Ty si fakt komik.
To si naozaj myslíš, že nejaký hypotetický človek-milión v Holandsku, ktorý dochádza do práce autom, ho vymení za
bicykel za 567 € ročne? To by neurobil nikto ani na Slovensku, kde má 567 € oveľa väčšiu hodnotu, ako v Holandsku. Samozrejme, že nikto nepohŕdne 567 eurami či podporou nákupu bicykla ani v Holandsku a áno, možno to niekoho chudobného (možno imigranti, začínajúci mladý človek a pod) popchne, ale je naozaj smiešne sa domnievať, že Holanďania používajú bicykel na dochádzanie preto, "že im za to platia", čo i len "čiastočne".
Bol si niekedy v nejakom holandskom meste?
Opakujem a budem opakovať: všade tam, kde je použitie bicykla jednoduchšie a rýchlejšie ako použitie auta, budú ľudia viac a viac používať bicykel. Práve v Holandsku s týmto prístupom začali v sedemdesiatych rokoch a v posledných desaťročiach sa o tom presviedča stále viac a viac miest v Európe. Finančné stimuly sú vždy iba stimulmi, nie dôvodom, prečo ľudia používajú bicykel na dopravu.
A to, že si o tom nevedel, neznamená, že je to tajné alebo skrývané. Iba to ukazuje, ako málo vieš.
Mimochodom, podobné stimuly sa občas navrhujú aj u nás, naposledy dokonca na vládnej úrovni, ale nikdy sa nedstali ďalej ako do štádia návrhov. A nie sú tajné, nie sú neverejné. Len o tom skrátka nevieš.