Uz som ticho.. :x Jezus mas pravdu.. tema je uz davno vyriesena.. tymto koncim aj ja ... :handshake:
11.11.2010 - 10:28:01
00
Ja by som chcel taketo nieco vediet...
a nasledne ako sa meni a kde posoby nejake zatazenie na vydlu ktore ju tak likviduje pri zvacsovani kotuca.

Prílohy:

Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg 54.32 KiB thumb_up0thumb_down

11.11.2010 - 10:47:36
00
Poncho... nerieš, jazdi ;)
11.11.2010 - 10:52:49
00
:) tak potom prt.
:hai:
11.11.2010 - 10:58:29
00
jezus! ty musis mat prispevok v kazdej teme 100 krat vsak? ved napis nieco k teme ak mas.
Jezus, ved PRAVE O TO IDE, TO SA SNAZIM VYSVETLIT, ZE VELKOST KOTUCA NEMA VPLYV NA ZATAZENIE VIDLICE, TY SI TO ESTE STALE NEPOCHOPIL?
DOLEZITE JE, KED SI ROZHODIS SILY, TAK UVIDIS, ZE TO JE TAK.
Opakujem, ze neberieme faktor brzdy, ktora nie je schopna dosiahnut 100%ny brzdny ucinok, cize dosiahnut maximalne spomalenie
11.11.2010 - 11:04:22
00
V kazdej teme ani nie (plno je ich o nicom) a v tejto ich mam dokonca podstatne menej ako Ty. ;) A jasne, vyrobcovia vidlic su asi uplne nekompetentni a preto na niektorych vidliciach je max. povoleny kotuc 185 mm a na inych aj nad 200 mm, ze? Hmm, takze kludne mozem aj na SIDa dat 220 mm Formula kotuc, lebo na Teba sa da spolahnut a nemam verit technikom od RS, ze max. kotuc pre SIDa je 185 mm, ze? :tmi:
11.11.2010 - 11:33:36
00
Poncho: veď preto dobre nastavené Véčka brzdia minimálne rovnako dobre ako kotúčovky za bežných podmienok :)



CraObs si pis ze ano aj ja mam Deor XT 08 a gumky som uz vymenil , lebo origos som zodral a aj tak boli na prd . Tieto nove kusu ako delo .
11.11.2010 - 11:34:17
00
Hej, hej, gumky treba vymienať pravideľne lebo o mesiac môže nastať problém ;)
11.11.2010 - 11:44:21
00
jezus, scasti pravda, velkost rotoru, no vela vyrobcov vyraba brzdy, ktore aj bezny clovek so 160MM kotucom zabrzdi s max. teoretickym spomalenim, cize ta vidla v tom momente dostane to co napr nemala dostat, lebo bola povolena len na 160MM, no napriek tomu je pretazovana.
no ano, s tymi prispevkami mas pravdu 5000 vs 20 :lol:
11.11.2010 - 11:46:13
00
Tam bude asi niekde inde problem ako velkost a umiestnenie sily ked to vyzera tak ze cim dalej od osi tym mensia sila. Preto som chcel vediet tu priamu umeru k rastu namahania tej nohy po celej dlzke.
Ze kde a ako silno je namahana vydla od osi k hlave pri 160 180 200.

mozno je problem aj napr v pevnosti IS, PM uchytov, alebo len kvoli tomu miestu kde posobi ta sila v zavislosti od zasunutia vnutornych nôh alebo....
11.11.2010 - 11:58:52
00
poncho....píše sa vidla...to len tak na okraj :tmi:
11.11.2010 - 12:16:24
00
poncho :y:
11.11.2010 - 12:17:29
00
Toto som riesil pred pol rokom ked som reklamoval vydlu.
Jeden odborny slovnik nepozna tento vyznam a dalsi zase ano.
Kolega (vybera texty do vydavatelstva) povie ze vydlica
a kontrolorka ze vidlica.
Tak moze byt po vasom.
11.11.2010 - 13:17:05
00
..vidim ze to tu stale pokracuje :)
jogcar: zaujimava teoria.. takze podla toho co vravis je jedno ci mas 140 kotuc alebo 220 ..pretoze bri brzdeni su sily na vidlicu +- rovnake?

.. ja som svoje tvrdenie podlozil -myslim dost jednoznacnym brazkom z ktoreho mne vyplynulo ze zvascovaniom priemeu kotuca sa zvacsuje maximalny ohybovy moment(pri konstantnom brzdeni) na vidlici.. (nie max brzdovy moment)

poncho: vobec nechapem tvojmu grafu... co si tym chcel povedat.. skus mi ho nejak opisat..
11.11.2010 - 13:25:45
00
tomu že velkosť kotúča vôbec neovplyvňuje pôsobiace sily a momenty na vidlicu neveria ani deti zo základnej školy.. už oni si zjednodušene musia vedieť nakresliť obrázok a chápu že to rovnaké byť nemôže..
11.11.2010 - 13:52:00
00
keyboard_arrow_up