Bol som stym v servise, ale povedali mi ze sa stym neda nic robit... ze to tak bude stale.. a kotuc aj nastavenie brzdy je v poriadku.
Nejaky napad ako sa to da riesit?
Kludne ich vyskusaj, myslim ze nebudu zle (navyse su sintrovane tak nieco vydrzia)...a za tu cenu
Nie je to vada brzdy, mne sa to stávalo na avidoch zväčša po umývaní biku kedy kotúče dostali trochu čistiacich prostriedkov na seba čo mohlo spôsobiť napr inú klzkosť materiálu napr aj nečistotami. Pripomína to narážanie tých otvorov a robí to aj pri malých rýchlostiach pri určitom brzdnom účinku, vždy som tento zvuk odstránil keď som brzdy trošku vypálil pri dobrom zjazde dole kopcom
Keďže mi akékoľvek nežiadúce zvuky lezú na nervy, vyriešil som to výmenou kotúča, nakoľko pôvodné nerezové (myslím G2) sa dosť krútia, možno aj preto začal avid konštruovať posledné verzie rotorov trocha iným spôsobom pri priemere 203, kde je stredná časť "celo-liata" ako cirkulárka a paprsky začínajú až niekde v tretine či polovici rotora, no vyzerá to blbo.
Namiesto týchto rotorov som dosadil plávajúce Hope floating saw 183+203 a i keď prvotné inštalovanie bolo trochu zdĺhavejšie, som maximálne spokojný.... žiadne nepríjemné zvuky, neprehrievajú sa tak ako klasické, nakoľko hliníkový unášač odvádza lepšie teplo, samozrejme zabezpečuje aj ich lepšiu stabilnú polohu a trecia plocha pekne na nitoch "pláva" presne tam, kde má. O peknom vzhľade hovoriť nemusím. Veľa tunerov si ich dáva už len kvôli tomu.
moze mi niekto vysvetlit co sa tam a ako frezuje dik
Tuším si to dám patentovať. Len aby nebolo treba prešlapávať z pedálov na brzdu, tak to ešte musím nejako skombinovať s týmto systémom pohonu:
http://www.ihracky.sk/public/imn-115fe3d38e561899.jpg
Inak by to bol v technických pasážach pekný kazačok.
Keď gramáriť na expanzke tak poriadne. Treba vyhodiť celú brzdovú páčku a namiesto nej namontovať toto:
http://www.bikerumor.com/wp-content/uploads/2009/05/sram-xx-xloc-hydraulic-lockout.jpg
Alebo zahodiť aj hadičky a namontovať to priamo na prasa. Síce to bude trochu nepohodlné, ale úspora hmotnosti nevídaná. A ešte sa ušetrí za brzdovú kvapalinu.
- krivy kotuc
- kriva zadna oska
- kriva zadna stavba, resp. uchytenie brzdy atd.
pisem iba to co som zazil ,to ci je to aj jeho problem nech si zisti sam ....
posledný komentár: 4. 7. 2022 o 17:23