Jasne, vsetko ma svoje + a - .. konstrukcne to teoreticky moze byt nachylnejsie na prasknutie v mrazivom obdobi, ale zas ked to clovek neplni do prasknutia, ale len adekvatne na svoj zdvih, tak ma tam dostatocnu rezervu.. ono zas nevyhodu pri foxe mas, ze ak by si sa chcel drzat predpisanych servisnych intervalov, tak je to spominanych 125h jazdenia.. pri RS to je 250h.. jasne, mozeme sa bavit o tom, ci to naozaj tak casto treba alebo nie, ale.. chapes..
Nevyhodou
grip patron zas je, ze ten teflonovy
olej v nich sa miesa s goldom ktory davas na penove kruzky.. a z principu fungovania sa ten mix goldu a PTFE casom dostane aj do samotnej patrony.. charger je v tomto "cistejsi", je to proste uzavrety system.. na druhej strane, je potom pravda, ze grip teoreticky nepotrebuje tak tesne tesnenie, cize by mal mat nizsie trenie.. o kolko, je zas otazne..
Inak paradoxne charger 2.1 ma jeden z najlahsich compression tunov a nie je ho ani velmi ako viac odlahcit.. (inak, velmi podobne je na tom aj grip2 vvc) takze uprava zvacsa spociva paradoxne v tuhsom kompresnom stacku.. ale to je uz asi na inu debatu