Ked budem najblizsie nieco kupovat poviem ze som lto :D
10.10.2021 - 20:42:17
06
lto zigo pracuje (mimo ineho) za pokladnou v MTBIKER centre, takze nie je mimo a je to tak, ako hovori. Lapaloma si preberal nezaplatenu objednavku, ktoru spravil cez eshop, tam overenie nie je potrebne. Ty sa pytas na priamy nakup na predajni - nemozeme overovat OP, takze si overime kolko mozeme. Ak nahlasis ine konto ako mas, tak a.) ten clovek sa o tom dozvie a coskoro sa dozvieme aj my a b.) nemas pristup k objednavke pre potreby vratenia, reklamacii a podobne. Ak by toto bol casty problem, riesime ho.
10.10.2021 - 21:13:18
02
Tak vygenerovat uzivatelovi do profilu nejaky PIN, ktory by si mohol zmenit na lubovolny textovy retazec a pokladnik by ho pri on-site nakupe overoval, asi technicky extra narocne nebude. Ale aj tak otazka pri efektivnom vyuziti zdrojov samozrejme je, kolko je problematickych pripadov.
11.10.2021 - 07:50:14
00
podla mna kazdy user ma nejake cislo accountu podla ktoreho je zaradeny v databaze
staci aby sa to cislo ukazalo ako ID accountu v profile a to bol identifikator. vie ho len majitel accountu.
11.10.2021 - 09:09:34
00
Toto je podla mna dost nereálne. Pracujem hlavne soboty, tak sa mozno sretavam s inou vzorkou zakaznikov, ako kolegovia cez tyzden, ale vyrazna vacsina zakaznikov nakupujucich na predajni (bez predchadzajucej objednavky) netusi aky ma nick a odhadom 30% netusi ani mail. Ak by mali zistovat ID z mailu, ktory si nepamataju, alebo z profilu, ktory nikdy predtym nevideli, tak bud priradim nakup ako anonymny alebo to asi vzdaju a odidu bez nakupu :(
K pocetnosti zleho priradenia asi tolko, ze za 5 rokov si matne pamatam 1 pripad (mimo mna ich ale bolo zrejme viac- desiatky), ked sa zle označeny zakaznik ozval. Ostatní boli vacsinou clenovia rodiny, ktorych poziadam aby majitelovi uctu aspon zavolali a informovali, ze mu pride faktura a pripadnu reklamaciu bude musiet riesit on. Ak nesuhlasia, vytvorim im napr. novy ucet.
11.10.2021 - 10:34:29
00
a to je potrebne vzdy priradovat nakup k nejakemu accountu?
11.10.2021 - 10:37:59
00
Nieje to potrebne.Ale preco by som nenadiktoval mail,ak som tam osobne? Mam body do VIP a tiez sa mi nakup ukaze v objednavkach.Sice som tam bol len 2x,ale opytali sa,ci som registrovany a aky mam mail.Teda to mas aj so zlavou,ktora zodpoveda tvojmu kontu.Ak nepovies,tak nemas.
11.10.2021 - 10:43:01
01
no ok, ale vacsina to VIP nema tak im to moze byt putna a podla Ziga to stale niekam priraduje a triafa.
Ak niekto chce VIP zlavu a nema urobenu objednavku cez web tak proste musi vediet ID.
Mail sa da zistit, to nie je ziadna tajna vec ani sposob overenia.
11.10.2021 - 10:47:21
00
To je tak treba, popri vsetkych kontach, heslach, pinoch a kodoch si este pridat a pamatat aj nejake id na mtbikery... :tmi:
11.10.2021 - 10:51:32
00
ale ved nemusis ale nedostanes zlavu, nic zlozite
ked si nevies na par klikov to hodit cez mobil do objednavky tak...
tu skor ide o to aby sa nestavalo ze pride niekto kto nema VIP ale pozna kamosa co ma a na jeho inicialy si nakupi
mne je to jedno, moje peniaze to nie su
11.10.2021 - 10:54:02
02
Ahojte, prosím vás, koľko vám cca trvalo, kým v mtbikeri vyreklamovali tovar (gps cykonavigácia), keď ste vracali tovar cez zásielkovňu? Nájdem tu niekde na webe/v profile stav reklamácie?
11.10.2021 - 14:02:51
00
kristian2001 vrátenie tovaru cez Zásielkovňu trvá dlhšie, ako jeho doručenie (výnimočne niekedy aj viac ako týždeň) . V tejto chvíli je už reklamácia riešená a o prijatí ti bola zaslaná aj notifikácia mailom. Následne o vyriešení reklamácie budeš znovu informovaný mailom.
11.10.2021 - 15:53:43
01
Vďaka za odpoveď :)
11.10.2021 - 16:03:51
00
Ahoj cervo chcem sa opýtať na biky značky Orbea, kedysi ste ich mali bežne v ponuke, teraz ich nevidím. Viem že situácia v bike priemysle je aká je, ale chcem sa spýtať, či ešte túto značku plánujete zaradiť v blázkej dobe do ponuky.
16.10.2021 - 14:50:42
00
Jasne, určite budú, po skúsenostiach z tejto sezóny ich dame do ponuky až keď si budeme viac-menej isti či a kedy prídu. Ale ak máš konkrétny model v oku, napis nám na objednavky@mtbiker.sk a chalani zistia či sa dá rezervovať.
16.10.2021 - 15:45:12
10

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up