Najnovšie články z kategórie Cyklohotel

Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky PR článok

Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky

Ani sme sa nenazdali a nedávno sme opäť privítali leto, ktoré sa pre väčšinu z nás spája s príjemným obdobím dovoleniek. Ak pre svoju rodinu či priateľov hľadáte pekné miesto na Slovensku, kde strávite tú tohtoročnú, máme pre vás jeden typ.
Slovenské ubytovanie v rakúskom raji oddychu PR článok

Slovenské ubytovanie v rakúskom raji oddychu

Len 3 hod. cesty od Bratislavy sa nachádza “zelené srdce rakúska” - spolková krajina Štajersko, ako stvorená pre cyklistiku, ale tiež kopec ďalších aktivít. A ak budete niekedy hľadať ubytovanie v lokalite Saltzkammergut, tak vedzte, že jeden pohodový penzión tu má aj Slovák Roman Rajták, odporúčaný viacerými našimi bikermi.
Hotel Brusno - Krásny a útulný hotel nachádzajúci sa pod krídlami Nízkych Tatier v srdci Slovenska PR článok

Prichádza leto a začínate hľadať ten správny hotel pre váš cyklovýlet? Viac hľadať nemusíte. Hotel Brusno***, je krásny a útulný hotel nachádzajúci sa pod krídlami Nízkych Tatier v srdci Slovenska. Nachádza sa v centre kúpeľnej obce Brusno, ktorá leží na pol ceste medzi mestami Banská Bystrica a Brezno, a len 11 km od geografického stredu Slovenska.
Výhercovia súťaže o víkendový pobyt v cyklohoteli Urbanov Vrch a štartovné na DEMA 12 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Cyklohotel Urbanov Vrch PR článok

Cyklohotel Urbanov Vrch

Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.