Polo
Mesto: Banska Bystrica
Založený: 13.04.2008
Príspevky: 4 821
Bike: Spire
Konecne som sa dopracoval ku kitu upravujcom vzduchovu patronu v lyriku, tak som ho rovno do jednej z vidlic nahodil (Lyrik RCT3 170mm 2019 DebonAir). Upgrade je uplne jednoduchy a casovo nenarocny v podstate ako pri malom servise.
Po zlozeni a nafukani na pozadovany tlak je hned na prvy pohlad vidno rozdiel a to na mierke SAG-u (viď foto), dokonca aj po vyfuknuti vzduchu z komory a zanoreni
vidlice do plneho zdvihu sa
vidlica vrati do vychodiskovej pozicie, neostane zanorena niekde v polovici tak ako to bolo pred tym.
Zatial som ju testoval len na rovnej betonovej ploche, ale hned po prvom zatlaceni som zistil ze z nej mozem z povodneho tlaku cca 10PSI upustit. Zaciatok zdviju je pekne stabilny, nezanara sa pri kazdom pohybe na sedle, alebo inej malej zmene taziska, ale aj tak ostava pekne maslovy a aktivny ked som do vidlice zatlacil.
V priebehu tyzdna vidlu otestujem aj v terene.
Prílohy:
Komentár súboru: 00.4020.573.000 Seal Head Upgrade Kit - DebonAir C1 35mm
20200826_082223.jpg
0 bajtov
thumb_up0thumb_down
Komentár súboru: vidlica pred upgradom po prepruzeni a uvolneni
20200826_102857.jpg
0 bajtov
thumb_up0thumb_down
Komentár súboru: vidlica pred upgradom po roztiahnuti
20200826_102927.jpg
0 bajtov
thumb_up0thumb_down
Komentár súboru: povodny vzduchovy piest
20200826_104116.jpg
0 bajtov
thumb_up0thumb_down
Komentár súboru: upgradnuty vzduchovy piest
20200826_105700.jpg
0 bajtov
thumb_up0thumb_down
Komentár súboru: vidlica pre upgradom, rovnaky stav aj po prepruzeni a dokonca aj po vyfuknuti
20200826_115013.jpg
0 bajtov
thumb_up0thumb_down