Podľa toho videa to vyzerá, že výrobca mal na tých tesneniach nejaký prúser - zlé hodnotenie vo videu, pod tým 8 či koľko zlých komentov...to video je z r.2019. Tie tesnenia čo predávajú teraz vyzerajú minimálne farebne dosť odlišne:
https://www.mrc-trading.de/Racingbros-Performance-Dichtungskit-fuer-FOX-Float-RP-DHX-Air-R1520001/RB-FS01
Na videu navyše nevidím a neviem či to tesnenie pred kamerovaním poutieral, alebo čo...ale ak má tesnenie robiť odolnosť proti nečistotám, tak vnútri musí byť natretá masívna vrstva vazelíny, čo tu naozaj nevidím.
08.11.2022 - 16:11:56
00
Fox Transfer Performance v podstate od nova pozorujem neduh, že keď je sedlovka dlhší čas zasunutá a stlačím páčku tak jej trvá pomerne dlho alebo treba buchnúť do sedla aby sa vôbec vysunula. Keď toto počiatočné "zalepenie" povolí tak hore dole chodí be problémov... Je to bezny neduh Transferiek alebo som vychytal problémový kus?
09.11.2022 - 18:37:31
00
Mne to robí KS Rage-i.
09.11.2022 - 18:47:57
00
Mne to robí Transfer Factory, ale ten som nekúpil nový a nikdy som ho ani neservisoval...performance verziu mám od nova a tá šla pekne, ale viac ako rok som ju nepoužíval, lebo bola to len 125ka. Factory mám 150ku a niekedy aj počas jazdy ju musím najskôr rukou vytrhnúť a potom už ide, alebo stehnami, alebo sa na ňu silou naraziť a potom ide. Myslím, že servis by to opravil, ale to je kopa peňazí :)
09.11.2022 - 18:56:58
00
taká premiaová značka atakýto fail? to som nečakal..... :)
nezaškodilo by im premaznuť aspon guferko....
09.11.2022 - 19:39:46
00
Netuším ako sa tá sedlovka v domácich podmienkach rozoberá a používam ju len na XC, čo stačí pár krát za výjazd hore - dolu..Gufero som zvonku čistil aj tesnenie trochu odhrnul a dal Brunox a povytieral, ale skôr mi príde ako keby ju bolo potrebné servisne natlakovať. Možno by šlo čistenie aj doma urobiť, ale držať v hlave servisné postupy pre niekoľko druhov vidlíc, tlmičov, sedloviek, nábojov sa mi fakt nechce. Akurát som repasoval tú moju ONEUP a už ako tak ide celkom k spokojnosti, len ju neviem natlakovať, lebo mi vždy utečie tak 50PSI pri odmontovaní pumpičky :) ale na 200PSI ide aktuálne veľmi pekne, tak dlabem na to.
09.11.2022 - 19:54:47
00
koľko stojí cca servis tlmiča? mám full len rok a dával som to prvý krát spolu s vidlicou a z výslednej sumy ma skoro prekotilo... na faktúrach to nie je presne rozpísané, tak nemám predstavu čo koľko stálo... len o použitom materiály mám akú takú predstavu... aký servisný interval dodržujete na tlmiče? samozrejme záleží na zaťažení a poveternostných podmienkach, ale povedzme, že žiadny extrém
09.11.2022 - 20:44:46
00
Servis tlmiča dajme tomu Fox CTD 136eur vratane pošty si napriklad beru kamenné obchody čo mám ja skúsenosť .
No pokial si vieš spravit základný servis [ vzduchová komora ] čo uplne stači pokial nemáš iný problem tak to zase take drahé nieje tesnenia stoja cca 32eur fox tesnenia.
Robim si to 1x ročne alebo cca 4000km .
09.11.2022 - 21:04:03
01
miso00 napísal:
Gufera menis len vtedy ked nadmerne prepustaju olej von a bordel dnu. Zalezi kolko za sezonu a v akych podmienkach jazdis ale po jednej sezone by mali byt stale dobre.


https://www.sealingandcontaminationtips.com/effects-of-aging-on-elastomer-seals/

"If the material ages and becomes hardened, it will reduce friction on the system but may lose its sealing ability. Additionally, because of the strength decrease, it will also be more susceptible to damage and will likely have a shorter service life."

tzn ze chces mat tak akurat dozrete gufera? aby netesnili prilis vela/malo...
09.11.2022 - 22:59:08
00
branomelis napísal:
Netuším ako sa tá sedlovka v domácich podmienkach rozoberá a používam ju len na XC, čo stačí pár krát za výjazd hore - dolu..Gufero som zvonku čistil aj tesnenie trochu odhrnul a dal Brunox a povytieral, ale skôr mi príde ako keby ju bolo potrebné servisne natlakovať. Možno by šlo čistenie aj doma urobiť, ale držať v hlave servisné postupy pre niekoľko druhov vidlíc, tlmičov, sedloviek, nábojov sa mi fakt nechce. Akurát som repasoval tú moju ONEUP a už ako tak ide celkom k spokojnosti, len ju neviem natlakovať, lebo mi vždy utečie tak 50PSI pri odmontovaní pumpičky :) ale na 200PSI ide aktuálne veľmi pekne, tak dlabem na to.


Fox transfer modely do 2020 vratane, doma bez specialneho naradia nezoservisujes, treba tam taky zavitovy vyberac tesneni, co stoji nejakych 300 euro pokial sa pamatam. Skusal som raz moju 2020 factory, co sa zasekla rozobrat, velmi rychlo som skoncil.

2021 (mam teraz na yetim) by sa mala dat servisovat lahsie, lebo manzeta, kde je gufero sa sa odsrobovat (este som neskusal, mam ju len od februára)

Na obrazku model 2021 - (rozoznas ho lahko, uchyty sedla su oble, a manzeta ma hrany na uchytenie kluca).

Prílohy:

Screenshot_20221109_232439_Chrome.jpg
Screenshot_20221109_232439_Chrome.jpg 17.64 KiB thumb_up0thumb_down

09.11.2022 - 23:29:30
00
Mám určite tie staré verzie a čosi sa mi zdá, že treba na to ako píšeš špeciálne náradie, tak som sa radšej ani nepokúšal o servis, ešte som pozrel cenu servisu v Slovkolexe a som myslel, že to je repas, že ty im dáš starú a oni ti dajú novú, ale tak to nie je :) :) .
Hlavne mám tie sedlovky 3ks aj keď 2 z toho už vzhľadom na nízky zdvih pre mňa nepoužiteľné. Ale všetky idú v podstate krásne, len tá jedna 150ka je u mňa najviac vypoužívaná a je z bazáru a nezdá sa mi, že to bol top stav ako to inzeroval predávajúci. Takže táto sedlovka robí presne to o čom sa tu diskutuje - že sa jej moc nechce hore, ale nemá takmer žiadne vôle tak neriešim.
09.11.2022 - 23:39:04
00
Ved preto som to chcel servisovat sam 🤣🤣
Myslel som si, ze to budextake easy ako s vidlou, velmi som sa mylil.
09.11.2022 - 23:51:29
01
Tak púšťať sa do Transfery doma určite nehodlam... Kdesi som zachytil že ani autorizakom sa do nich moc nechce... Každopádne ju teda chalanom do sSlovkolexu pošlem, nech sa zabavia 😁
10.11.2022 - 06:11:47
00
No mne to robi tak isto odnova FOX Transfer Performance Elite (ma rok). Daj pripadne vediet ak servis tomu pomoze.
12.11.2022 - 06:25:47
00
Teoreticka otazka. Viem, ze zmena zdvihu u RS SoloAir vidlic sa robi zmenou air shaftu. Je vsak mozne jednoducho znizit zdvih pridanim travel spaceru na toto miesto? Teoreticky by sa mal zvacsit objem negativnej komory, ale niesom si isty ci pri takejto zmene bude fungovat vyrovnavanie tlakov medzi komorami. Vie niekto poradit?

Prílohy:

Screenshot 2022-11-19 141520.png
Screenshot 2022-11-19 141520.png 58.97 KiB thumb_up0thumb_down

19.11.2022 - 14:20:32
00
keyboard_arrow_up