whitemamut Chces vyslovene bocnice do biela ako maju Corsa Graphene a este napriklad FMB, alebo aj natural rubber (nazltle) mozu byt ? Ak to druhe, tak mozem odporucit vynikajuce Veloflex Sprinter/Criterium/Roubaix/Vlaanderen (22,23,25,27mm), mam s nimi len najlepsie skusenosti a daju sa zohnat za celkom dobre ceny. Nove graphene corsy chcem urcite niekedy vyskusat, aj ked cena vyse 100e za galusku sa mi uz zda naozaj vysoka.

Co sa tyka praktickych skusenosti:
- 2x Vittoria Corsa SL 24mm, odjazdil som s nimi daco vyse 4000km, po 1500km defekt na prednej, zalepilo to ~10ml Stan's tmelu, dezen bol este na prednej uplne dobry, vzadu uz sice vyjazdeny, ale zdaleka este nie na kord, odhadom by zadna tak ~6000km vydrzala, predna mozno aj 2x tolko, prezuval som viac menej preto, lebo som chcel skusit inu znacku a viac aero setup.
- Kombinacia Veloflex Extreme 22mm/Veloflex Carbon 23mm, momentalne daco cez 4000km, po ~2000km zas na prednej (teda na Veloflex Extreme) defekt, znova ~10ml Stan's tmelu stacilo, mam pocit, ze maju odolnejsi dezen (su vyrazne menej dosekane ako Vittorie po rovnakej porcii km), lepsi grip a aj za mokra za spravaju velmi pekne. Jazdi sa mi na nich vyborne, takze ich planujem dojazdit naozaj domrtva, teda az kym sa vzadu neukaze kostra plasta, alebo nepride nejaky neopravitelny defekt.


Naposledy upravil janherich dňa 22.08.2016 - 21:08:56, celkovo upravené 1 krát.

22.08.2016 - 18:24:00
00
janhenrich: Veloflex Arenberg si nemal? Pravdu povediac okrem nizkeho valiveho odporu galusiek preferujem aj odolnost voci defektu a nazory na US forach hovorili ze Arenberg by mali byt dost odolne.
22.08.2016 - 19:51:12
00
ehvie Nie, Arenberg som neskusal (je to inac to iste ako Roubaix, len Arenberg ma cierne steny), ale je ta ista kostra plasta aj dezen ako Carbon ktory mam na zadnom kolese, lisia sa len sirkou - Arenberg 25mm, Carbon 23mm, aj ked realne je to pri tlaku ~7,5bar 23,5mm, merane digitalnym mikrometrom.
22.08.2016 - 21:08:05
00
Díky, skvelá odpoveď!
No je mi to viacmenej jedno ale skôr tie do biela. U mňa vychádza cena na Vittoria Corsa G+ 100€ za pár, čo sa vcelku dá, preto sa pýtam. Ideálne v porovnaní s Tufo, ktoré sa u nas tiež dajú jazdiť.
22.08.2016 - 22:39:30
00
Tak za 100e za par by som vobec nerozmyslal a hned ich zobral, urcite je to ina liga v porovnani s Tufom, uz len ked si zoberes ich konstrukciu (320tpi kord, zmes dezenu, atd.).
23.08.2016 - 08:42:50
00
Ja sa tiez podelim, Vittoria Corsa Elite, jeden defekt na prednej asi po 1000km aj to som pichol na niecom kovovom, Tufo extreme zalepil a drzi. Zadna 1500km bez defektu.
Pri cene 33eur za galusku som spokojny, uz ich mam nachystane na druhe kolesa. :)
23.08.2016 - 16:37:40
00
A kde si ich kúpil za 33€?
23.08.2016 - 20:27:11
00
Tu od 2ks posta zdarma :)

https://www.merlincycles.com/vittoria-corsa-elite-tubular-tyre-93479.html
23.08.2016 - 20:48:35
00
Potom už radšej asi tieto:
https://www.merlincycles.com/vittoria-corsa-cx-tubular-road-tyre-700c-61745.html
23.08.2016 - 21:28:31
00
Ja som to bral na kazdodenne jazdenie, nech to nemusim kazdy den fukat. Uvazoval som este nad G+ ale zatial mi toto staci.
23.08.2016 - 21:43:24
00
Inac tomu naozaj nerozumiem, fuknutie gum pred jazdou zaberie tak 30-45 sekund navyse, okrem toho idealna prilezitost nafukat ich podla trasy vyjazdu (ked pojdem na rozbitu zeleznu studnicku tak fuknem kludne aj o 1bar menej ako pri dlhsom vyjazde po kvalitnych rakuskych cestach, atd.). Ci je to skor o tom, ze na to zabudate a potom jazdite s podhustenymi gumami ? Priznam sa, ze mne sa to tento rok raz stalo, uplne som na to zabudol a po 40 prejdenych km som zistil, ze mam tak 3-4bary v galuskach, bolo mi divne, ze je bicykel nejako extremne pohodlny (na rychlosti to bolo poznat ovela menej). Ak by sa mi to stavalo pravidelne, tak tiez asi radsej jazdim daco s butylovymi dusami :)
23.08.2016 - 22:06:58
00
Ale nie ja ich tak 2x do tyzdna skontrolujem a dofuknem podla potreby, no uvidim ked ich zoderiem asi skusim nieco ine. Moje prve galusky :)
23.08.2016 - 22:10:11
00
mne to je na výjazde úplne jedno koľko mám barov v kolese, ak nie je vyslovene defekt... fúkam v zásade len pred pretekom a to nie vždy.. ale dnes som po mesiaci dofúkal disk, to ma nebaví dva krát toľko ako obyčajné koleso, lebo vždy zničím tú samolepku :D
23.08.2016 - 22:15:00
01
Mám plášť Schwalbe Lugano a nafúkal som ho dnes na 8 barov. Rozsah na plášti je písaní 6-9 Bar,keď som dnes išiel na biku ,tak som si všimol ,že niektorých miestach ten plášť povydúvalo , rozšíril sa a cely je zvlnený.Stalo sa vám to už? Podstate ten plášť je nový asi 200km je na ňom najazdené.
24.08.2016 - 20:14:49
00
Tie Vittorie lepite na tufo pasku? Rovnako ich lepite tufo tmelom v pripade defektu a je to OK? Myslel som, ze ten tmel nefunguje pri vsetkych galdach...
24.08.2016 - 20:31:50
00
keyboard_arrow_up