ked chcete svoju foxu dostat na inu uroven tak kuk sem
http://www.pushindustries.com/services. ... ir%20Forks
21.06.2006 - 18:31:56
00
http://www.slovkolex.sk/index.php?modul=texty&id=25&

tu su manualy na FOXy po Slovensky
21.06.2006 - 18:34:50
00
Menili vám niekomu vo FOX- ke púzdra ? Mám vôľu. Keď som sa na výstave v Brne asi pred dvomi rokmi pýtal vtedajšieho dovozcu do ČR , či majú náhradné púzdra, tak mi povedal, že sa tam nemenia, že majú vydržať po celú životnosť vidlice. To sa mi ale nezdá. Predtým som mal RS SID a tam som si púzdra menil. Môžem sa spýtať v Slovkolexe, len či niekto nemáte skúsenosť.
05.08.2006 - 19:28:10
00
V manuáli k vidlicám fox píšu niečo v tom zmysle, že ak sa zistí veľká vôľa v púzdrach, treba kontaktovať autorizované servisné centrum :)
05.08.2006 - 19:51:56
00
Môžem sa obrátiť na dovozcu, len ja som zvyknutý robiť si všetko sám. Nemám problém rozobrať hociktorú vidlu. Aj potom zložiť. Napríklad pri niektorých vidliciach, keď majú vôľu, stačí priklepnúť horné púzdra o milimetrík hlbšie , a keďže vnútro vonkajších nôh je do kónusu, tak tie púzdra sú potom tesnejšie. Ale moja Vanilla na toto nereaguje, takže nezostáva iné, len vymeniť púzdra. Lenže vidla je tohtoročný model, takže neviem, či to náhodou nie je u týchto vidlíc "normálne".
05.08.2006 - 20:40:27
01
Práve preto, že je to tohtoročný model by som sa v tom moc nerýpal, aby mi nepadla záruka. V starších návodoch boli presne aj postupy ako sa mení olej vo vidle, ale o púzdrach tam bolo akurát to, čo som napísal vyššie. Rovnako si na zadnom tlmiči sám premazávam vzduchovú komoru - aj sú k tomu návody, ale olej si v ňom budem musieť dať vymeniť v servise.
05.08.2006 - 21:24:28
00
Menili vám niekomu vo FOX- ke púzdra ? Mám vôľu. Keď som sa na výstave v Brne asi pred dvomi rokmi pýtal vtedajšieho dovozcu do ČR , či majú náhradné púzdra, tak mi povedal, že sa tam nemenia, že majú vydržať po celú životnosť vidlice. To sa mi ale nezdá. Predtým som mal RS SID a tam som si púzdra menil. Môžem sa spýtať v Slovkolexe, len či niekto nemáte skúsenosť.


Ano mne menili, hned po tyzdni ako som ju kupil. Neskor v manualy som precital, ze tam od vyroby ma byt nejaka vola, je tam napisana tolerancia od kolko dokolko desatin mm. Ja som mal volu vacsiu, pri brzdeni a aj v terene mi klepotalo volantom. No a v Slovkolexe dali puzdra natesno, teraz ta vidla chodi podstatne horsie ako pred vymenou. Pochybujem ze o tej tolerancii vedia, aka ma byt. Ako sa ti ta vola prejavuje?
06.08.2006 - 15:15:23
00
No prejavuje sa tak, že keď zabrzím prednú brzdu a pohýbem dopredu a dozadu s bikom, tak cítim jemný klepot. Keď dám ruku na to miesto, kde sú tesnenia, tak cítim, že je to vo vidle. Teda to nie je hlavové ani nič iné. A ešte v pravej nohe je vôľa väčšia ako v ľavej. Ešte zareagujen na tú záruku. Práve preto zisťujem, či máte so Slovkolexom dobré skúsenosti, lebo ja tiež viem, že je dovozca a " dovozca". Tým sa nechcem nikoho dotknúť, len by som bol nerád, aby niekde trénovali na mojej vidle. Kedysi dávno som mal vidlu Kangaroo ( robili ju Česi) dal som si ju prezrieť, premazať atď. v jednom obchode v BB. Keď mi ju vrátili, tak dáko čudne chodila. Sám som ju potom rozobral, a podľa návodu zistil, že bola zle poskladaná. Od tých čias som mal ešte RS SID, potom Fox Float a všetko som robil na nich sám. Teda vlastne bežnú údržbu. Rozobrať, vičistiť, premazať, zložiť.
14.08.2006 - 00:19:17
00
No oni sa ucili na mojej vidlici. Ked mi ju vratili, tak prava noha bola mierne skrabnuta a gufera (prachovky) neboli poriadne dotlacene. Hlavne ze tam vidla bola 3 dni. Takze do slovkolexu uz vidlu nikdy nedam a preistotu si tam ani nic nekupim.
14.08.2006 - 01:23:18
00
No oni sa ucili na mojej vidlici. Ked mi ju vratili, tak prava noha bola mierne skrabnuta a gufera (prachovky) neboli poriadne dotlacene. Hlavne ze tam vidla bola 3 dni. Takze do slovkolexu uz vidlu nikdy nedam a preistotu si tam ani nic nekupim.



Ono je to tak ze drahich vidlic je malo a v servise ich dobre nepoznaju a tak je dost mozne ze to zbabru. Sam som bol svetkom ako kamos daval krasavicu macochu do servisu a ten co tam robil od neho pytal manual lebo ze bez toho to nerorobere ze take nieco ma prvy krat.
ALE NIEJE SERVIS AKO SERVIS nehacme vsetkych do jedneho vreca. Niektore su fakt dobre!!!! napr.ten v ktorom som pracoval JA. :lol:
26.08.2006 - 01:57:02
00
5-ko: Problém je v tom, že slovkolex je autorizovaný servis pre FOX a mylím, že asi jediný na slovensku, takže v tomto prípade sa nedá argumentovať tým, že je to málo rozšírená značka a že ju dobre nepozanajú. Autorizovaný servis by mal mať všetkú potrebnú dokumentáciu a byť zaškolený na dané výrobky.
Ja som mal u nich pred necelým mesiacom, keď som si nechal v záruke vymeniť gufero, ktoré mi slzilo a vidla sa mi odtiaľ vrátila v poriadku (zatiaľ).
26.08.2006 - 12:19:43
00
Caute,

chcem si zaservisovat Fox Float 100RL, ale sam si na to netrufam (do slovenskeho servisu ju urcite davat nechcem podla toho co som cital). Nejake naradie mam, co nemam su kvapaliny/tesnenia (ak som pochopil spravne toto sa da odniekial objednat). Vedel by mi niekto pri tomto zlozitom procese asistovat? ;)

Som z Bratislavy.

Diki.
21.01.2007 - 09:24:19
00
Ak si dobre spominam, tak vakel vo vidlici fox je vraj zamerny - pozdra obsahuju kanaliky, ktore sa pri prvom prepruzeni naplnia olejom, a potom vidlica funguje v olejovom lozisku ktore je na navzlinane na puzdre. Staticky ma potom vidla fakt vakel, ale za jazdy s tym nieje ziaden problem. Vyskusaj ju parkrat poriadne prepruzit potom otestuj ten vakel. Na F80X to celkom fungovalo.
21.01.2007 - 10:35:47
00
Vies co, ani nejde tak o vakel, aj ked ten tam je tiez, hlavne pri przdeni prednou vidla trochu vibruje. Ale skor mam pocit ze v pravej komore nemam dost oleja, predtym som mal taky pocit ze to obcas clapkalo ale teraz to uz vobec neclapka a aj vlasnost vidli je ze sa vracia velmi rychlo hore aj ked je rebound len trosicku pootvoreny.

Chcem doliat oleje a tak. (a aj lockout nefunguje uplne 100%, som sa docital ze to vtedy ked neni dost oleja ci co to je za kvapalinu).

Ma s tym niekto prakticke skusenosti?
21.01.2007 - 10:55:42
00
Vyzerá to tak, že fakt máš málo oleja. Otázka je , ako si oňho prišiel. Ak tečie vidla, treba napred odstrániť netesnosti a až potom riešiť olej. Ak máš oleja dosť, asi je chyba v tlmiacej jednotke a potom Boh s tebou. Bohužiaľ som sa stretol na jednej mojej Foxke aj stým, že od výroby nebol v ľavej nohe pod piestom žiadny olej, ale zato bolo dobré poldeci oleja nad vzduchovým piestom . Má tam byť asi 5 cm3.
Doplnenie , alebo výmena oleja je dosť jednoduchá a je to popísané v starších manuáloch vrátane potrebného náradia . Napred si zožeň olej a ak nebude originál - potrebuješ dva druhy , tak na vlastné riziko skús nejaký kvalitný olej do vidiel hustoty 7,5 ( dá sa namiešať) a nad vzduchový piest sa dá použiť Red Rum od Rock. Shox. Olej aj tak treba občas vymeniť. Ak vypustíš starý olej, uvidíš, ze je celý špinavý a aj tak ho asi bolo treba vymeniť. Čistota oleja má zásadný vplyv na životnosť vidly.
Ak si na to netrúfaš, a nemáš iný problém, samotnú výmenu oleja by snáď mali v Slovkolexe zvládnuť .
21.01.2007 - 23:35:32
00
keyboard_arrow_up