to viem ja myslim piest tesniaci negativku zospodu, pod nim su este stieracie kruzky voditko a spodny doraz piesta, ked sa ti dostane vzduch pod negativku, tak ho uz nema ako vyrovnat a v konecnom dosledku mas vlastne 2 negativky pod sebou, a ten ventil asi odvetra prave ten priestor pod tym , asi, nemal som to rozobrate len dedukujem podla toho ako sa to sprava a podla nakresu v servisnom manualy.
22.05.2017 - 13:34:21
00
Pod nagativkou je uz vsetko priepustne, aj ten piestik ako posledny co sa fixuje segerkou je deravy, ak tlak z negativky unika spodom v podtate az do spodnej nohy tak vidla ti postupne uplne zmäkne, u Dual air nastane opacny efekt, ak unikne tlak z negativky spodom, vidla stvrdne.
22.05.2017 - 14:24:38
00
Ventil tam naozaj je, už dávno som si ho všimol, na čo presne funguje netuším, keďže u soloair sa tlaky v pozitívnej aj negatívnej komore vyrovnávajú...
22.05.2017 - 14:58:04
00
No presne nato odvzdusnenie spodnej nohy predsa.ked prepusti tesnenie negativky v nutri je vysoky tlak.aby nevyplylo gufera.cp sastavalo casto
22.05.2017 - 15:13:14
00
Aha, čiže stačí občas preventívne odtiaľ vypustiť tlak? A to mi vravíš až teraz :lol: Viem, že som sa nepýtal, ale aj tak po tých rokoch nervov :D
Našťastie mi už tlak zo vzduchovej komory neuniká, 5 mesiacov drží bez nutnosti dofúkania, klop, klop...
22.05.2017 - 15:16:23
01
Tak podarilo sa, vzduch vypusteny , vidla uz ma plny zdvih ..len bacha ked vypustate vzduch tak vysplechne odtial riadny sajrajt :)
22.05.2017 - 17:44:10
00
Včera mi vyplulo jedno gufero na novej Rebe takze tie nove tvary gufier bud su od vyroby zle nalisovane alebo to robia s nejakou blbou toleranciou a nejaky inzinier to zle vyratal.
23.05.2017 - 08:47:11
00
Chlapci, potreboval by som radu. Na mojej Rebe RL 29" solo air (r.v. 2015) by som potreboval dať dolu vonkajšie nohy. Vedeli by ste prosím poradiť, ako na to? U môjho Recona to išlo v poho, poklepal som po spodných skrutkách gumenným kladivom, piesty odskočily a nohy som pekne stiahol. Tu však neviem, ako na to, aby som dačo nepokazil. Rozdiel je aj v tom, že spodné skrutky držia v tele spodných nôh (závit je priamo v spodných nohách), tak asi by nemalo zmysel po nich udierať. Vopred ďakujem za rady.
16.06.2017 - 07:41:10
00
Ako si prisiel na to, ze aj vo vonkajsich nohach je zavit? Ako konstrukterovi mi to nedava logiku - pretoze v spodnych nohach mas vo vnutri osadenie, kde skrutkou pritiahnes tyc vzduchoveho piestu a tyc tlmica. Keby bol zavit aj-aj, tak by sa mohlo stat, ze aj pri dotiahnuti skrutky nadoraz, by si tyc piestu vobec nedostal do koncovej polohy. Takze z toho vyplyva, ze len povol skrutky a pekne po nich klepni ako pri Recone / vyskrutkuj ich a nohy stiahni
16.06.2017 - 11:39:16
02
Presne ako pise TOM4S ,este som sa osobne nestretol aby niektora vidla mala v spodnych nohach zavit.
16.06.2017 - 13:29:52
00
Na pohľad to tak vypadalo. Ale bolo to tak, ako ste spomínali. Už je aj znova poskladaná. Nechcel som len niečo pokaziť, preto som sa pýtal.
17.06.2017 - 16:16:16
00
Inak RS ma dobre urobenu dokumentaciu k produktom, tiez som v tomto amater ale podla ich navodov pohoda
17.06.2017 - 18:20:43
00
Mam taku otazku, lebo sa mi zda ze moja reba je zo zaciatku dost necitliva. Ked sa dostane do vacsieho zatazenia je uplne v pohode ale ten zaciatok je dost tuhy.
Otazka je ked idem po rovine po ceste sedim v sedle nedupem do toho ma byt vidla aspon trochu ponorena ? Lebo mne za tychto okolonosti je v nulovom zdvihu.
Tlaky som skusal 130psi 120psi a je to bez zmeny, menej je uz na moju vahu malo. 95kg
Mozno divna otazka , ale mne by to pomohlo, lebo mam pocit ze bude nieco so spodnymi nohami , akoby sa "zadrhavali" , nemaju taky lahky chod podla vsetkeho akoby mali mat.
01.07.2017 - 11:16:31
00
bol tam už robeny servis? uz nove vidlice RS maju v spodnych nohach len par kvapiek oleja a suche molitanove kruzky...
01.07.2017 - 11:18:09
00
Servis som robil zaciatkom roka, je to rocnik 2014. Ale ked si spomenul tie molitanove kruzky tak mi napadlo, ze prednedavnom mi vyletelo jedno gufero a ten molitanovy kruzok bol relativne suchy. Samozrejme som tam dal original olej, ale druhu stranu som nekontroloval. Cize asi bude najrozumnejsie skontrolovat druhu nohu a stav oleja v spodnych nohach.
Ked sa nad tym zamyslam tak to gufero kludne mohlo vyletiet prave kvoli tomu suchemu molitanu......
Vdaka
01.07.2017 - 11:31:26
00
keyboard_arrow_up