Z cibuľky sa odlomil jeden ten trhací kúštik, inak som na tú sedlovku nedal dopustiť. Ak sa nepodarí odmontovať (nahriať čím, na koľko stupňov?), tak to dám do Kaktusu.
17.05.2018 - 12:03:42
00
Keby som musel menit tak idem do e13 TRS+. Je to na pruzine.
17.05.2018 - 12:06:08
00
taktiez nedavno som riesil opravu KS Lev Integra... v servise chceli menit patronu za 130 eur... domaca oprava za 2 eura - kupa oleja..... plne funkcna... v servisoch casto iba prehanaju s tymi cenami....
17.05.2018 - 12:17:52
00
Pri tých servisoch možno len takú pripmienku. Ak má servis urobiť svoju robotu a držať a to záruku misí si byť 100% istý, že to bude fungovať ako má. Teda zvolili najspoľahlivejšiu cestu - výmenu patróny. Dalo sa však urobiť aj inak, a to navrhnúť lacnejšie riešenie - s vedomím majiteľa/zákazníka ale bez záruky za toľko a toľko. Teda aspoň pri autách vždy urobím viac alternatív a ľudia si vyberú. V prípade najlacnejšej a s vedomím, že to asi dlho fungovať nebude si dám podpísať papier, že bol zákazník na takú a takú vec upozornený ... To len tak OT aby tie servisy neboli až tak v zlom svetle.
17.05.2018 - 12:39:19
06
Pali65 napísal:
Z cibuľky sa odlomil jeden ten trhací kúštik, inak som na tú sedlovku nedal dopustiť. Ak sa nepodarí odmontovať (nahriať čím, na koľko stupňov?), tak to dám do Kaktusu.


Ak je to vysokopevnostný Loctite, tak na 300 stupňov. Teplovzduška mi zatiaľ stačila na všetky takto poistené spoje.
17.05.2018 - 12:50:56
02
Rumakk : zatial vieme o tom, ze sa lame stara hlinikova .. to spravili sudruhovia *****, ocelove niekto uz zlomil ?

Co sa tyka zastaralej technologie .. nie je to zastarala technologia a porovnavat 2takt s 4 je trosku od veci :) .. okrem toho aj tam sa da najst nieco, z coho by si bol prekvapeny / a 2takt sa pouziva stale, hlavne tam, kde 4takt nemozes :)/ Okrem toho si porovnaval Reverbu. KS Lev je inak tiez pokial viem poruchova , asi nie tak ako Reverb, ale je.

Ked uz sme pri tych prirovnaniach, tak je to nieco podobne ako ked mas mydlovu nadrzku, ktoru stlacas rukou vs. baterkovu. Nieco, co je jednoduche, tazko pokazitelne, nahradis niecim, o co sa musis starat a ma kopec problemov a vyhodu len jednu a to diskutabilnu. Komplikujes si zbytocne zivot ... ponevaz u Speslu ti mozno za dlhy cas (dufajme u tej ocelovej) prdne konstrukcia, hydropneumatiku musis neustale oprasovat, aby to fungovalo /obzlvast je problem s tym, ze ti tam prasi a spini blato, bordel, omnoho horsie ako vidlica/ a nevies kedy ti prdne tesnenie a skoncil si. Akurat problem u toho Speslu je cena .. tych 260e (ta starsia verzia s novym uchytom sedla, nie nova s tym podivnym nastavovanim) je asi moc, ale na Spesl ani nie .. ta nova je uz ulet. Btw, je aj lahsia ako KS Lev o asi 50g :)

Trvam na tom, ze hydropneumatika je nevhodna zalezitost pre teleskopicku sedlovku z viacerych dovodov. Este celkom zaujimava vec je interna hydropneumatika patrona, az teda na to, ze sa to serie este viac, je neopravitelna, nahradna po par rokoch nie je dostat (ak vobec) a cenovo stoji tak 40% teleskopky.

Inak mam aj tu spesl, aj KS lev a dve ks giant :) /obe uz su kaput/. Prava zatazkavacia skuska je jazdenie v mrazoch , blate a vode.
17.05.2018 - 13:08:56
00
tvrdit a bat sa teda nejakeho hydraulickeho systemu to je ako keby si nechcel a nejazdil s tlmicom, vidlou.... alebo hydraulickymi brzdami... ved to mas uzavrety system do ktoreho sa ti nema co dostat necistota, i ked sa dostane tak iba po prve gufera... to sa uz rovno mozme vratit k starym ukrajinam.... ci??

a inak:
KS Lev Integru mam uz 3 roky, zatial 1 nutna oprava svojpomocne, kamosovi funguje po 3 rokoch bez poroblemov...
Command Post mi prdol po 2 rokoch a ano ta ocelova cibulka.. to iste aj kamosovi, po 2 rokoch....
.... statistiky hovoria za svoje.... ak ma niekto chut si kupit na 2 ruky vec co sa mu poserie tak kludne... za mna command post urcite nie...
17.05.2018 - 13:33:09
00
Ahojte. Dneska som od braska dostal bike Specialized Enduro SL 2008. Ale ma jednu chybu, fuci vidla. Je tam E150. Zatial som s tym nic neskusal, ale vravel, ze dofukoval kazdy den. Viete pradit, kde by mohol byt problem? Diky.
17.05.2018 - 22:02:41
00
Otvor viečko na strane vzduchu a nalej 5ml hustého oleja do vzduch komory, vymeniť vnútro ventilu na fúkanie.klasicky autoventil. nepomôže komplet pretesnit všetky tesnenia na strane pruženia
17.05.2018 - 22:31:18
00
Vidlica sr suntour raidon po prerabke na olej nejde do úplného ponoru zrejme sa olej dostal nejakym spôsobom do tlmičovej patrony aj keď by mala byť nerozoberatelna ... lock ide pekne vie niekto čo s tým ?
18.05.2018 - 11:00:17
00
Vypusti vzduch, otvor vzduchovú komoru vylej olej nalej tam 5ml hustého ako bolo písané vyššie (asi 80w nejaký prevodový) a kúp vazelínu na vidlice ja mam od RSP https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/mazivo-a-oleje/rsp-slick-kick-vazelina-50-ml-tuba.html.
18.05.2018 - 11:08:29
00
Myslíš že sa olej dostal nad vzduchový piest ? Ja mám pocit že sa dostal do olejovej patrony lebo tá mi nejde zatlacit úplne keď som zložil vonkajšie nohy
18.05.2018 - 11:21:30
00
V mojom prípade sa olej dostal do vzduchovej komory, ale neviem ako. Zistil som to tak že bol červený aký som dával do vonkajších nôh. Preto mi vidlicu nešlo stlačiť na doraz.
18.05.2018 - 11:25:08
00
Skús ju len otvoriť a pozrieť koľko ho tam je.
18.05.2018 - 11:27:24
00
Uvidím skúsim to rozobrať po obede ale myslím že problem bude na opačnej strane v tlmiacej patrone
18.05.2018 - 11:37:59
00
keyboard_arrow_up