Pridam moju novu skusenosti s cestou vlakom BA-PB. Bike siel v spesninovom vozni.
Pri nakladani teta vzala bike, ze kam ide, vravim PB. Mate listok? Vraim ze mam. Tak si chodte sadnut do vlaku. Potom som uz tetu nevidel.
Listky mi kontroloval nejaky ujo sprievodca. Neuznal mi listky omylom kupene na den predtym, ze uz su neplatne. Tak som cvakal nove listky aj s priplatkom.
Pri prevzati
biku v PB (odovzdal ten sprievodca co ma cekoval vo vlaku) som si vsimol vylomenu packu hydraulickej brzdy. Nasraty volam na sprievodcu, ktory kracal predomnou asi do dalsieho vozna ze chcem nahlasit skodu, spisat nejaky protokol. Najprv sa vykrucal, ze on nie je za to zodpovedny, ze on s tym nic nema. Vravim ze je vasa povinnost zabezpecit
bike tak, aby nepadol/neposkodil sa. Dalej sa vykrucal, ja som sa dozadoval spisania udalosti. Nakoniec sa so mnou vyrovnal v hotovosti, aby som nezdrziaval vlak. Vravim OK, dobre, ale aj tak som zbehol na stanicu, ako sa da takato udalost riesit aj v buducnosti. Teta vravi ze v zivote nic taketo neriesili, ziadne poskodenie batoziny. Ale vedela ze mal to so mnou spisat ten pan sprievodca ktory mi to odovzdal. Tak studovala dake papiere, potom ze na to je nejake tlacivo ktore na stanici ani nemaju, ze musel by som to v pondelok riesit s hlavnou veducou na stanici. Nechal som to uz tak, ved odskodneny som bol. Doma som prisiel na to ze je len vypadnuta segerka s tou packou medzi piestom a packou, takze oprava ma nevysla nic, len par nervov s celou touto udalostou.
Odteraz sa budem vzdy cestou vlakom dozadovat oznacenia bicykla, aby som dostal listok aj ja (zatial som ho z dobrej vole sprievodcu dostal len raz, inak sa im to nechce vypisovat) a navyse sa budem dozadovat poriadneho zabezpecenia proti padu (zavesenia na preto urcene haky).