Sovicka30 ak s vykonanym servisom nie si spokojny, tak ho reklamuj - ak je vidlica v takom stave ako pises, tak to urcite nebude z ich strany problem vyriesit/preverit.

Nenapisal si vsak k tomu viac - o aku vidlicu sa jedna? Aky to bol servisny zakrok? Mas z Bikeclinicu nejake vyjadrenie? Riesil si to s nimi, lebo z toho "uz im nedoverujem.." to vyzera skor, ze nie..
28.11.2022 - 18:35:45
02
Fox rhythm 32 a veľky servis...este mi povedali pri preberaní, že vidla bola v dobrom stave pred servisom...len suché napísanie,že to mám doniesť...žiadne ospravedlnenie nič...žiadne riešenie problému, že pošlú kuriéra alebo niečo podobné...prečo ja čo som neurobil chybu, mám mať ešte ďalšie náklady..
28.11.2022 - 18:42:06
00
a ked to das teraz niekam inam tak nebudes mat naklady? akoze zo SC do PK pomaly vidlou dohodim a tu robis z toho ako keby si mal ist do Kosic.
28.11.2022 - 21:02:26
00
A kto mi zaručí, že to urobia poriadne...keď poseru tak banálnu vec.. Ano budem mať ale aspoň to bude urobene poriadne..mali by mi vrátiť prachy za servis ale to sa od nich nedočkám...
28.11.2022 - 21:12:43
00
Normálne to príde na ich náklady zobrať kuriér...opravia ti to, servisák čo to robil dostane zdrba, že ti to nenafúkal na tlak čo si tam mal pri odovzdaní vidly a neotestoval to, že či to funguje a ty nezaplatíš ani cent...nestačí to takto ?
28.11.2022 - 21:20:11
01
Sovicka30 napísal:
Už im nedoverujem..taký jednoduchý úkon a dostanem vidlu na ktorej nemôžem jazdiť ?


Sovicka30 napísal:
A kto mi zaručí, že to urobia poriadne...keď poseru tak banálnu vec.. Ano budem mať ale aspoň to bude urobene poriadne..mali by mi vrátiť prachy za servis ale to sa od nich nedočkám...


nejde mi do hlavy, preco to vobec niekomu davas robit...
28.11.2022 - 21:35:17
00
Ja zase nechápem, prečo sa tu z neho robí debil. Keby mi niekto posral robotu, čo mu dám spraviť, tak tiež nie som moc nadšený. A 2x porozmýšľam, či mu to dám znovu alebo zanesiem niekomu inému.
28.11.2022 - 21:38:54
06
Pretoze ked nie som spokojny s odvedenou pracou, prvy krok je reklamacia - bud si pytam naspat peniaze alebo napravu. Samozrejme tazko sa online hodnoti kde nastala chyba, vyplakavanie na fore nic neriesi.

Btw pisal ze daval robit servis po 4 rokoch, to je tiez na povazenie :^)
https://www.mtbiker.sk/clanky/126321/video-mas-bike-po-sezone-ok-presvedcme-sa-o-tom.html#comments-385230
28.11.2022 - 21:45:55
00
Preto som sa pýtal na Slovkolex....

A posledná poznámka k bikeclinic..

Ja keby som niekomu niečo posral, tak sa ospravedlnim ponúknem riešenie na moje náklady..a nie ako oni napíšu, že to mám poslať alebo doniesť a začnú reklamačný proces...ešte nakoniec by vyhlásili, že som to ja pokazil..

A vidla bola 4 roky bez servisu to áno ale sám servisak mi povedal, že bola v dobrom stave pred servisom!!!!!
28.11.2022 - 21:48:34
00
Ved to normalny proces reklamacie, ako maju oni vediet ci nieco pokazili ak im ani nechces doniest vidlicu?
28.11.2022 - 21:51:18
02
🍿
28.11.2022 - 22:30:33
02
Sovicka30 napísal:
Preto som sa pýtal na Slovkolex....

A posledná poznámka k bikeclinic..

Ja keby som niekomu niečo posral, tak sa ospravedlnim ponúknem riešenie na moje náklady..a nie ako oni napíšu, že to mám poslať alebo doniesť a začnú reklamačný proces...ešte nakoniec by vyhlásili, že som to ja pokazil..

A vidla bola 4 roky bez servisu to áno ale sám servisak mi povedal, že bola v dobrom stave pred servisom!!!!!



ja chápem že si nasratý, každý by bol, keby mu niečo po servise nefungovalo tak ako má... ale nežijeme v ideálnom svete, kto nič nerobí, nič ani nepokazí... tvoj prístup je ale zvláštny, to keby takto všeobecne fungovalo, že niečo sa mi pokazí a stačí moje dobré slovo a všetci sa mi hneď hodia k nohám s ospravedlnením a ponukami náhrady... by to tu rýchlo krachlo, lebo keby funguje takýto dobrácky prístup, hneď by to bolo vo veľkom zneužívané.
28.11.2022 - 22:47:34
01
Ešte raz človek číta kladné recenzie na daný servis, v dobrej viere to tam zanesie minie pre mňa nemalé peniaze za servis a výsledok je taký, že vidla je v horšom stave ako bola a ja mám kvôli náprave míňať čas a ďalšie peniaze? Takto by to nemalo fungovať v ideálnom svete....mňa najviac nasral ten laxny prístup servisu..doneste to, pozrieme to....keby sa ospravedlnili a ponúkli zvoz na ich náklady do servisu, alebo by sa majiteľ zastavil cestou do práce a zobral ju.tak nepoviem ani jediné slovo...tomu sa hovorí prozákaznícky prístup .
29.11.2022 - 04:03:55
00
:o :tmi:
tak týmto si sa definitívne zaradil medzi legendy fóra, gratulujem :party:
29.11.2022 - 06:24:09
03
Lukáško a prečo mám ja platiť za cudzie chyby?
29.11.2022 - 08:24:41
00
keyboard_arrow_up