Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (138 článkov)

Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 2

07.12.2018 2 169 6

Deň tretí. Tento deň bol nezabudnuteľný. Bol to najťažší deň, aký som kedy na mojich cestách zažil.
Tip na výlet: Od podzemného do pozemského kráľovstva s wellnessom za odmenu

30.11.2018 2 449 6

Ak ste srdcom biker a zároveň aj hrdý Slovák, občas možno hľadáte trasy aj mimo svojho domáceho prostredia. Príležitostí máme u nás samozrejme neúrekom, ale vždy sa dá nájsť niečo nové.
Video: Bicyklujte divokým Gruzínskom

26.11.2018 1 949 4

Tento výlet je pre každého, kto rád bicykluje, kto rád obdivuje divokú čistú prírodu, nepotrpí si na luxus, užije si trochu romantiky, spozná rád prívetivých ľudí a ochutná skvelé víno a domáce jedlo.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 1

23.11.2018 2 838 25

Cesta začala tak ako obvykle, nápadom pri fľaške piva. Viem, že toto sa opakuje v mojich blogoch často, ale to sa opakuje aj tá fľaška piva. Využil som voľný čas cez veľkonočné sviatky a splnil si jeden z cestovateľských snov.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

09.11.2018 3 100 12

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Tip na výlet: Trailové opojenie

02.11.2018 3 942 4

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

26.10.2018 2 868 13

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Tip na výlet: Beskydy - miesto stvorené pre bicykel

19.10.2018 4 125 5

Ak chcete zažiť poriadnu bikovačku, tak Beskydy sú ideálne miesto. Je tu veľa možností na poriadne výjazdy, kde si každý meter musíte doslova vybojovať. Tento náš dnešný bol ale na Beskydské pomery pohodička.
Tip na výlet: Od Tatier do Prahy

12.10.2018 2 754 2

Bikepacking začína byť u nás čoraz viac populárnejší, a tak by som sa chcel s vami podeliť o zážitky z našej tour Poprad-Praha.
Tip na výlet: Magna Via po stopách Márie Terézie

05.10.2018 2 126 2

Magna Via je cisárska poštová cesta vedúca naprieč celým vtedajším Rakúsko-Uhorskom a na malý kus pretína aj náš Trenčiansky kraj. Doteraz sa zachovala a niekoľko nadšencov udržuje povedomie o dôvode jej vzniku a histórii.
Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

28.09.2018 3 685 9

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

21.09.2018 2 734 4

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Tip na výlet: Prievidzským lesoparkom cez Kanie pysky a späť

14.09.2018 2 002 9

Tento cyklookruh mám rád, pretože sa dá zvládnuť, ako sa hovorí, ešte pred raňajkami, prípadne je vhodný aj pre rodiny s deťmi. Niekedy skrátka nemám čas na dlhé výjazdy, ale potrebujem si vyvetrať hlavu a rozhýbať telo.
Video: Kráľova hoľa - vyskúšajte legendárny kopec na biku

13.09.2018 5 512 33

Ťažko by ste hľadali „legendárnejší“ kopec, kam môžete vyjsť na biku, akým je práve Kráľova hoľa s nadmorskou výškou 1946 m.n.m.
Tip na výlet: Spanilé (z)jazdy v Confoederatio Helvetica

07.09.2018 2 396 9

V lete nejazdím. Dojím kravy a robím syry na švajčiarskom salaši v kantóne Glarus Süd.
Jazdím na jeseň, v zime a na jar, často v mizerných podmienkach. V zime je zima, na jeseň mokro, šmykľavo a o štvrtej tma, jar prestala existovať.
Tip na výlet: Bike Resort Valašsko - ideálne miesto na cyklodovolenku

31.08.2018 3 670 11

Ak hľadáte miesto pre dovolenku strávenú na bicykli, nemusíte chodiť vôbec ďaleko. U našich západných susedov na Morave, presnejšie na Valašsku je miesto, ktoré spĺňa všetky kritéria pre ideálnu cyklodovolenku.
Tip na výlet: Trail of life - Biele Karpaty trochu inak

24.08.2018 4 072 8

Biele Karpaty, typické lúky so starými dubmi a krásnymi výhľadmi, listnaté lesíky popretkávané úzkymi chodníčkami, či dedinky s vinicami. To je kolorit moravskej časti, kde sa nachádzajú prírodné chodníčky Trail of life.
Tip na výlet: Predĺžený víkend v Saalbachu s poriadnou dávkou výškových metrov dole kopcom

19.08.2018 4 006 19

Tak ako sú pre poriadneho AM/EN nadšenca povinnou jazdou Rychlebské stezky, v jeho kalendári vysnívaných dovoleniek nesmie chýbať ani lyžiarske stredisko Saalbach-Hinterglemm.
Tip na výlet: Tri týždne na kolesách a zdolaných 4 650 km a 7 štátov

03.08.2018 4 440 9

Určite si niektorí z vás spomenú, ako sa tu približne pred rokom zjavila prvá foto pastelovo-zeleného karavanu (mr. Possl), alias obytnej dodávky v sekcii – Auto pre bikera.
Tip na výlet: Tour de Prague alebo z Prahy do Hlohovca za 5 dní cestami-necestami

27.07.2018 2 420 3

Za posledné tri roky okrem bežných jednodňových výjazdov vždy v sezóne podnikneme aj dlhší viacdenný výlet. Už máme za sebou niekoľko etáp v rámci Slovenska, a tak som navrhol tentokrát trasu Praha - Hlohovec.
Tip na výlet: Po stopách Strážovských jaskýň

13.07.2018 3 880 4

Veľa z vás možno vie, že v Strážovských vrchoch sa nachádza kvantum jaskýň.To, že tie najzaujímavejšie z nich spája sieť asfaltových zvážnic a môžete ich hravo preskúmať v rámci jedného dlhšieho výjazdu, už vie asi podstatne menej ľudí.
Tip na výlet: Bojnicko – Dubnické cyklotrasy alebo trailom popri Bojnickom zámku

06.07.2018 5 514 5

Mesto Bojnice je mnohým známe hlavne vďaka Bojnickému zámku a zoo. Nachádza sa tu však aj zaujímavá sieť cyklotrás a singletrailov, ktoré vznikli na jar tohto roku, a tak som sa ich vybral preskúmať.
Tip na výlet: Letná dovolenka s rodinou - namiesto mora do Álp

22.06.2018 4 588 9

Tento rok to bude už bude po 6-krát, kedy letnú dovolenku s rodinou strávim v Alpách. Možno pre niektorých netradičná destinácia, ale jednoducho som si ju ako milovník hôr a cyklistiky zamiloval a taktiež si ju obľúbila aj moja rodina.
Tip na výlet: Neziderské jazero s rodinou

13.05.2018 5 451 5

Tohtoročná cyklistická sezóna sa nám rozbehla veľmi dobre, a tak tu mám tip na výlet pre všetkých rodičov s deťmi alebo pre tých, ktorí sa chcú len tak v pohodičke povoziť v krásnej prírode a poprípade sa aj okúpať.