Objednané 26.4 a už dne mi má objednávka prísť :D
16.05.2017 - 06:56:31
00
Aký je rozdiel medzi MTBIKER shop týmto a MTBIKER shop týmto ?

post1239232.html#p1239232

Prečo to nezlučíte?
16.05.2017 - 11:37:12
02
nefunguje platba kartou-server sa nenašiel ...
tak som dal objednávku na dobierku,čo mi moc nevyhovuje

čo nevyšlapem,to vytlačím,čo nevytlačím,to vynesiem

17.05.2017 - 09:19:52
00
fofo050 tato tema je vo fore Cyklisticke obchody a idea je ze tu sa bavime o skusenostiach s obchodmi. Ta druha tema je v o MTBIKER a tam riesime skor technicke a produktove zalezitosti.

Dano5 platby kartou chodia, aj dnes uz niekolko, mozno problem na Tvojej strane?
17.05.2017 - 10:05:22
00
mozno by to chcelo trochu upravit nazov temy, aby to bolo jasnejsie ...
ked sem chcem prispiet, tak temu nehladam cez menu na stranke, ale najdem si nejaky notifikacny mail od vas a cezen ( :wasntme: ) sa dostanem do temy :$
17.05.2017 - 10:16:54
00
cervo je mi to jasné len som dal pripomienku lebo tam nikto na to nereagoval. Myslel som že prijmete aj rady od ľudí čo majú skúsenosti s niečim. ;)
17.05.2017 - 15:51:17
00
takuto baterku nebudete mat?
post1214597.html#p1214597
akurat sa mi vybila, presny typ je 23A 12V - 12 voltova

nie som lenivec, nepotrebujem ebike | nocny vyjazd - najlepsi vyjazd
2018: 8853 km | 2019: 9729 km (MTB) | 2020: 11238 km (MTB) | 2021: 3503 km (MTB)

18.05.2017 - 09:08:40
00
cervoObjednavka 33582,vsetko bolo skladom,predpokladany termin dorucenie bol 17.5. , zaplatila som prevodom, ja sprosta
Teraz mi svieti termin 22.5.
Ste normalni ?!
Nikto mi neodpisuje na mail ohladom upravy objednavky o jednu polozku, a mate vratit sumu za nu,lebo vypadla z objednavky
otras
18.05.2017 - 20:15:36
00
silva prosím pozri si spam folder lebo vidím 3 tickety, na ktoré si neodpísala, takze neviem či Ti chodia maily správne.
18.05.2017 - 22:55:56
00
pozrela som spam, mam tam oznam o meskani objednavky z pred dvoch dni - z predpokladaneho terminu dodania17.5 na 18.5
nic o vyhodenej polozke o co som ziadala - a teda aj sposobe vratenia penazi za nu, ani dalsi oznam ze cela objednavka pride ( mozno)!!!!
22.5

keby na vsetkych polozkach, co som objednavala nesvietilo skladom, tak si to poriesim inde
18.05.2017 - 23:03:06
00
silva máš 3 odpovede na 3 otázky čo si nám písala - ohľadom doštičiek aj účtu na vrátenie preplatku. Nepísalo nám že by nemohli byt doručené. Ak ich nenájdeš tak ti to preposlem do správy alebo čo.
19.05.2017 - 07:31:35
00
Poprosim ta
kedze vidim ze sa termin znova posunul na 23.5. tak mam otazku ci je mozne storno objednavky
alebo co vlastne nemate
19.05.2017 - 09:00:48
00
Takze zhrniem moju skusenost pre potencionalnych zakaznikov:
Objednavala som v tunajsom shope-lebo vsetko bolo skladom, zaplatila prevodom. ( aby som co najrychlejsie mala tovar)
Vysledok: Objednavka dna 14.5.2017, vsetko skladom+tovar na predajni. Dorucene 23.5.2017
Vraj tovar ktory mal byt na predajni na predajni nenasli !! ( pricom cely ten cas svietilo v shope ze dany tovar maju na predajni v pocte dva kusy), takze sa musel vraj doobjednat a preto sa to predlzilo.
Dalsi problem nastal, ked po dohode so shopom v ramci tejto "predlzenej cakacej doby" som vyhodila dodatocne jednu polozku z objednavky. Takze vznikkol preplatok v prospech mtbiker shopu. O vratenie preplatku som poziadala 18.5 (kedze nic nedoslo tak opatovne este raz 22.5. ) - dvakrat ma ubezpecil pan Filip ze zadal poziadavku na uctovne oddelenie.
Dnes mi bola zaslana odpoved na moju tretiu intervenciu o vratenie preplatku od pana Gombalu, ze som sa nevyjadrila k tomu, ci chcem preplatok poukazat na ucet alebo si ho nechat vystavit ako zlavovy kupon pre dalsi nakup.
Takze stale nemam vrateny preplatok do dnes.
Tak ja neviem, zrejme prava ruka nevie co robi lava. Alebo bordel klub a to dost velky
Je to uz druha zla skusenost, takze definitivne budem nakupovat inde
23.05.2017 - 16:39:40
00
silva neodpovedala si nam ani na jeden email, kde sme navrhovali rozdelit objednavku a doposlat ti chybajuce platnicky na nase naklady. Mohla si mat pred vikendom vsetko okrem platniciek. Zjavne ti ale emaily chodia, kedze evidujes odpovede na svoje emaily, kde 'dorazne ziadas' vratenie penazi na ucet. Tie peniaze na ucte mas od vcera - kedze nie si nas jediny zakaznik, tieto veci riesime hromadne 1-2 krat tyzdenne a medzibankovy prevod tiez nieco trva (zakonna lehota je 14 dni). Ak mas cas pisat recenzie na nas eshop kade-tade, urcite mas cas aj odpovedat na email, mohli sme sa vyhnut sklamaniu a nemuseli by sme mat 6 ticketov o tom istom a bez tvojej odpovede.

Ked nam nieco svieti ako "na predajni", znamena to ze v skladovej evidencii to mame evidovane ako na predajni. Kazdej jednej predajni na svete sa ale obcas stane, ze skladova evidencia nesedi s realitou, lebo bola polozka zaevidovana nespravne, pripadne sa stratila alebo bola poskodena. Nemame najmensi dovod tvrdit, ze sme nieco nenasli, ak sme to v predajni fyzicky mali - preco by sme to robili? Aby sme predlzili dobu vybavenia objednavky a znechutili zakaznika? Ak sa to stane, doobjednavame tovar z najrychlejsieho zdroja a informujeme zakaznika. Radost nam to nerobi a je nam jasne, ze ani zakaznikovi - preto vzdy ponukneme sposob ako dodat nachystanu cast objednavky rychlo a chybajucu vec doposlat.
25.05.2017 - 13:32:22
02
Ja mám objednávok zatiaľ asi 20 a nespomínam si že by bol niekedy nejaký problém. Zaujímavé je že ak je človek spokojný, nenapíše nič, ak je nespokojný napíše recenziu - potom to tu vyzerá ako na bojisku:)

Btw, tie nálepky som nedostal ani raz ;)

No pain, no gain.

25.05.2017 - 13:50:33
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up