Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (259 článkov)

Tip na výlet: Žiarske sedlo na skialpoch neodradí ani v hmlistom počasí

24.02.2021 2 885 19 thumb_up98thumb_down

Poďte sa s nami pozrieť do známej doliny v Západných Tatrách, ktorá je ideálna na výlety v každom ročnom období vrátane zimy.
Tip na výlet: Nenáročný výjazd v okrese Stará Ľubovňa - cez Levočské vrchy a 8 obcí

19.02.2021 5 403 7 thumb_up62thumb_down

Trasa síce vedie cez osem obcí na severovýchode Slovenska, no kontakt s premávkou bol minimálny, čo naznačuje, že tento trip je určený pre MTB a gravel jazdcov.
Zimný Minčol a turistika s dieťaťom aj ako skvelý tréning

10.02.2021 4 609 35 thumb_up96thumb_down

Poďte s nami na zimnú túru cez známy kopec v Lúčanskej Malej Fatre a rovnako sa v článku pozrieme na radosti a špecifiká výletov s tým najcennejším nákladom...
500 km výlet, ktorý nič negarantuje

05.02.2021 5 575 17 thumb_up130thumb_down

Keď sme ako partia študentov počas jedného jarného večera sedeli už pri treťom pive, jeden kamarát zahlásil: „Poďme cez prázdniny k Liptovskej Mare na babete.“ Ja som smelo odvetil: „Síce babetu nemám, ale pôjdem s vami na bicykli.“
Vlastné výzvy – tri malofatranské chaty za tri roky

22.01.2021 4 681 30 thumb_up158thumb_down

Minulý rok sa zrušili mnohé podujatia, namiesto nich vzniklo veľa rôznych výziev. Ja som si dokončil tú svoju.
Chata pod Borišovom cez Ploskú – centrálna časť Veľkej Fatry

20.01.2021 4 528 16 thumb_up75thumb_down

Poďte s nami na výlet do centrálnej časti Veľkej Fatry, spoznajte 2 panoramatické kopce a nebude chýbať ani jedna horská chata. To všetko v pravej zimnej atmosfére...
Chata pri Zelenom plese - pod dohľadom najväčšej steny v Tatrách

20.12.2020 9 839 61 thumb_up180thumb_down

Poďte s nami na netradičný vianočný výjazd, kde o zimnú atmosféru nebude núdza a kde sa cyklistika spája s históriou horolezectva v Tatrách.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry – nádherný okruh cez Smrekovicu a Sidorovo

13.12.2020 7 114 26 thumb_up93thumb_down

Ranných -8°C, všetko pod kolesami chrumká, z úst ide para a nás čaká okruh, ktorý ponúkne všetko, po čom horský cyklistka môže túžiť. Poďte si dať jeden fajnový mrazivý výjazd z pohodlia domova...
Tip na výlet: Po stopách Gustiho Popoviča

11.12.2020 4 776 12 thumb_up66thumb_down

Isto to poznáte, keď sa vám už domáce cesty zunujú, keď už poznáte naspamäť vzdialenosti od jednej dediny k druhej či dokonca od križovatky ku križovatke.
Tip na výlet: Slovensko na bicykli - nonstop a za 1 deň

04.12.2020 7 547 34 thumb_up216thumb_down

Slovensko je nádherná krajina. Žijeme v nej a máme ju radi. Už dlhšie sme plánovali nejaký výlet po našom kraji, ale ani vo sne nám nenapadlo, že to zrealizujeme takýmto spôsobom.
Stúpania na Kysuciach v sedle cestného bicykla – moje tipy

27.11.2020 4 984 16 thumb_up44thumb_down

Niekto v tom vidí utrpenie a nútené zlo, iný zasa potešenie a výzvu. Pozrite si spolu so mnou pár pekných a možno aj výživných stúpaní v tejto krásnej vrchovine.
Okolo okresu - 180 km a 4 200 m v jesenných podmienkach hôr

22.11.2020 9 217 39 thumb_up188thumb_down

Hovorím si, že jeseň si rovnako zaslúži svoju „epickú“ trasu a tak sme si pre vás jednu pripravili. Navyše inverzné počasie a dlhý čas v sedle vždy prinesie množstvo zážitkov...