Je to moja prva vidla, tak ma zaujima preco pri tabulkovom nastaveni tlakov ju dokazem ponorit max tak na 2/3 zdvihu co je pri 100 mm len 65 mm..Mate aj vy rovnake skusenosti?
btw...v tej tabulke su len odporucane hodnoty tlaku vzduchu ktorych sa nemusi clovek presne dodrzat...nafukaj to tak ako ti vyhovuje ale samozrejme davaj pozor na to aby si neprekrocil krajne hodnoty...ale taktiez mysli na to ze ked vysrobovavas ventil pumpy na vidlice tak ti nejaky vzduch z vidlice vyfuci...
Je to moja prva vidla, tak ma zaujima preco pri tabulkovom nastaveni tlakov ju dokazem ponorit max tak na 2/3 zdvihu co je pri 100 mm len 65 mm..Mate aj vy rovnake skusenosti?
...ale taktiez mysli na to ze ked vysrobovavas ventil pumpy na vidlice tak ti nejaky vzduch z vidlice vyfuci...
Ja nesuhlasim.
Vzduch, ktory vyfuci nie je z vidlice, ale z hadicky od pumpy. Ked nasadzujes pumpu, tak ti tlak vo vidlici klesne preto, lebo cast vzduchu z vidlice sa dostala do pripojenej hadicky. Ventil a koncovka pumpy je konstruovana tak, aby nedochadzalo k strate tlaku pri jej odpajani. Ak by tomu tak nebolo, nikdy by si nevedel, na kolko si vlastne nafukal. Mi nevrav, ze pri odpajani pumpy ti odfukne stale rovnako.
roman: reba sa robi aj solo air??
Sag mam pri tabulkovom tlaku okolo 2 cm, ale vtedy vidla nevyuziva cely zdvih..ide mi hlavne o to..je to normalne?
Problemy s fukanim nemam, podla mna pri odpajani hadicky neunika tlak z komory, lebo najprv sa uzavrie ventil a az tak tlak z hadicky..alebo sa mylim?
ako matt hovorí tabulka ta ma len naviest na odporucanu mno nazyvanu "priemernu" hodnotu z ktorej by si mal uz pri dalsiom ladení vychádzať. vid ja som ju mal vzdy viac natlakovanu. musis pocitat aj s takymi vecami ako je vak camel a podobne kravinky. pripadne si ju daj na makksie a pohraj sa s motion control...
nee to Recon ....
Skús ísť na SAG 25% zdvihu (zníženie tlaku). Začni laborovať pri rovnakých tlakoch oboch komôr. Netreba sa toho báť.
Vzhladom na vysokú progresivitu Reby sa dostaneš na plný zdvih len pri extremnom zaťažení (to potvrdil tuším aj Dudo 2m). Bez úpravy tejto vidly nieje možné aby vedela využívať 95% zdvihu.
S fúkaním sa nemýliš, malo by to tak byť.
pri znizeni tlakov (oboch) na 75 psi dokaze vyuzit 8 cm teda 80% zdvihu, myslite ze moze ist tlak este nizsie? nepokazi sa tym nieco vo vidle?
littlefox: ako sa mam pohrat s motion control??
mozno by ti nezaskodilo pohrat sa s tym malym cervenym "cudlikom" co je na spodku pravej vonkajsej nohy...tiez som mal s tymto na zaciatku trocha problem, ale odkedy to mam na najlahsie no problem....
aspon mne sa to tak vidi...ked som to mal nastavene na najpomalsie tlmenie, islo to do tych 2/3...teraz je to o trochu lepsie (pocitovo)....ale ako ti uz pani predo mnou poradili: treba len experimentovat
pri znizeni tlakov (oboch) na 75 psi dokaze vyuzit 8 cm teda 80% zdvihu, myslite ze moze ist tlak este nizsie? nepokazi sa tym nieco vo vidle?
littlefox: ako sa mam pohrat s motion control??
takze polopatiskticky:polohou packy motion control si regulujes chod vidly. od otvorenej poloh kde vpodstate vidla pracuje bez MC, cez rozne stupne tvrdosti az pri poslednej polohe je vidlicka takmer pevná. na vrchu by si mal mal este nastavenie motion controlu malinkym imbusakom, ktorým nastavujes uroven MC. skus sa vozit a tocit a urcite sam prides podla prejavu vidlice ci ti to sedi ci nie ...
stym 80% je to vpohode ona na viacej pojde ked bude za teba zahlit jazdecke chyby
mne ide o hlbku ponoru, teda kolko cm sa ti ponoria vnutorne nohy do vonkajsich a na to vplyva predpatie pruziny teda tlak vzduchu, ale tlmenie je na spomalenie navratu vidly do vychodzej polohy a to nema suvis s ponorom, teda odporom vzduchu
Chcem tym povedat ze tlak vzduchu zostane rovnaky pri maximalnom tlmeni aj pri minimalnom, nie?
ja ju mam tiez a az v terene som zistila, ze sla na maximum, no zo zaciatku mi taktiez nesedela a tak sme urobili testiky a nastavili na moju hmotnost a jazdi jej to
pri znizeni tlakov (oboch) na 75 psi dokaze vyuzit 8 cm teda 80% zdvihu, myslite ze moze ist tlak este nizsie? nepokazi sa tym nieco vo vidle?
littlefox: ako sa mam pohrat s motion control??
takze polopatiskticky:polohou packy motion control si regulujes chod vidly. od otvorenej poloh kde vpodstate vidla pracuje bez MC, cez rozne stupne tvrdosti az pri poslednej polohe je vidlicka takmer pevná. na vrchu by si mal mal este nastavenie motion controlu malinkym imbusakom, ktorým nastavujes uroven MC. skus sa vozit a tocit a urcite sam prides podla prejavu vidlice ci ti to sedi ci nie ...
stym 80% je to vpohode ona na viacej pojde ked bude za teba zahlit jazdecke chyby
Ja mam motion control len v polohe open a lock, nemam plynule nastavitelne zamykanie. A ak tym malym imbusakom myslis floodgate, tak ten sluzi na otvorenie zamknutej vidlice pri silnom raze, hm?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
btw...v tej tabulke su len odporucane hodnoty tlaku vzduchu ktorych sa nemusi clovek presne dodrzat...nafukaj to tak ako ti vyhovuje ale samozrejme davaj pozor na to aby si neprekrocil krajne hodnoty...ale taktiez mysli na to ze ked vysrobovavas ventil pumpy na vidlice tak ti nejaky vzduch z vidlice vyfuci...
jednoduché .....
nenapísal si ktorí typ (solo, dual air), ale nakolko spomínaš tlakov tak asi dual air.
1. Táto vidla je progresívna, takže za normálnych okolností ju nedokážeš dostať viac do zdvihu.
2. Prečo fúkaš doporučené tlaky a nefúkaš podla SAGu?
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?p ... vita#40767
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?p ... vita#48356
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?p ... vita#88827
Ja nesuhlasim.
Vzduch, ktory vyfuci nie je z vidlice, ale z hadicky od pumpy. Ked nasadzujes pumpu, tak ti tlak vo vidlici klesne preto, lebo cast vzduchu z vidlice sa dostala do pripojenej hadicky. Ventil a koncovka pumpy je konstruovana tak, aby nedochadzalo k strate tlaku pri jej odpajani. Ak by tomu tak nebolo, nikdy by si nevedel, na kolko si vlastne nafukal. Mi nevrav, ze pri odpajani pumpy ti odfukne stale rovnako.
Sag mam pri tabulkovom tlaku okolo 2 cm, ale vtedy vidla nevyuziva cely zdvih..ide mi hlavne o to..je to normalne?
Problemy s fukanim nemam, podla mna pri odpajani hadicky neunika tlak z komory, lebo najprv sa uzavrie ventil a az tak tlak z hadicky..alebo sa mylim?
Skús ísť na SAG 25% zdvihu (zníženie tlaku). Začni laborovať pri rovnakých tlakoch oboch komôr. Netreba sa toho báť.
Vzhladom na vysokú progresivitu Reby sa dostaneš na plný zdvih len pri extremnom zaťažení (to potvrdil tuším aj Dudo 2m). Bez úpravy tejto vidly nieje možné aby vedela využívať 95% zdvihu.
S fúkaním sa nemýliš, malo by to tak byť.
čo je myslim viec nez rozumné a užitočné. v poslednem rade jej aspon nepotrha bachory
a naozaj je to o ladení. *****niaturny imbusacik, a zopár kilometrov a je to... presne podla požiadaviek. REBA JE *EBA
Ladenie som nemal na mysli tlakom, ale celkovou úpravou
littlefox: ako sa mam pohrat s motion control??
littlefox: ako sa mam pohrat s motion control??
takze polopatiskticky:polohou packy motion control si regulujes chod vidly. od otvorenej poloh kde vpodstate vidla pracuje bez MC, cez rozne stupne tvrdosti az pri poslednej polohe je vidlicka takmer pevná. na vrchu by si mal mal este nastavenie motion controlu malinkym imbusakom, ktorým nastavujes uroven MC. skus sa vozit a tocit a urcite sam prides podla prejavu vidlice ci ti to sedi ci nie ...
stym 80% je to vpohode ona na viacej pojde ked bude za teba zahlit jazdecke chyby
Chcem tym povedat ze tlak vzduchu zostane rovnaky pri maximalnom tlmeni aj pri minimalnom, nie?
Mas tam vyssi tlak alebo nizsi a o kolko?
littlefox: ako sa mam pohrat s motion control??
takze polopatiskticky:polohou packy motion control si regulujes chod vidly. od otvorenej poloh kde vpodstate vidla pracuje bez MC, cez rozne stupne tvrdosti az pri poslednej polohe je vidlicka takmer pevná. na vrchu by si mal mal este nastavenie motion controlu malinkym imbusakom, ktorým nastavujes uroven MC. skus sa vozit a tocit a urcite sam prides podla prejavu vidlice ci ti to sedi ci nie ...
stym 80% je to vpohode ona na viacej pojde ked bude za teba zahlit jazdecke chyby
Ja mam motion control len v polohe open a lock, nemam plynule nastavitelne zamykanie. A ak tym malym imbusakom myslis floodgate, tak ten sluzi na otvorenie zamknutej vidlice pri silnom raze, hm?
Mas tam vyssi tlak alebo nizsi a o kolko?