Pre teba sú podstatné 10-14. Predtým je ako zhodiť spodné nohy a 21-23 je ako ich nahodiť naspäť a dať mazací olej. To môžeš prebehnúť tiež ak si to ešte nemal rozobraté. 15-20 je tlmenie, to by som nechal na pokoji ako som spomínal.

Ty najskôr budeš mať netesný vnútorný o-krúžok na tomto sealhead-e keďže ti preniká vzduch do vonkajších nôh a tým vytláča vrchné gufero. Ten by mal byť aj v tej Basic sade, ak by si ho nezohnal osobitne.

Prílohy:

01.jpg
01.jpg 92.02 KiB thumb_up0thumb_down

28.05.2018 - 15:18:50
01
blbe je ze nic doma nemam keby aj bolo treba olej, vazelinu alebo neviem co este sa tam pouziva
clovek to prvy krat strekne brunoxom a hned sa to doserie :)
28.05.2018 - 15:26:35
00
Inak som prekvapeny ako casto sa cituje skratena zarucna doba na tesnenia. Obciansky zakonnik nic take nepozna, na nove veci je vzdy zaruka 2 roky, mimo tovaru, ktory podlieha skaze resp ma urcenu dobu pouzitia. A v tom pripade to musi byt na nom riadne vyznacene (co na tesneni, tlmici, pripadne zarucaku od biku nie je). Takze je to mytus a zavadzanie.
28.05.2018 - 15:38:37
01
scarinko https://www.youtube.com/watch?v=_t9Gj69yQqg tu to máš vo video návode, stačí ti sledovať do 3:45 a potom od 6:40 do 8:00, tlmenie neriešiš, inak neviem ale mne na SID 2012 nikdy vzduch neunikal a tesnenia som menil po 16 tisíc km čisto preventívne, čiže podľa mňa sa to oplatí dať spraviť aj v bikeshope ak nie je v záruke a jazdiť
28.05.2018 - 16:56:41
00
To video som prave pozeral len mi to prislo strasne rychle.
28.05.2018 - 18:33:49
00
video sa da aj pauznut, vies ?
28.05.2018 - 19:41:37
07
Viem ale ked mu nerozumies tak to.nie je velmi dobre a hlavne co sa tyka technickych veci. Serial si uz nejak domyslis a ked nieco nepochopis nevadi. Ked nieco domrvim tak mozem kupovat novu vidlu.
28.05.2018 - 22:57:14
00
Nie je tam nič také, čo by si pri nejakej neopatrnosti dokázal úplne zničiť. Iba že by si ju skladal kladivom, ale strhal závity. Ale až také ľavé ruky hádam nemáš.
28.05.2018 - 23:00:42
00
scarinko zase frfleš a aj tak to urobíš. Presne ako s jedlom a aké dobroty si tu potom začal dávať. Ináč ten videoklip sa dá aj spomaliť. Či? Tomu nepotrebuješ rozumieť ako napísal volodaj pri seriáli je to horšie.
28.05.2018 - 23:05:29
01
Chlapci ja doma nemam ani zverak kam by som to upol. A robit do v obyvacke na stole tiez nic moc. Predbezne som dohodnuty s Danom. Ked to otvorim aj tak tomu prd rozumiem a budem na to kukat jak baba do kastrola. Nevedel by som ci tam je nieco na prd.
28.05.2018 - 23:22:50
01
Čaute,
popíšem problém:

Tlmič Fox Float RP 23 Boostvalve mi pred pár dňami začal prepúštať olej cez ovladač propedalu. Na miestach kde ukazujú šipky som našiel kvapôčky.Takisto sa mi zdá, že funkcia zamknutia je odvtedy neefektivna. Ten propedal ale môže byť len moja domienka, neviem to nejako jednoznačne overiť. Každopádne pri jazde počujem z tlmiča iný zvuk, nesyka ale je tam ten zvuk tekutiny v komore.
Olej je čiry bez farby. Pripomína silikónový olej, ktorý po každej jazde aplikujem na prachovku. Tlak vzduchu z tlmiču neuniká, zostáva na približnej hodnote. Samotná piestnica nie je zatečená, len sú na nej klasické krúžky od stieraču(fox liquid asi).

Moje otázky :
1.Je možné že daný olej, ktorý občas ukvapne z tej páčky by bol silikonovy ? ( Viem, že je divné keby sa dostal cez tesnenie vo vzduchovej komore, ale radšej sa pytam)
2. Akej farby(alebo špecifický zápach) je tlmiaci olej v piestnici toho tlmiča ? (možno by sa dalo vylúčiť únik tejto kapaliny)
3. V ČR servisuje fox flat Cyklošvec, ako to funguje na Slovensku ? Koho odoporučite? Koľko :cash: si mam pripraviť ?
4. Je potreba daný tlmič okamžite servisovať ? Alebo by stačilo počkať do konca sezóny?
5. Ak otvorím vzduchovú komoru tlmiča, je nutné už vymeniť tesnenia alebo ich možem vrátiť ak budu OK?

Samozrejme je tlmič bez záruky a neviem ako dlho bol bez servisu. :x

Ďakujem za odpoveď.

Prílohy:

IMG-4359.JPG
IMG-4359.JPG 319.43 KiB thumb_up0thumb_down

31.05.2018 - 13:46:06
00
kedže je to regulacia tlmenia olej pochádza odtial, ked nezamyká asi je už vzduch v olejovej časti... terba mu spraviť kompletný servis.... výmeniť tesnnia v olejovvej časti, aj pretesniť okolo regulacie..
problem nezamykania u foxu CTD factory mavam cca o sezone,( pustí tesnenie v tlmení) sikovne ruky Lapiera a chodí ako hodinky...
ak ho pravidelne neservisuješ, príčina je jasná..
31.05.2018 - 15:29:37
00
Vdaka za odpoved, ja som majitelom tlmiču asi 2 mesiace, tak preto som nevedel posledny servisny interval. Nedá sa poškodeni tesnenia v tejto časti nejako rozumne predísť ? Alebo to je neduh všetkych vzduch. Foxov ?
31.05.2018 - 16:18:00
00
Tibor xc. Slovkolex opravi cena 79,90€ +2x postovne. Daju nove tesnenia, olej, plyn...
31.05.2018 - 16:36:24
00
TiborXC napísal:
Vdaka za odpoved, ja som majitelom tlmiču asi 2 mesiace, tak preto som nevedel posledny servisny interval. Nedá sa poškodeni tesnenia v tejto časti nejako rozumne predísť ? Alebo to je neduh všetkych vzduch. Foxov ?

je to bežné u všetkých tlmičov,.. prevádzkou sa postupne opotrebuju a treba výmenu tesnení..
tak akou u auta :)
odporučam napísať uživatelovi Lapiere, servisuje fox doma na odbornej urovni..
cena polovična oproti slovkolexu..
31.05.2018 - 17:48:37
02
keyboard_arrow_up