraulickými kotúčovými brzdami v horskej cyklistike. Po intenzívnom testovaní dnes s príchodom hydraulických bŕzd a brzdových pák s podporou Di2 Shimano ukazuje ďalšie smerovanie brzdenia v cestnej cyklistike.
27.5“ novinky od Giantu PR článok

27.5“ novinky od Giantu

Rok 2014 bude nepochybne v znamení 27,5“ a tomuto trendu sa nevyhol ani Giant. Poďme sa teda bližšie pozrieť na niekoľko noviniek na nasledujúcu sezónu
Cedric Gracia - Vallnord World Cup

Štvrtá epizóda zo Cedricovej série Through my eyes. Tento diel vytlačí mnohým z vás slzy do očí - Vallnord bol totiž posledným závodom Svetového pohára pre túto žijúcu legendu. Cedric tak ukončil svoju dlhoročnú UCI kariéru.
Kona Carbon Operator 2014

Karbónová novinka na rok 2014 dostáva v promo videu presne to čo si zaslúži, úžasné prostredie je už iba malý bonus
Giro 2014 sa nezačne na Slovensku, ale v Belfaste

Cyklistické preteky Giro d´Italia sa nebudú v roku 2014 začínať na Slovensku, ako o tom v minulosti uvažovali viacerí členovia vlády SR. Jedno z troch podujatí Grand Tour odštartuje v roku 2014 v severoírskom Belfaste, etapovými mestami počas prvých troch dní budú aj Armagh a írska metropola Dublin. Niektoré z tria slávnych pretekov navštívili túto časť Európy v naposledy v roku 1998, keď sa tam konala časť Tour de France.
Po 7 rokoch sa zopakuje britský úvod Tour de France

Cyklistická Tour de France sa po siedmich rokoch vráti do Veľkej Británie, v ročníku 2014 sa tam uskutočnia úvodné tri etapy pretekov. Organizátori na čele s Christianom Prudhommom opäť zavrhli tradičný formát s prológom alebo časovkou družstiev a 5. júla v rovinatej prvej etape z Leedsu do kúpeľného mesta Harrogate v severoanglickom kraji Yorkshire dajú šancu vyniknúť šprintérom.