mam tuto vidlo ale pomerne dost kope, pocul som, ze sa to da odstranit vymenou a doplnenim oleja. Rozrábal uz niekto nejaku manitou vidlu? Rozraba sa uplne normalne ako Santoury alebo RST? Ak ano tak mi to prosim trosku priblizte diky
a mimochodom, co naliat donutra namiesto stareho oleja?? moze byt klasicky hydraulicky?
2tarponko:ak si este taku vidlu nerozoberal tak kasli na to ja som mal RST 1000x rozobratu ale ako som prvý krát rozobral splice tak som poskodil jeden srobik a skoda za 1000SK...nestoji to za to.. ale ma to jednu vyhodu teraz by som si ju trufol rozobrat...
2tarponko:ak si este taku vidlu nerozoberal tak kasli na to ja som mal RST 1000x rozobratu ale ako som prvý krát rozobral splice tak som poskodil jeden srobik a skoda za 1000SK...nestoji to za to.. ale ma to jednu vyhodu teraz by som si ju trufol rozobrat...
drahé vedomosti
... bud rád že ťa stál len 1000. detto čo ty som zháňal na Blacka v úprave Platinium a stálo 2500,-Sk.
Inac ak by niekto dalsi hladal manualy, tak www.answerproducts.com, (manitou web-page) a tam do vyhladavaca zadat axel. vyhodi to rozne pdf dokumenty vratane manualov a navodov a pod
dnes som mal tu cest rozoberat vlastnu axel a rst-cku poviem ti rozdiel to je riadny rst par srobov a s axelou som sa bavil pol hodinu a este som aj ylomil piestnicu takze som rad
Manitou si to dobre vymysleli, kseft je kseft. Kazdy produkt ma slabe miesto a na Manitoukach je to piest. Uz sa nejeden nachytal a este ich bude....
myslené a vymyslené je to v poriadku, len nikto nepredpokladal, že to bude niekto rozoberať silou a ked to nepôjde tak ešte väčšou silou. Za to už výrobca nemôže. Treba viac používať to na krku vo vnútri.
Viem že si všetci chcete opraviť sami doma všetko ... sám som taký. Ale najprv si zabezpečím manuál, výkresy, skúsenosti (to treba čítať) a potom aj pri robote rozmýšľať.
čím viac vieš, tým ľahšie sa nabalujú dalšie skúsenosti.
Manitou si to dobre vymysleli, kseft je kseft. Kazdy produkt ma slabe miesto a na Manitoukach je to piest. Uz sa nejeden nachytal a este ich bude....
myslené a vymyslené je to v poriadku, len nikto nepredpokladal, že to bude niekto rozoberať silou a ked to nepôjde tak ešte väčšou silou. Za to už výrobca nemôže. Treba viac používať to na krku vo vnútri.
Viem že si všetci chcete opraviť sami doma všetko ... sám som taký. Ale najprv si zabezpečím manuál, výkresy, skúsenosti (to treba čítať) a potom aj pri robote rozmýšľať.
čím viac vieš, tým ľahšie sa nabalujú dalšie skúsenosti.
jj, myslel som to tak, ze by tam nikto necakal opacny zavit, a to sa naozaj bez manualu,alebo fora nedozvies.....
tých, ktorých to zaujímalo a kontaktovali ma, tak som na to upozornil. Keby som napísal upozornenie aj sem, tak to aj tak nikto nebude čítať vtedy, ked to potrebuje ...
pri každej veci treba očakávať neočakavatelné. ked to nejde, tak najprv pouvažujem a nie sa o to zaprieť, je to asi zakusnuté .... a prásk.
Dalšia vec je rozmýšlanie pri robote. Ked si otočíš vidlu tak nikdy nieje prut presne zarovno, ale je vždy (95%) o kúsok menej alebo viac zatočený. Ked sa nanho pozrieš tak vidíš koniec závitu a vieš ktorým smerom to ide. ked sa o neho zapreš tak kúsok povolí do lava (stiahne O-krúžok) a potom sa zastaví. V tom momente už musí byť jasné, že to nebude správne a skúsim na opačnú stranu. Toto sa dá vyčítať aj z manuálu. Ked sa predstavíš súčiasku .... si si istý, že tá vrchná časť prejde otvorom 10mm?
Nechcel som zakladat novu temu, kedze tu sa rozobera skoro rovnaka vidla aku mam ja..(ja mam manitou axel TPC Lock out 100mm)
Problem je v tom, ze ked ju stlacim tak aj smerom dole aj hore mi v nej "puka". Vidla ma najazdene iba okolo 150km. Neviete mi plis poradit v com to moze byt?
nakolko máš tak málo najazdené predpokladám, že ju budeš mať v záruke. V tomto prípade ťa doporučím na servis aby si zbytočne neriskoval stratu záruky.
nakolko máš tak málo najazdené predpokladám, že ju budeš mať v záruke. V tomto prípade ťa doporučím na servis aby si zbytočne neriskoval stratu záruky.
Ach..
Takze to nebude tym, ze este nie je poriadne zabehnuta?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Takto to vyzera vo vnutri:
A ci sa rozobera rovnako, tak ja som mal staru RST381 a je to kapanek ine caffee.
drahé vedomosti
... bud rád že ťa stál len 1000. detto čo ty som zháňal na Blacka v úprave Platinium a stálo 2500,-Sk.
diky mozes na [email protected] bodem ti vazne povdacny
myslené a vymyslené je to v poriadku, len nikto nepredpokladal, že to bude niekto rozoberať silou a ked to nepôjde tak ešte väčšou silou. Za to už výrobca nemôže. Treba viac používať to na krku vo vnútri.
Viem že si všetci chcete opraviť sami doma všetko ... sám som taký. Ale najprv si zabezpečím manuál, výkresy, skúsenosti (to treba čítať) a potom aj pri robote rozmýšľať.
čím viac vieš, tým ľahšie sa nabalujú dalšie skúsenosti.
myslené a vymyslené je to v poriadku, len nikto nepredpokladal, že to bude niekto rozoberať silou a ked to nepôjde tak ešte väčšou silou. Za to už výrobca nemôže. Treba viac používať to na krku vo vnútri.
Viem že si všetci chcete opraviť sami doma všetko ... sám som taký. Ale najprv si zabezpečím manuál, výkresy, skúsenosti (to treba čítať) a potom aj pri robote rozmýšľať.
čím viac vieš, tým ľahšie sa nabalujú dalšie skúsenosti.
jj, myslel som to tak, ze by tam nikto necakal opacny zavit, a to sa naozaj bez manualu,alebo fora nedozvies.....
pri každej veci treba očakávať neočakavatelné. ked to nejde, tak najprv pouvažujem a nie sa o to zaprieť, je to asi zakusnuté .... a prásk.
Dalšia vec je rozmýšlanie pri robote. Ked si otočíš vidlu tak nikdy nieje prut presne zarovno, ale je vždy (95%) o kúsok menej alebo viac zatočený. Ked sa nanho pozrieš tak vidíš koniec závitu a vieš ktorým smerom to ide. ked sa o neho zapreš tak kúsok povolí do lava (stiahne O-krúžok) a potom sa zastaví. V tom momente už musí byť jasné, že to nebude správne a skúsim na opačnú stranu. Toto sa dá vyčítať aj z manuálu. Ked sa predstavíš súčiasku .... si si istý, že tá vrchná časť prejde otvorom 10mm?
Problem je v tom, ze ked ju stlacim tak aj smerom dole aj hore mi v nej "puka". Vidla ma najazdene iba okolo 150km. Neviete mi plis poradit v com to moze byt?
Ach..
Takze to nebude tym, ze este nie je poriadne zabehnuta?