znovu som co to pocital o spomenutych pristojoch...
Uz som bol rozhodnuty pre Oregon, len som si to chcel nechat tyzden ulezat v hlave pred kupou, tak som cital fora kade tade. Dakotu som uz zavrhol. Ale stale ma mata Oregon vs. Edge 800. Oregon jasne vedie ako navigacia (displey, AA baterie), ale jeho hlavny minus pre mna je, ze je obrovsky. Viem, ze je to blbost, ale mna to moooc odradza (keby niekto mal/postol fotky svojho Oregona na predstavci/riaditkach, tak by ma potesil. Prosim nie z netu, to uz mam okukane). A este jeden mihus som nasiel u Oregona oproti 800vke a to je drziak. Ten ma podla mna 800 konecne riadne urobeny. Inak vie mi niekto potvrdit, ze su v baleni dva drziaky? To by bol tiez plus pre 800vku (usetrenych cca 30€ za dva drziaky).
Teraz by som chcel radsej 800vku
. Co ma strasi je len 200 waypointov, kedze to chcem pouzivat ako navigaciu. Napr. skusobne som si vyklikal 65km trasu na cykloserveri a potreboval som cca 350 bodov. Mozno som vedla, ale staci vam len dvesto bodov? Da sa napr. trasa vyklikat na viac bodov a potom zmensit ich pocet tak, aby sa nezmenila trat (aby sa mensi pocet bodov nepospajal "vzdusnymi ciarami" mimo cesty...)?
Pouziva niekto Edge 800 (mozno aj 705) aj ako skoro plnohodnotnu navigaciu? Pytam sa lebo mam skor pocit, ze ich pouzivaju najma cestari pre
trening a zaznam trasy. Chcem vediet, ci sa da podla toho jazdit v lese (hlavne podla naplanovanych, resp. stihnuty tras) bez vacsich problemov (je mi jasne, ze to nebude ako s Oregonom). Mam dojem, ze ked to ide s turistickou Dakotou, tak by navigovanie nemalo byt problem ani pre Edge 800 (velmi podobny displej), chybaju len tie waypointy.
Tieto informacie by mi dost pomohli, dufam, ze niekto napise (kto ma 800vku), napr. Milsu
, vdaka