Tam ide o kvalitu, o značku vôbec. Lebo pokiaľ ťa žiadna značka neplatí za nosenie loga, nosiť ju nie je dôvod. Platí taký zvláštny stav, že čím viac máš na drahé veci, tým menej potrebuješ ukazovať, že na ne máš. Napr. Canyon. Veľmi obľúbené
bicykle aj tu na fóre. Idú doslova na dračku. Pre bohatých alebo majetnejších? Nie, pre nižšiu alebo strednú vrstvu alebo nadšencov z tejto rady (tie najvyššie modely). Pretože nikto z bohatých by nemal
bicykel s 4-5 nápismi značky na jednej strane bez toho, aby nemal nejaký profit z reklamy. Bežných ľudom je to jedno, hlavne, že majú slušný bicykel za fajn cenu. A tiež neviem o tom, že by existovali Canyon fejky. Kto by to kupoval, keď si môže kúpiť za 1-2 tisícky originál. A tak je to so všetkým. Neviem už, kto je autor, ale pamätám si vetu: Viete, prečo nikdy neuvidíte v telke reklamu na Lamborghini? Lebo tí, čo si môžu kúpiť Lamborghini, nepozerajú televízor