MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2015

V sobotu dňa 8. augusta 2015 sa v Dolnom Kubíne na Kubínskej holi konal 1. ročník cyklistického preteku pod názvom MTB Horská časovka na Kubínsku. Celé podujatie prebiehalo v krásnom prostredí s výhľadmi na oravskú prírodu.

Štartovalo sa na začiatku Beňovej Lehoty a zo začiatku trať viedla po asfaltovej ceste. V ďalšej časti pretekári prechádzali chatovou oblasť, kde už išlo prevažne o štrkovú cestu. Cieľ preteku bol umiestnení pri Chate na Kubínskej holi vo výške 1100 m. n. m.. Dĺžka trate mala rovných 9 km a prevýšenie takmer 550 m nerobilo pretekárom žiadny problém.

Muži A

1. miesto – Úlik Matej (Klub: OŠK Tatran Liptovská Osada) s časom 0:28:21
2. miesto – Tokár Jozef (Klub: CJ Žilina) s časom 0:35:57
3. miesto – Slamka Libor (Klub: Vyšný Kubín) s časom 0:36:41

Všetci medailisti boli ocenení nádhernými keramickými pohármi. Najlepší čas preteku, ktorý zajazdil Ulík Matej (0:28:21), bol finančne ocenený. Nakoniec sa účastníci podujatia potešili aj z veľkého množstva vecných cien v tombole. Ako aj pretekári tak aj všetci zúčastnení strávili príjemný slnečný deň na Kubínskej holi v rodinnej atmosfére. Na záver, ešte jedno veľké ĎAKUJEM organizátorom za zorganizovanie cyklistické podujatia v Dolnom Kubíne, ktoré dúfajme, že sa stane tradíciou v našom malom mestečku. Ahoooj o rok!

MTB Horská časovka Kubínska hoľa

calendar_today 08.08.2015
label Časovka do vrchu
place Dolný Kubín - Kubínska hoľa (Slovensko)

Bachureňská Winter MTB sedmička 2024 – odštartovať sezónu a obhájiť minulý ročník

Dnes som si pre vás pripravil reportáž z mojich prvých pretekov tejto sezóny. Poďte sa so mnou pozrieť, ako sa mi darilo.
Reportáž: Horská časovka na Smrekovicu – porovnať sa s najlepšími

15. september už tradične patrí horskej časovke na Smrekovicu a po mojej minuloročnej premiére som nemohol chýbať na už 14. ročníku.
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint 2023 – už klasický štart sezóny

Poslednú aprílovú nedeľu sa konal už 12-ty ročník časovky do vrchu Jarný šprint v obci Bystrička kúsok za Martinom. No a ja ako správny časovkár som ju nemohol vynechať