Tecka - ďakujem, písal mi PATRIOTSK že by mal doma, tak sa s ním spojím a poštou/osobne prevezmem, tak potom dám vedieť.
11.08.2020 - 21:00:30
01
Stalo sa mi nieco podobne ako kolegovi stranu dozadu. Cize mozem jazdit aj bez toho? V niektorych polohach to drzi v niektorych nie a keby s tym idem jazdit stratim to. Vidla RS Recon Silver. Dakujem za info ci je to ok aj bez alebo to dat do servisu.

Prílohy:

20200801_094251.jpg
20200801_094251.jpg 1.56 MiB thumb_up0thumb_down

20200801_094307.jpg
20200801_094307.jpg 1.36 MiB thumb_up0thumb_down

20200801_094310.jpg
20200801_094310.jpg 1.64 MiB thumb_up0thumb_down

15.08.2020 - 21:29:49
00
je to na nastavenie vidlice po kupe biku , ak ju maš nastavenú, odlož doma na poličku...
16.08.2020 - 06:30:10
13
super dakujem
16.08.2020 - 09:50:39
00
PATRIOTSK - ďakujem, včera mi to doniesli a dnes namontované. Uvidíme dokiaľ vydrží. Ak stratíme, viem u koho hľadať, že Tecka .
17.08.2020 - 20:47:51
02
Masaker ake sunty to dnes robia...
17.08.2020 - 20:50:56
00
Konecne som sa dopracoval ku kitu upravujcom vzduchovu patronu v lyriku, tak som ho rovno do jednej z vidlic nahodil (Lyrik RCT3 170mm 2019 DebonAir). Upgrade je uplne jednoduchy a casovo nenarocny v podstate ako pri malom servise.
Po zlozeni a nafukani na pozadovany tlak je hned na prvy pohlad vidno rozdiel a to na mierke SAG-u (viď foto), dokonca aj po vyfuknuti vzduchu z komory a zanoreni vidlice do plneho zdvihu sa vidlica vrati do vychodiskovej pozicie, neostane zanorena niekde v polovici tak ako to bolo pred tym.
Zatial som ju testoval len na rovnej betonovej ploche, ale hned po prvom zatlaceni som zistil ze z nej mozem z povodneho tlaku cca 10PSI upustit. Zaciatok zdviju je pekne stabilny, nezanara sa pri kazdom pohybe na sedle, alebo inej malej zmene taziska, ale aj tak ostava pekne maslovy a aktivny ked som do vidlice zatlacil.
V priebehu tyzdna vidlu otestujem aj v terene.

Prílohy:

Komentár súboru: 00.4020.573.000 Seal Head Upgrade Kit - DebonAir C1 35mm
20200826_082223.jpg
20200826_082223.jpg 0 bajtov thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: vidlica pred upgradom po prepruzeni a uvolneni
20200826_102857.jpg
20200826_102857.jpg 0 bajtov thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: vidlica pred upgradom po roztiahnuti
20200826_102927.jpg
20200826_102927.jpg 0 bajtov thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: povodny vzduchovy piest
20200826_104116.jpg
20200826_104116.jpg 0 bajtov thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: upgradnuty vzduchovy piest
20200826_105700.jpg
20200826_105700.jpg 0 bajtov thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: vidlica pre upgradom, rovnaky stav aj po prepruzeni a dokonca aj po vyfuknuti
20200826_115013.jpg
20200826_115013.jpg 0 bajtov thumb_up0thumb_down

26.08.2020 - 12:18:43
06
toto si chcem urobit na svojej revelation, pri prepruzeni od novoty ostane utopena cca 1-2 cm, technik z obchodu ked som kupoval bicykel mi na to povedal, ze to je uplne normalne, kde si kupoval ten kit?
26.08.2020 - 21:47:52
00
bral som ho odtialto

Este vcera podvecer som bol vidlu otestovat aj v terene a mam z nej dobry pocit. Po doladeni vidlice na spravny tlak (u mna cca 25% SAG) ktory je mimochodom o 5PSI nizsi ako pred upgradom je vidlica v zakladnej nezatazenej polohe pocitovo tvrdsia a hlavne nieje zanorena o cca 1 cm ako to bolo bezne pred tym. Po nasadnuti na bajk a zanoreni vidlice do SAG-u je pekne stabilne v rovnakom zdvihu. "Nehojda" sa tak ako pred tym, ked som len zmenil polohu na sedle, vdaka tomu sa mi aj trackstand robil omnoho lahsie, dokonca nemam pocit ze by sa nejak zanarala pri slapani po asfaltovej rovine,. V terene je pekne aktivna od zaciatku zdvihu, zbytocne sa neprepada, ale zase by som nepovedal ze stratila citlovost na mensie nerovnosti, je tam citit vacsia opora v prvej tretine a mam pocit ze bajk sa mi na predku ovlada o cosi lepsie. Vo vidlici mam jeden token a pri testovani v miernom terene (pumptrack, cca 30cm dropy, stredne velke korene, bunnyhopy) som vyuzil 80% zdvihu, do bikeparku by som si este jeden token pridal.
Podla mna tie peniaze sa tento upgrade oplati. Ak niekto naozaj jazdi v poriadnom terene a nie len nekde po hradzi a lensych zvazniciach toto urcite oceni. Kazdopadne 20€ nieje tak vela aby to nestalo za skusku.
27.08.2020 - 10:17:20
01
Čauko, neviete kde zoženiem servisný kit na DVO Onyx?
27.08.2020 - 10:22:44
00
Bike24.de
27.08.2020 - 13:33:00
00
Polo napísal:
bral som ho odtialto

Este vcera podvecer som bol vidlu otestovat aj v terene a mam z nej dobry pocit. Po doladeni vidlice na spravny tlak (u mna cca 25% SAG) ktory je mimochodom o 5PSI nizsi ako pred upgradom je vidlica v zakladnej nezatazenej polohe pocitovo tvrdsia a hlavne nieje zanorena o cca 1 cm ako to bolo bezne pred tym. Po nasadnuti na bajk a zanoreni vidlice do SAG-u...


Podla mna je cely tento akoze "upgrade" kit od RS akurat tak pekny o.j.e.b., pretoze riesi v podstate zly navrh povodnej verzie vidlice, cize tu ide skor o fix a mal by byt ponukany ako bezplatna oprava a nie ako "upgrade kit"...
Na strane druhej, dat si zmensit negativku za 20e.. budis, kazdeho osobna vec
27.08.2020 - 16:28:47
04
Mobius147 napísal:
Čauko, neviete kde zoženiem servisný kit na DVO Onyx?


Alebo ešte keby si nezohnal tam, tak napr z UK
https://shop.windwave.co.uk/
27.08.2020 - 16:42:45
10
Premazávate nejako Fox Float x2? Myslím tak ako iné vzduchové tlmiče tým fox fluidom nejako. :)

Ten krok do cca 2:25
27.08.2020 - 22:13:27
00
Ahojte, je tento škrabanec podľa vás nutné vyplniť epoxidom alebo by ste to nechali tak? Na fotke je to už po vybrusení jemným smirglom, nič nevycnieva, len je tam mierna priehlbina (max 0.5mm).

Prílohy:

IMG_20200902_172257.jpg
IMG_20200902_172257.jpg 832.85 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20200902_171742.jpg
IMG_20200902_171742.jpg 356.14 KiB thumb_up0thumb_down

02.09.2020 - 21:28:21
00
keyboard_arrow_up