canopus napísal:
asi si nikdy nemal rozrezanu galdu po mesiaci priemernych teplot 30 a viacej s 1 naplnou tmelu,vsakze? skus a uvidis
kolko si tych tmelov tam uz narval? zrataj nam to
si myslis,ze ten tmel tam bude navzdy tekuty? :tmi:


Nervem tam žiaden tmel. Tufo extrém v kapsičke.
Už jedna dávka (40ml) mi príde tak na hrane vzhľadom na vlastnosti galusky a jej váhu. Ale liať to tam každý mesiac... Ved zachvíľu ju budeš mať plnú :-)
Ak galuska váži 250g tak tebe stačia v podstate 4mesiace a máš z nej 500g. Good job.
18.08.2016 - 09:45:06
01
randy napísal:
Ramon1 NIe je rozrezana ako rozrezana. Rozrezat ju mas preto, aby si videl ako to dnu vyzera :)


... ja ti niekedy chlope proste nerozumiem
18.08.2016 - 10:17:38
00
Ramon1 Tak canopus spominal rozrezanie aby sa dalo do nej nakuknut a ty ze ak ju ma rozrezanu, tak ju ma vymenit :)

Ale ano. Niektori tam leju sealant len preto, aby si defekt ani nevsimli. Predsa len to zozerie dost casu, kym postrehnes sfukovanie, potom musis najst flasticku, vykrutit ventil klucom, potom naliat tu sracku, zakrutit a dofukat. 2 minuty na pretekoch su doost vela casu. Co je dnu, ak sa tam stale dolieva ta brecka je otazne.
18.08.2016 - 12:22:24
00
Aha, tak to si podla mna jediny, co pochopil, ze canopus myslel zamerne rozrezanie. Uz mi to cele dava zmysel, dik :))
18.08.2016 - 12:26:13
01
Rozrezať galdu , aby som do nej nakukoval ??? A co , je to snáď <> ? Nechajme to tak ...
18.08.2016 - 13:29:07
00
sak aby ste videli co tam ostane z toho maglajzu
18.08.2016 - 13:51:02
00
Ramon1 napísal:
Rozrezať galdu , aby som do nej nakukoval ??? A co , je to snáď <> ? Nechajme to tak ...

Ešte si nikdy nemal zjazdenú alebo neopraviteľne pichnutú gumu? Tak namiesto vyhodenia ju najprv rozrežeš.

Ale každý mesiac liať flaštičku tmelu do galusky je naozaj choré... Keď nahadzujem novú gumu, dám tam pol flaštičky Tufo tmelu (normal), tú druhú polovicu do druhej. Keď náhodou za pol roka pichnem, tak tmel je ešte furt tekutý a strieka cez dierku.
20.08.2016 - 22:38:18
01
JoKo priznávam ze nemal ... Jazdím len tento rok nám na nich tak 3000 kilo . Viem ze by som nerezal a ani opakovane nelial tmel ale menil...
21.08.2016 - 21:07:42
00
Myslel som na zvedavosť - ako vyzerá vo vnútri... Napríklad Veloflex sú ako bývalé Varšavy (Barum W-P-B), t. j. duša je zašitá v plášti. Naproti tomu TUFO sú viacvrstvové hadice, kde sú jednotlivé vstvy (duša, plášť, behúň) zvulkanizované dohromady.
22.08.2016 - 07:40:53
00
to je asi dôvod prečo tufo galdy držia docela dobre tlak a netreba ich tak často dofukovať naproti tým čo majú vnútri latexové duše a z večera do rána im klesne rapídne tlak... preto má u mňa tufo za toto navrch, lebo ja najradšej sadnem na bicykel a idem . nejaké hustenie pred jazdou by ma otravovalo, aj keď je to minútová záležitosť :)
22.08.2016 - 14:06:13
00
Vec nazoru, pre mna je to zas nevyhoda a dovod preco by som TUFO v zivote neobul - ta vyhoda je vykupena velmi zlou urovnou pohodlia pri normalnych tlakoch (ked tlakujes na 9-10bar tak je to samozrejme jedno) a takisto zlou urovnou CRR v porovnani s konkurenciu (zas najmarkantnejsie pri 6-8bar, pri vyssich tlakoch sa to zacina zmazavat). Kebyze ma otravuje hustenie kazde rano, tak kupim radsej nieco s butylovou dusou, ale klasickou konstrukciou, teda Continental Competition alebo Vittoria Corsa Elite.
22.08.2016 - 14:17:04
00
zasa treba brať do úvahy aj cenu cca 35 voči cca 100€ a odolnosť voči defektom mi príde u tufa tiež lepšia. však preto je na trhu toľko značiek aby si každý našiel ten svoj kompromis
22.08.2016 - 14:29:38
00
Jasne, to uznavam, pre niekoho kto jazdi vela a odolnost voci defektom je prenho naozaj dolezita (napriklad vela zavodi a tam si clovek casto moc nevybera ci zoberie jamu, nejaky bordel na ceste, atd.) to moze byt super volba.
22.08.2016 - 16:46:19
00
Zaujimali by ma prakticke skusenosti ohladne odolnosti galusiek. Ja mozem prispiet:
- 2x Galuska Vredestein Fortezza - 2 defekty, vzdy po 500 km, Tufo tmel zalepil vzdy.. Tymto som s galuskami Vredestein skoncil.
- 2x Galuska Continental GP4000 - 0 defektov, na kazdom najazdene cca 3500 km, defekt ziadny, problem bol u oboch odtrhnutie casti behuna
- 3x Galuska Continental Competition - zatial 1 defekt na 14000 km, velky prieraz, preventivny tmel to nezacelil uplne, bolo treba zastavit a doplnit cervenym. Po defekte som na nej odjazdil este asi 800 km nez isla prec.
22.08.2016 - 16:55:25
02
Niekto skúsenosti s Vittoria grafenovymi galuskami? Má to naozaj lepšie vlastnosti?, výdrž, odolnosť?
Chcem niečo s bielou bočnicou, skúste poradiť náhradu...
22.08.2016 - 17:55:29
00
keyboard_arrow_up