www.gtbicycles.cz

Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (167 článkov)

Tip na výlet: Trnava - Cerov vrch, Dobrá Voda, Katarínka a späť

19.07.2019 1 854 6

Môj najobľúbenejší domáci okruh. Keď mám chuť utiecť autám a užiť si trochu prírody.
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

14.07.2019 3 912 11

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

13.07.2019 2 206 1

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

12.07.2019 2 017

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

05.07.2019 3 041

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát

PR 05.07.2019 2 624

Kombinácia autobusu a bicykla nejde až tak dokopy, no v prípade turistického autobusu Malokarpatský expres je tomu inak. Ponúka o dôvod viac spoznať krásy Malých Karpát na dvoch kolesách.
Pre milovníkov MTB cyklistiky

PR 29.06.2019 4 259

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Tip na výlet: Tour de France - ako si ju užiť z pohľadu fanúšika na trati

28.06.2019 2 046 1

Aj vy patríte medzi tých, ktorí počas júla v práci “na tajňáša” sledujú online dianie na jednotlivých etapách Tour de France a potom rýchlo bežia z práce domov aby stihli posledných 10 minút?
Tip na výlet: Z Horného Srnia, cez Gazdovstvo Uhliská na Skalku nad Váhom

21.06.2019 4 266 6

Viete čo má spoločné Sv. Benedikt, kozy a western? V podstate asi nič, okrem toho, že majú k sebe bližšie, akoby ste si mysleli. Napokon, veď posúďte sami!
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

14.06.2019 2 166 4

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom v tento deň stretli, bol len český znak.
Tip na výlet: Využite maratón v Rajeckých Tepliciach na pekný víkend v okolí

07.06.2019 2 120 3

Rajecké Teplice a ich blízke okolie ponúkajú pre priaznivcov cyklistiky veľa možností na cyklistické vyžitie.
Video: Baťove traily – príďte pojazdiť do okolia Partizánskeho

03.06.2019 2 352 5

Ak rozmýšľate, kam najbližšie vyraziť na trail, skúste zvážiť aj túto slovenskú lokalitu. Rozhodne má čo ponúknuť a možno vás presvedčí podarené video.

1. Moja cesta k jednoprevodníku - zvládne ho aj bikerka ako ja? (6 648)
  2. Unboxing: Kellys Gate 70 – slovenský XC hardtail (5 309)
  3. Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019 (5 176)
  4. Test: Canyon Aeroad CF SL 7.0 – dostupný cestný rýchlik (5 090)
  5. Test: CTM Ridge Pro - nadpriemerne vybavený trail bike (5 048)
  6. Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu (4 673)
  7. Reportáž: Tak ten Peťo Sagan fakt existuje... (4 584)
  8. Video: Na výjazde s Tomášom Višňovským - život profíka, tréning, výživa (4 414)
  9. Pre milovníkov MTB cyklistiky (4 259)
  10. Test: Mondraker Chrono Carbon 29 - nenápadný hardtail (4 036)