Preto som sa pýtal na Slovkolex....
A posledná poznámka k bikeclinic..
Ja keby som niekomu niečo posral, tak sa ospravedlnim ponúknem riešenie na moje náklady..a nie ako oni napíšu, že to mám poslať alebo doniesť a začnú reklamačný proces...ešte nakoniec by vyhlásili, že som to ja pokazil..
A
vidla bola 4 roky bez servisu to áno ale sám
servisak mi povedal, že bola v dobrom stave pred servisom!!!!!
ja chápem že si nasratý, každý by bol, keby mu niečo po servise nefungovalo tak ako má... ale nežijeme v ideálnom svete, kto nič nerobí, nič ani nepokazí... tvoj prístup je ale zvláštny, to keby takto všeobecne fungovalo, že niečo sa mi pokazí a stačí moje dobré slovo a všetci sa mi hneď hodia k nohám s ospravedlnením a ponukami náhrady... by to tu rýchlo krachlo, lebo keby funguje takýto dobrácky prístup, hneď by to bolo vo veľkom zneužívané.