Hotel Brusno - Krásny a útulný hotel nachádzajúci sa pod krídlami Nízkych Tatier v srdci Slovenska

Prichádza leto a začínate hľadať ten správny hotel pre váš cyklovýlet? Viac hľadať nemusíte. Hotel Brusno***, je krásny a útulný hotel nachádzajúci sa pod krídlami Nízkych Tatier v srdci Slovenska. Nachádza sa v centre kúpeľnej obce Brusno, ktorá leží na pol ceste medzi mestami Banská Bystrica a Brezno, a len 11 km od geografického stredu Slovenska.

Hotel prešiel mnohými organizačnými a technickými zmenami, ktorých výsledkom je ústretový prístup k cyklistom. Vieme poskytnúť príjemné prostredie, chutnú stravu a kvalitný servis.

Ubytovanie - Komfortné izby s výhodami pre bikerov

V Hoteli Brusno máte na výber hneď z niekoľkých druhov izieb za výhodné ceny. Našim klenotom je izba LUX ktorá svojou priestrannosťou zapôsobí iste na každého. Konkurovať jej môže náš RODINNÝ APARTMÁN, skladajúci sa z 2 izieb a obývačky s balkónom, vhodný pre dlhodobejšie pobyty. V našej ponuke pre bikerov je zahrnuté:

• Kryté a otvorené parkovisko pre bicykle
  • Uzamykateľné skrinky na odkladanie výbavy
  • Práčovňa so sušiakom
  • Cenovo dostupné bicykle na požičanie
  • Kufrík s náradím na základné opravy
  • Informácie o okolitých cyklotrasách + predaj máp
  • Ponuka občerstvenia „na cestu“ vo forme balíčkov a fľašiek
  • Ústretový prístup k všetkým druhom diét

Slovensko-talianska kuchyňa s tradičnou pizzou

Po denných výletoch si môžete u nás pochutnať na špecialitách domácej a talianskej kuchyne. V cene pobytu sú zahrnuté raňajky. Pre milovníkov domácej kuchyne ponúkame výber z jedálneho lístka či denného menu. Priaznivci medzinárodnej kuchyne majú možnosť vyskúšať tradičné talianske špeciality vrátane našej pizze preslávenej po celom regióne.

Bike friendly región

Výhody pre milovníkov cyklistiky neponúka len samotný Hotel, ale aj jeho širšie okolie. K dispozícií je hneď niekoľko Cyklotrás s rôznym stupňom náročnosti, pričom informácie o okolí a mapy Vám poskytneme priamo na recepcii:

• Brusnianský Okruh
  • BB - Šalková - Poníky - Povrazník - Brusno - BB
  • Lučatín-Ľubietová-Strelníky-Hrb-Osrblie-Brezno
  • Brusno – Hiadeľ- Korytnica - Donovaly - Podkonice - Slovenska Ľupča - Lučatín - Brusno
  • Hronec - Chata pod Hrbom - Brusno
  • Brusno - Strelníky – Šalková

Hustá sieť cyklotrás je popretkávaná turistickými chodníkmi, ktoré môžu využiť priaznivci pešej turistiky. V blízkosti je hneď niekoľko vrchov (Hrb – 1255 m. n. m.), z ktorých sa naskytne prekrásny výhľad do malebného regiónu Horehronia.

Kontaktné údaje, rezervácia a ceny

Hotel Brusno, pomenovaný podľa obce, je vzdialený asi 20 km od krajského mesta Banská Bystrica. Všetky kontaktné informácie sú k dispozícií na http://www.hotel-brusno.sk. Rezervácia pobytu je možná mailom na recepcia@hotel–brusno.sk alebo telefonicky +421 915 572 864.

V cene ubytovania sú zahrnuté raňajky

Možnosti ubytovania / Cena
Jednoposteľová izba 29€
Dvojposteľová izba 42€
Dvojposteľová izba s prístelkou 54€
Izba LUX 59€
APARTMÁN RODINA 75€

Súťaž o 20% zľavu na pobyt v hoteli!

Hotel Brusno Vás pozýva do súťaže o 20% zľavu na ubytovanie. Keď ste sa rozhodli ubytovať sa u nás stačí si zaregistrovať pobyt telefonicky alebo mailom, a každá 10. Rezervácia so zaplatenou zálohou vyhráva 20% zľavu na celý pobyt. Platí aj pre hromadné rezervácie. Súťaž prebieha od 15.5. do 30.9. 2015. Ak ste nevyhrali nevadí, je tu ďalšia možnosť stačí zdieľať facebookovú kampaň „CYKLOPRÁZDNINY NA HOTELI BRUSNO“ a dostávate od nás 10% zľavu na pobyt, alebo pizzu margheritu zdarma. Ak náhodou nestihnete využiť túto jedinečnú ponuku, zľavový kód si nevymazávajte. Môžete ho využiť aj na budúci rok. Viac informácií o súťaži na http://www.hotel-brusno.sk alebo na našej FF stránke.