a tie milimetre medzitym si kde nechal?? :D

ja teda viac milimetrov nepoznam čeče :D
13.06.2008 - 16:17:05
00
vsak predsa skoro do kazdeho kopca ked slapem... snazim sa vzdy nastupat min 1200 vyskovych m... neviem, ale uz uplne podvedome zamykam vidlu ak idem do kopca... teraz mam RS J4 a pokazil sa mi lockout, a uz mi to dost chyba


ako zombi povedal chyba bude v šlapaní...

cheš mi povedať, že tých tvojich "1200 min" vyškových metrov šlapeš zo sedla? lebo ak nie tak zamykať vidlu pri šlapaní v sedle je podla mna blbost... prichádzaš o komfort a lepsi kontakt so terenom. A koniec koncov ja osobne ked idem s prudkej stojke zo sedla tak ako sa hovorí "lámem" bike a vtedy sa mi vidla nenorí(mam Fox tallas). ked tak by som lock out používal max. pri šlapaní tiahlejších kopcov na ceste...
13.06.2008 - 17:42:42
00
zalezi asi aj kolko vazis... ja mam teraz 83 a mne vidla dost pruzi (125 zdvih) hlavne ked slapem v stoji... jasne ze neslapem 1200 m v stoji, ale ak sa postavim tak ju potrebujem mat zamknutu... no a z rajdov je to o dost pohodlnejse ovladat a aj ked ju nahodou zabudnem odomknut na zjazd

ale poplock fak nie je moj problem, v tom mam jasno :wink: ... skor ma zaujimaju vase skusenosti s vidlou ktoru som si vybral...
13.06.2008 - 17:57:53
00
Kúp si pevnú vidlu a nemusíš nič zamykať :mrgreen:
14.06.2008 - 09:59:35
00
alebo RST je dalsia moznosť
14.06.2008 - 10:08:10
00
RST som uz mal a je pravda ze tu som nemal potrebu zamykat :-D
14.06.2008 - 10:15:12
00
Takze uz mam nahodenu na bajku RS Revelation 426 Air U-Turn. Len neviem ako ju mam nadstavit. Ked som nadstavil tlaky v kmorach podla tabulky a mojej vahy (+140 -140 psi) tak sa mi zdala moc tvrda. Teraz ju mam nadstavenu +110 -100 psi, ale teraz je to podla tabulky na cca 60kg jazdca a ja mam 83kg. Mozem tymto poskodit vidlu?
26.06.2008 - 08:12:22
00
Nie nic by sa jej namalo stat. Kazdy fuka podla chute tak aby mu to bolo prijemne - okrem jedneho kamosa ktoremu vobec nevadi ze mu vidla dava 5cm hlavne ze poslucha doporucenie vyrobcu :-D
26.06.2008 - 08:18:53
00
dikkk, to som chcel pocut :)
26.06.2008 - 08:35:33
00
nafukat vidlicu by si mal podla SAG - pomer medzi ponorenim vidlice, ked sadnes na bike a plnym zdvihom - mal by byt mezi 20-25%. Ak si teda nafukal na +110/-100psi, skontroluj este SAG. Ak SAG nie je v odporucanom rozmedzi, porozmyslaj o tuningu. Ja som si minuly mesiac kupil tiez Revelation 426 (ale Dual Air, U-turn som mal na Recone a odvykol som si to pouzivat) a dal som ho vyladit Milanovi Slancovi (znizenie bodu odtrhu, znizenie progresivity pruzenia), vozim odporucane tlaky, komfort je OK.
26.06.2008 - 09:22:15
00
nafukat vidlicu by si mal podla SAG - pomer medzi ponorenim vidlice, ked sadnes na bike a plnym zdvihom - mal by byt mezi 20-25%.


plnym zdvihom = teoreticky plny zdvih (130) alebo realny (110)? ked sadnem na bajk tak sa mi ponori 15 mm. Mozes mi prosim ta vypocitat SAG?
Ak pocitam spravne tak v prvom pripade to je 11,5% a v druhom 13,6%? To znamena ze by sa mala viac ponorit po sadnuti na bajk?
26.06.2008 - 15:30:20
00
pri zvdvihu 130mm by si mal mat SAG okolo 30mm, v podstate cim vacsi SAG tim by mala byt vidla citlivejsia ale treba davat pozor aby nechodila casto na doraz (tot moje teoreticke znalosti 8) )
26.06.2008 - 15:41:55
00
Plny zdvih je rozdiel medzi zdvihom nezatazenej vidlice a uplne ponorenymi vnut. nohami (zistis, ked vypustis vzduch), Revelation ma cca 130mm.
Ako pise Polo, SAG okolo 30mm je OK, rozmedzie by malo byt 26-33mm.
26.06.2008 - 21:38:59
00
http://www.youtube.com/watch?v=CKhLYAV52DA :wink:
26.06.2008 - 22:33:21
00
keyboard_arrow_up