Kliknutím prejdeš na
www.bianchi.sk
Reklama
gebula napísal:
Keďže minule som sa odpovede nedočkal a tie 3 zázračné (aj keď teraz pomerne vhodne orezané) záznamy opäť prišli na pretras, chcem znova položiť otázku - ako je možné ísť presne tú istú trať presne rovnaký čas s presne o 2 W vyšším priemerným výkonom a zároveň prejsť o cca. pol kilometra menej? Z čoho potom vyplýva, že je to lineárne zlepšovanie a nie šaškovanie s wattmetrom a stopnutie „aby to sedelo“?


A ešte tie neorezané obrázky. Ináč. Mohol by si vysvetlit ako si to myslel že ,,vhodne,, orezané. Ako vhodne orezané ?

Prílohy:

obrázok 1.jpg
obrázok 1.jpg 825.67 KiB 1 012

obrázok 2.jpg
obrázok 2.jpg 846.95 KiB 1 040

obrázok 3.jpg
obrázok 3.jpg 1.3 MiB 1 040

09.01.2020 - 15:55:11
lto napísal:
Nemyslel som kalibraciu pwm, len som spomenul vseobecny princip porovnavania merani, ale tak viem, Ivanovi to pisat asi je strata casu. O tom priemernom vykone je tiez skoda pisat, je to tak. Ivan mal v minulosti grafy, ktore mu zazracne vzdy vychadzali, teraz ma priemerny vykon na pwm, tie mu tiez vychadzaju. Asi podobne pocitaju pocasie v shmu, viackrat som ich uz nachytal.


To ti verím že pre teba tu len strata času. Už si mohol medzitým napísat dalších 20 príspevkov v 40 témach :D Všetko prvé príspevky na nových stranách. :D O čo prichádzaš. Vidíš.
09.01.2020 - 15:58:39
Ivan jednoducho trénoval presne ním si stanovený priemerný výkon na rovnakej trase za rovnaký čas.

Ivan netrénoval presne ním si stanovený priemerný výkon na úplne presne rovnakom úseku trasy a po úplne presne rovnakej trajektórii jazdy.
09.01.2020 - 16:16:12
gebula. Tu je ešte pri tom takmer rovnakom výkone 252 W priemerka 39,6 km/h. To je za 28:09 min. prejdených až okolo 18 km. Nepochopitelné. Čo ? A dokonca ,,vhodne,, neorezaný obrázok. Aby to sedelo, ...

Prílohy:

pri takmer rovnakom výkone 252 W rýchlost 39,6 km za hodinu.jpg
pri takmer rovnakom výkone 252 W rýchlost 39,6 km za hodinu.jpg 1.57 MiB 1 025

09.01.2020 - 16:24:30
tulenik napísal:
lto na kalibráciu pwm sa nepoužíva iné meradlo, ale kalibrované závažie (first principle calibration, používa sa aj v tých článkoch z ktorých vychádzal nemenovaný pwm na kľuke ako inkonzistentný shit)
gebula pri vyššom výkone prejsť za rovnaký čas menej je veľmi jednoducho možné a práve na ivanovej pseudoodpovedi/neodpovedi, kam montuje absolútne nepodstatné prkotiny, je vidno, ako sa "vyzná" - kľúčovým činiteľom je rýchlosť a smer vetra, ktorý je nulový naozaj málokedy
no a najlepšie na tomto je, že priemerný výkon spravidla nie je relevantným ukazovateľom čohokoľvek


Tuleň. Drž sa svojho kopyta :D

Ito. 2 % chyba konzistentnosti merania s tebou pri rovnomernom 8 až 40 minútovom zaťažení intervalovou a súvislou metódou nezamáva. Ak pôjdeš nie plánovaných 250 W ale 255 W organizmus to zvládne. Horšie by bolo ísť v tréningu napr. 3 x 10 minút nie plánovaných 250 ale 280 W. Chyba konzistentnosti merania wattmetra do 2 % je ok.
09.01.2020 - 18:48:37
Tulenik sa praveze drzi svojho kopyta. Ale ok, lepsie by bolo si vyjasnist ako kto chape presnost merania. /pozeram, ze stages ale uvadza +/-1.5%/. Jedna vec je kalibracia, teda presnost tenzometrickych vlakien vzhladom na teplotu a prostredie. Cize, ak pouzijeme kalibrovane zavazie, ako spominal tulenik, meradlo nam garantuje nejaku presnost. Lenze otazka je, ci dana presnost nasledne sa uz nikdy nemeni, alebo sa meni prave v rozsahu definovanej chyby. Podla mna sa meni. Inak povedane, ze kazda jedna otacka /kazdy jeden odpocet/, kde sa mera priemerny vykon sa pri absolutne rovnakom zatazi moze menit v rozsahu /v pripade stages/ o +/- 1.5%. Inak povedane, ak pri kalibracii pouzijes kalibrovane presne zavazie a nameras hodnotu x, pri dalsom merani mozes namerat x +/- 1.5%. Takto to chapem ja /ale pravda, mozem sa mylit, ale nemyslim, ze by odpocet tenzovlakien bol zakazdym s presnostou 100%/ Co znamena, ze ak by si dokazal zopakovat presne rovnaky tlak n pedal a kadenciu za 100% rovnakych podmienok , tak ti kazda otacka moze v teoretickom maxime davat zakazdym rozdiel az +/-1.5% .. a teda v konecnom dosledku aj celkovy priemer. Ale tak snad ma potom tulenik opravi , ak zle rozmyslam :)

https://www.zonerama.com/lto-sk/369822
Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

09.01.2020 - 21:17:05
Furt si to nepochopil. To mi je tak platné ak niekto vypisuje slušné blbosti. Ved ti vravím, že na meranie výkonu v tréning postačuje chyba konzistentnosti merania do 2%. Nebavíme sa o konzistentnosti môjho merania ale konzistentnosti merania wattmetra. Ešte raz. Chyba konzistentnosti merania wattmetra je 2 %. Chyba mojho merania wattmetrom je 0 %. To čo plánujem to aj presne nameriam. Celková chyba oboch meraní je teda 2 %. 5 W pri 250 W. To na trénovanie postačuje.
09.01.2020 - 21:19:50
Akurat, ze si stale pisal o 1w :lol: .. ale nevadi, z tohto vidim, ze si uz konecne pochopil :) To mi staci. Jedine co som ti chcel poukazat, ze nemozes pocitat s 1w, ked ani teoreticke minimum nepojde pod 5w. To ostatne , to uz si popisali ini. Takze hura :) .. stax na mna moze byt hrdy :rofl: :lol: :$

https://www.zonerama.com/lto-sk/369822
Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

09.01.2020 - 21:24:33
No keď sa to po lopate vysvetlí, potom aj svetielka zablikajú :-)

Dajme tomu, že idem skutočný výkon 200w a meria mi to wattmeter s presnosťou do 2%. To znamená, že mi môže namerať od 196 do 204W.
Takže môže v kľude stať, že jeden deň wattmeter mi nameria 196 a druhý deň 204, pričom som mohol ísť rovnakým výkonom 200W.
Alebo, ak to obrátim, tak mi wattmeter môže namerať jeden deň 200W a v skutočnosti som šiel 204 a na druhý deň 201W, pričom som šiel v skutočnosti 197W.

Takže, asi tak.
09.01.2020 - 21:24:57
Sasulnik napísal:
No keď sa to po lopate vysvetlí, potom aj svetielka zablikajú :-)

Dajme tomu, že idem skutočný výkon 200w a meria mi to wattmeter s presnosťou do 2%. To znamená, že mi môže namerať od 196 do 204W.
Takže môže v kľude stať, že jeden deň wattmeter mi nameria 196 a druhý deň 204, pričom som mohol ísť rovnakým výkonom 200W.
Alebo, ak to obrátim, tak mi wattmeter môže namerať jeden deň 200W a v skutočnosti som šiel 204 a na druhý deň 201W, pričom som šiel v skutočnosti 197W.

Takže, asi tak.


Lenže ten muderec s bicyklom na pleci to nechápe. Potrebuje vypisovat teoretické chobotiny - zrejme po vzore tuleňa. :D Možeš po lopate vysvetlovat. Možno ešte tak s lopatou ... :D
09.01.2020 - 21:31:33
ivanko, u mňa by si skúšku z metód spracovania experimentálnych údajov opustil tak asi do piatich minút. Oknom.
lto chápeš to v podstate dobre, až na to, že je tam aj teplotná kompenzácia (a keby nebola, dá sa obísť kalibráciou pri teplote, pri ktoej sa bude merať)
teplotná kompenzácia ale nevie spracovať teplotnú rozťažnosť materiálu kľuky :D našťastie je to viacmenej nič

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

09.01.2020 - 23:35:21
Jo, to viem, ze tam je, nahravaju tam tusim celu mapu /resp. u nejakoho vyrobcu cosik popisovali/. Akurat neviem ci ju nahravaju realnu, alebo nejako prepocitanu. Lepsi je asi powermeter v oske, akurat neviem ci vie obe nohy pocitat.

https://www.zonerama.com/lto-sk/369822
Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

10.01.2020 - 07:11:26
ivan napísal:
gebula. Tu je ešte pri tom takmer rovnakom výkone 252 W priemerka 39,6 km/h. To je za 28:09 min. prejdených až okolo 18 km. Nepochopitelné. Čo ? A dokonca ,,vhodne,, neorezaný obrázok. Aby to sedelo, ...


Ono keby to bolo bez tej irónie a udatného boja so slamenými panákmi, bolo by to lepšie (aj keď mám len svoje dlhodobé dáta zo Strava aproximácie, vidím ako to lieta kvôli externým vplyvom a teda na tom nevidím absolútne nič nepochopiteľné). Mňa ten rozdiel prekvapuje v krátkom časovom odstupe pri úplne rovnakej tréningovej trase a pri údajne rovnakých podmienkach, to je celé. A čo sa týka toho nového obrázka - z čoho vyplýva, že je to presne tá istá trasa (čo je prípad, o ktorom stále hovorím)? A nech to mám komplet - v rámci "lineárneho zubového konceptu" je to dôkaz zlepšenia (vzhľadom na priemernú rýchlosť), alebo zhoršenia či ľahkého oddychového výjazdu (vzhľadom na pokles o 6 W voči koncu marca a držania výkonu o skoro 4 minúty kratšie)?

beer inside team


http://www.beer-inside.sk/
http://www.jarnysprint.sk/

10.01.2020 - 07:53:21
ivan napísal:
To čo plánujem to aj presne nameriam.

Ašpirant na hlod roka...

Cyklistika je len jedna. Sú len rôzne bicykle a rôzne formy jazdenia na nich.
Keď ide Bratislavčan domov, tak ide do Bratislavy. Keď ide domov Blavák, tak odchádza z Bratislavy.
Wilier = W Italia Libera e Redenta

10.01.2020 - 19:42:23
lto napísal:
Lepsi je asi powermeter v oske, akurat neviem ci vie obe nohy pocitat.

Aj to sa dá, napr. Elite Direto opticky sníma deformáciu osi a pravú/ľavú stranu vyhodnocuje z priebehu zaťaženia.

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

10.01.2020 - 20:20:42

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)