Tak podla tych
Joe70 dat by sa to aspon teoreticky v jeho pripade
malo dat urcit.
Ludska Avg power a strojova percentualna Avg Assist indicator.
Len ci najde v okoli dost dlhy a dostatocne strmy kopec (aby ho neobmedzoval rychlostny limit 25km/h) do ktoreho by mohol dupat 1/2 hodku plny kotol s max. dopomocou.
Joe70 co ty na to?
Úprimne nerozumiem na čo sa pýtaš. Dal som screen z apky, ktorý dokazuje, že na
pedále vyvíjam priemerný tlak/výkon okolo 200W. 180W tuším na tom screen. Asistencia tam nehrá žiadnu rolu. Tá len spôsobuje, že som v práci skôr. Výkon 180W na ebajku do práce a 180W na cesťáku na výlet je ten istý myslím. Človek je bežne v živote limitovaný časom, nie kilometrami.
Zatiaľ som sa nedozvedel opak. Ebajk mám samozrejme čipnutý. Ináč by mi nedával zmysel.
Tu sa to ťažko vysvetľuje. Vydám
výkon okolo 200W. Na Ebajku aj na cesťáku. Viac nie som schopný. Ebajk mi pridá niečo od motora. Je jedno či do kopca, či po rovine. Je jedno, koľko mi pomôže. Podľa priemeriek na cesťáku a na ebajku sa zdá, že väčšinu tej prípomoci ide na veľký odpor vzduchu trekingového ebicykla a vysokú hmotnosť.
Nečítal som pozorne celý balast po mojom poslednom príspevku.
Ak ale sformuluješ svoju otázku presnejšie, rád ti odpoviem, prípadne prevediem aj merania.