Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Bicykel
Zephyr 27% [ 7 ]
Honzo 73% [ 19 ]
Celkový počet hlasov : 26
Zhodnotil som to od vsetkych co mi pisali. Ten bajk Honzo je samozrejme lepší, a viem že časom pokiaľ ma horská cyklistika chytí tak si kúpim lepší. Ale o tých 400-500€ mi to nestojí. Som študent, môj rozpočet bol zo začiatku 800eur. Vybral som si CTM pretože je to zo začiatku vhodný bajk pre MŇA, tym myslím na moje využitie. Zhodnotil som to že budem chodiť viac ba traily, takže XC by bolo tiež dobré, ale trailový predsa este lepší. Keby ma predsa MTB chytilo, tak to by som sa uz bavil o iných cenách bicykla ako 1000-1500, ale na to teraz nemám, a myslím ze zo zaciatku je zbytocne vrazit tolko pokial nevies ci ta to bavit bude.
Zobraziť komentár 16.06.2022 - 13:57:23
01
a pokial to bola veľká chyba, tak z chýb sa predsa človek učí:)
Zobraziť komentár 16.06.2022 - 14:05:01
01
Nebola to ziadna velka chyba. Dvaja experti tu len nafukuju mensie rozdiely v geometrii do obludnych rozmerov. So zavretymi ocami by si ani nepoznal rozdiel. A ako som pisal, ram a vlastne aj vsetko ostatne toho CTM je pekny a bez problemov vhodny aj na mensie upgradey do buducna (nejake stvorpiestove brzdy a vacsie kotuce napr. ak zacnes chodit rychlejsie z kopcov v terene :) ).
Zobraziť komentár 16.06.2022 - 15:14:46
00
MatejKap Mudry clovek sa uci z chyb inych ;) Ten Zephyr stoji na nete cca 1000 eur, vzhladom na tvoj rozpocet to tiez nie je lacny bike. Nejde o to ze si nekupil Honza ale skor o to ze si kupil zbytocne tazky trail bike s nie zrovna modernou geometriou pricom tvoj styl podla toho co si napisal bude skor do XC.