Najnovšie články z kategórie Casovka Do Vrchu

Bachureňská Winter MTB sedmička 2024 – odštartovať sezónu a obhájiť minulý ročník

Dnes som si pre vás pripravil reportáž z mojich prvých pretekov tejto sezóny. Poďte sa so mnou pozrieť, ako sa mi darilo.
Reportáž: MTBIKER Šprintpolom 2023 – úspešné ukončenie sezóny

Druhý októbrový víkend už tradične patrí MTB časovke Šprintpolom. Tento rok sa konal jej 17. ročník a ja som, samozrejme, nemohol pri tom chýbať.
Pozvánka: Mesiac október - koniec sezóny je ešte ďaleko

Vrchol pretekov už máme viac-menej za sebou, ale sezóna rozhodne nekončí.
Pozvánka: MTBIKER Šprintpolom 2023 – hon na sekundy

Časoviek do vrchu je vďaka profilu územia Slovenska mnoho, toto je jedna z nich.
Reportáž: Horská časovka na Smrekovicu – porovnať sa s najlepšími

15. september už tradične patrí horskej časovke na Smrekovicu a po mojej minuloročnej premiére som nemohol chýbať na už 14. ročníku.
Pozvánka: Majstrovstvá Slovenska v časovke do vrchu 2023 - na „samotě“ u lesa

„Zavretý“ medzi ihličnanmi, výhľady na nekonečné lesy, len ty, tvoj bicykel a kopec. Vitajte na Kasárňach.
Profesionálny skialpinista vs. cyklista – časovka do kopca

Chcete vidieť, ako takú cyklistickú časovku vie zájsť profesionálny skialpinista, prípadne ako obstojí v porovnaní s traťovým rekordom? No a pritom sa trochu aj zabavíme...
MTBIKER Sliezsky kráľ 2023 alebo ako som to prepálil na cesťáku

V nedeľu 11. júna sa konal druhý ročník tejto „staronovej“ akcie. Časovku s najkrajším cieľovým dojazdom na mojom obľúbenom tatranskom stúpaní predsa nemôžem vynechať.
MTBIKER Sliezsky kráľ – vrchol sezóny je už v júni

Žiadny BIKE Transalp, Salzkammergut Trophy alebo „majstrák“, vrchol sezóny bude pod Gerlachovským štítom.
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint 2023 – už klasický štart sezóny

Poslednú aprílovú nedeľu sa konal už 12-ty ročník časovky do vrchu Jarný šprint v obci Bystrička kúsok za Martinom. No a ja ako správny časovkár som ju nemohol vynechať
Cyklistická sezóna 2022 v podaní MTBIKER

Hoci sa nám pomaly, ale isto rozbieha nová sezóna, nikdy nie je na škodu, obzrieť sa za tou uplynulou a všetkými zážitkami, ktoré nám priniesla.
Čaro polhodinových pretekov

V čom majú pre mňa časovky do vrchu potenciál a prečo by ste to mali vyskúšať aj vy? Nechajte sa motivovať.