GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.

POWER TRAIL

Prinášame vám úplne novú sériu určenú pre MTB jazdcov, ktorí trávia v sedle veľa času a môže ich na cestách prekvapiť akékoľvek počasie.

V ponuke je do dažďa určená bunda s kapucňou z materiálu GORE-TEX® Active, ktorá je ľahká s množstvom technických vychytávok pre bikerov. Dopĺňajú ju dlhé a krátke nohavice opäť z tohto špičkového materiálu. Pokiaľ preferujete membránu Windstopper®, máme pre vás viacero verzií búnd a nohavíc s ochranou proti vetru aj do toho najchladnejšieho počasia

Bunda – POWER TRAIL GORE-TEX® Active shell – Bunda do dažďa s garanciou trvalej nepremokavosti v novom strihu a prevedení do najnáročnejších podmienok. Materiál Active Shell garantuje nízku hmotnosť a vysokú funkčnosť.

Rukavice – POWER TRAIL Windstopper® light – Rukavice, ktoré prinášajú vysoký komfort a pohodlie počas celého prechodného obdobia až po prvé mrazy. Navyše sedia na rukách ako druhá koža.

Alp – X Pro

To najlepšie, čo doma máme. ALP-X PRO je vyvinutý pre pretekársky orientovaných MTB jazdcov. Kľúčová je funkčnosť, hmotnosť a precízne spracovaný dizajn tak, aby ste nevyzerali ako z baletu Národného divadla, ale aby ste si zachovali svoj štýl v úzko strihanom oblečení. Keď si dáte na seba šortky 2 v 1, nebudete sa chcieť prestať bicyklovať.

Voľné šortky s vnútornými elasťákmi ALP-X PRO 2in1 Shorts+ - Špičkové šortky, ktoré vás ochránia v chúlostivých partiách pred vodou a vetrom. Ich dvojitá konštrukcia zabezpečí pohodlie aj na tých najdlhších trasách, ako bola aj Sella Ronda Hero. Look a pohodlie voľných šortiek spojených s kompresiou elastických nohavíc vo vnútri.

Dres ALP-X PRO WS SO Zip-Off – Odopínacie rukávy a Windstopper® membrána v úzkom strihu poskytnú komfort pri stúpaní na akýkoľvek vrchol bez toho, aby vás niečo prekvapilo. Rukávy nasadiť a cestou dole vás nič neprefúkne.

Oxygen

Rada zameraná na cyklistov s veľkým počtom hodín v sedle. Strih je športový, ale už nie tak extrémne ako u rady top cestnej série Xenon. Hlavnou devízou je funkčnosť a materiály, ktoré vyniknú v každom počasí, vrátane toho najhoršieho. V ponuke je bunda s GORE-TEX® membránou a množstvo produktov s Windstopper membránou.

Dlhé nohavice OXYGEN WINDSTOPPER® Soft Shell – Ideálne na dlhé tréningové jazdy v chladnom počasí. Prevedenie s vložkou alebo aj bez nej.

OXYGEN Partial Thermo 3/4 nohavice – V náchylných partiách vás ochráni pred vetrom membrána a v ostatných častiach príjemný zateplený technický materiál.

Dres OXYGEN WS s dlhým rukávom – Ochrana proti vetru s Windstopper® membránou. Vďaka svojej špeciálnej úprave môže byť použitý priamo na telo a vytvorí tak pocit druhej kože. Vo verzii bez membrány sa vyznačuje tiež špeciálnym panelom na chrbtovej časti, ktorý zamedzuje natiahnutiu dresu aj pri plne naložených vreckách.

Power

Stredné vzdialenosti a pohodovejšie výjazdy s priateľmi, kedy nejde len o rýchlosť a čas. To je rada Power, kombinujúca výkon a všestrannosť pre každý jeden deň

Bunda PHANTOM 2.0 WINDSTOPPER® Soft Shell – Univerzálna a zároveň najobľúbenejšia bunda s odopínateľnými rukávmi. Po ich odstránení vznikne vetruodolný „dres“ s krátkym rukávom. Po cyklistike bundu použijete veselo aj na iné športové aktivity v chladnom počasí.

Element

Kolekcia vytvorená so zameraním na všestrannú cyklistiku. Má široký výber prevedení typov i farieb. V ponuke sú tri rôzne bundy s GORE-TEX® membránou v príjemných cenách. Portfólio búnd s WS membránou je v širokom farebnom spektre a to isté platí aj o veľkosti kolekcie nohavíc, či už s vložkou alebo bez. Pohodové jazdenie na cestnom, horskom alebo mestskom bicykli.

Bunda ELEMENT URBAN WINDSTOPPER® Soft Shell – Maximálna ochrana a civilný vzhľad. Veľmi vhodná napríklad na dochádzanie do práce pre skutočne náročných. Trendové prevedenia a množstvo vychytávok do mesta.

Bunda ELEMENT GT Paclite – Garantovaná ochrana proti premoknutiu s membránou GORE-TEX® je skvelou ochranou na biku, v civile a na horách.

Nohavice ELEMENT Thermo Bibtights+ – Úspešný model nohavíc so zateplením do chladného počasia a navyše za príjemnú cenu.

Nezabúdame ani na dámy

V sériách ELEMENT a POWER ponúkame špičkové produkty aj našim nežným polovičkám. Pokiaľ sa vydáte na bike aj v nie práve ideálnom počasí, máme pre vás ochranu proti dažďu, vetru a chladu. Produkty s GORE-TEX® a Windstopper® membránami máme aj pre vás v krásnych farbách a špičkových strihoch, na ktorých sa podieľajú ženy – bikerky.

Spodné prádlo a mnohé doplnky

Prinášame vám aj širokú kolekciu spodného prádla s WS membránou so zateplením, ale aj bez nich. Našimi doplnkami vás odejeme od hlavy až po päty. Čiapky, rukavice, návleky, ponožky, to všetko máme pre vás k dispozícii.

GORE BIKE WEAR ponúka oblečenie a doplnky pre akýkoľvek druh počasia a štýl jazdy. Spracovaním, použitými materiálmi a designom určite osloví aj tých najnáročnejších bikerov a už nezostane priestor na žiadne výhovorky, prečo zostať doma.