Rumakk : zatial vieme o tom, ze sa lame stara hlinikova .. to spravili sudruhovia *****, ocelove niekto uz zlomil ?
Co sa tyka zastaralej technologie .. nie je to zastarala technologia a porovnavat 2takt s 4 je trosku od veci
.. okrem toho aj tam sa da najst nieco, z coho by si bol prekvapeny / a 2takt sa pouziva stale, hlavne tam, kde 4takt nemozes
/ Okrem toho si porovnaval Reverbu. KS Lev je inak tiez pokial viem poruchova , asi nie tak ako Reverb, ale je.
Ked uz sme pri tych prirovnaniach, tak je to nieco podobne ako ked mas mydlovu nadrzku, ktoru stlacas rukou vs. baterkovu. Nieco, co je jednoduche, tazko pokazitelne, nahradis niecim, o co sa musis starat a ma kopec problemov a vyhodu len jednu a to diskutabilnu. Komplikujes si zbytocne zivot ... ponevaz u Speslu ti mozno za dlhy cas (dufajme u tej ocelovej) prdne konstrukcia, hydropneumatiku musis neustale oprasovat, aby to fungovalo /obzlvast je problem s tym, ze ti tam prasi a spini blato, bordel, omnoho horsie ako vidlica/ a nevies kedy ti prdne tesnenie a skoncil si. Akurat problem u toho Speslu je cena .. tych 260e (ta starsia verzia s novym uchytom sedla, nie nova s tym podivnym nastavovanim) je asi moc, ale na Spesl ani nie .. ta nova je uz ulet. Btw, je aj lahsia ako KS Lev o asi 50g
Trvam na tom, ze hydropneumatika je nevhodna zalezitost pre teleskopicku
sedlovku z viacerych dovodov. Este celkom zaujimava vec je interna hydropneumatika patrona, az teda na to, ze sa to serie este viac, je neopravitelna, nahradna po par rokoch nie je dostat (ak vobec) a cenovo stoji tak 40% teleskopky.
Inak mam aj tu spesl, aj KS lev a dve ks giant
/obe uz su kaput/. Prava zatazkavacia skuska je jazdenie v mrazoch , blate a vode.