Zatial moja kratka skusenost s Maxisom.. Ardent je citit na asfalte, ze moc nejde, napriek vodiacemu pasu v strede, dezen je sice vysoky, ale nema vela priestoru, ako napr. X-King, ale je tucnejsie (26tka). Nie je tazky (cca 760g) a drzi tlak a nesfukuje (bez tmelu). Bocnica sice nie je az tak hruba ako UST X-King, ale nie je ani papierova.
Naopak celkom ma prekvapil Ardent Race /nerobi sa 2.4ka/, ktory ma nizsi dezen a celkom vpredu drzi aj na horsom podklade (ale ja nejazdim dole kopcom tak, ako jazdia ti, co obuvaju Minionov
). Na asfalte ide velmi dobre (Ikon este lepsie, ale ten ma trosku problem s
gripom na listi a blate). Inak co sa tyka asfaltu, tak Continental MK II je rychlejsi ako X-King a v terene moc nedrzi (tvrdy suchy podklad .. porovnane USTcka). Co sa tyka Rocket Ronu a Racing Ralpha, tak som bol prijemne prekvapeny v pozitivnom zmysle s doterajsimi verziami tubeless ready .. nie totalny papier (aj ked samozrejme nie hrube), na omak celkom fajn, tlak to drzi a vahovo super, pricom 2.1tka na 650b je 54ka a siroky je ako 2.2 Ikon (ktory patri medzi tucnejsie plaste). Ovsem nova verzia, Addix co mam Rocket Rona, z nej nemam zatial dobry pocit (aj ked som to zatial nejazdil) a podla toho co pisal Dano5 sa mi zda, ze su sice drahsie, ako stare, ale o to horsie
Co sa tyka drzania tlaku, tak zatial vsetky Maxxisy co som skusal (cca 10+ kusov - okrem jedneho, kde bolo explicitne napisane, ze nie je pouzitelny tubeless bez tmelu a ten do vecera sfukol) pekne drzia tlak bez tmelu.