Zalezi na vidlici
.. stare bombery si to spravil rukou za dve minuty asi
.. ale inak je to opruz. Chystam sa na to dlho, ale povacsine to konci inou vidlicou
.. otazka je skor, ci v ofiko sevise Fox vymena puzdier je vyrazne lacnejsia, nez nove vonkajsie nohy. Ja osobne netusim, ale nemalo by to stand byt viac ako 50-60e.
Druha vec .. neviem ako Fox, ale u RS sa puzdra este nsatavuju, kedze vrtanie noh je konicke /spravny termit?/ .. cize posunom puzdra v nohe sa nastavuje vola. Co sa musi, kedze neexistuje rovnako vyrobene ani vnutro noh ani vonkajsie nohy /Formula napr. sklada vidlice tak, ze meraju roztece laserom, RS na to serie, alebo aspon kedysi sral. MZ to napr. kedysi nemuseli riesit, pretoze bola plne otvorene olejova patrona, ktora
olejom nejaku volu zatesnila pri jazde/. Ak je moc velka vola, vidla vakla, ak je mala, deru sa vnutorne nohy .. bez ohladu na
olej vo vnutri /casty jav RS vidlic napr., ale aj Fox evolution ... aspon tie starsie/. Lenze .. niekedy tie puzdra sfine nechcu zostat v nastavenej polohe a je problem ....
Lapierre sa s tym kedysi babral, neviem ako daleko pokrocil.