Díky palo1707 za info. Dúfam, že to máš dobre vyskúšané. Všimol som si, že jazdíš RR EVO TLR a aj M King Protection TLR.
Keď sú Protection prázdne, mám dojem, že sú "plechové". Po nafúknutí sa mi zdajú už "tvárnejšie" No pri rovnakom tlaku sú RaceSport zjavne "poddajniešie". Na tvoje info skúsim teda Protection. Pýtal som sa preto, aby som si ušetril zábavu s "obúvaním" TLR. ( musel som ich ísť nafúkať kompresorom v pneu-servise)
18.03.2013 - 18:51:08
00
Jazdil tu niekto Hans Dampf? Recenzie som počul velmi dobré. Ku bajku mi prišli 2,4 Fat Albert a 2,4 Nobby Nic ale rozmýšlam že ked zíde bahno tak to chcem vymeniť za niečo univerzálnejšie...ale stále mám radšej kontrolu ako rýchlosť...
18.03.2013 - 18:55:46
00
NN a FA sú o dosť univerzálnejšie ako HD...
18.03.2013 - 18:56:56
00
naozaj? Podľa toho čo som čítal tak FA šlo už viac do mokra a HD bol univerzálny plášť...tka som to čítal aj na schwalbe stránke...problém je že jazdil som iba FA a NN nič iné preto nemôžem porovnávať...
18.03.2013 - 18:59:44
00
Díky palo1707 za info. Dúfam, že to máš dobre vyskúšané. Všimol som si, že jazdíš RR EVO TLR a aj M King Protection TLR.
Keď sú Protection prázdne, mám dojem, že sú "plechové". Po nafúknutí sa mi zdajú už "tvárnejšie" No pri rovnakom tlaku sú RaceSport zjavne "poddajniešie". Na tvoje info skúsim teda Protection. Pýtal som sa preto, aby som si ušetril zábavu s "obúvaním" TLR. ( musel som ich ísť nafúkať kompresorom v pneu-servise)

S tým fúkaním som neuspel ani ja, bez kompresoru to nešlo, pätky boli nepoddajné, pomalý a slabý tlak vzduchu ich nevedel vyrovnať aby vyvorili lepšie tesniaci spoj.
Dosť dlho aj trvalo kým ich mlieko utesnilo, no mal som na nich všeobecne bezpečnejší pocit ako na iných, aj UST plášťoch. :D
Teraz opäť jazdím na dušiach, mlieko cez zimu vyschlo a prišlo mi zbytočné, keď nechodím do terénu kde tú trakciu treba, fúkať toľko aj bez duší. Pred tým som hustil totiž na 1,8 až 2 bary, teraz 2,5 až 3. A tam sa už výhody ust strácajú, navyše vyšší valivý odpor tréningu pristane.


Naposledy upravil palo1707 dňa 18.03.2013 - 19:04:47, celkovo upravené 1 krát.

18.03.2013 - 19:01:39
00
Yourself - Tak predpokladal som že si sa na to pozeral z hľadiska rýchlosti/hmotnosti/gripu/ponúkaných verzií - v tom prípade sa HD nedá označiť ako univerzál, ale ak chceš niečo čo jednoducho viac drží (pri akceptovateľných ostatných dôležitých vlastnostiach) a patrí do kategórie am/en a nie xc/am tak HD bude dobrá voľba, len pozor na zmes. Niečo si môžeš prečítať aj tu http://www.bike-forum.cz/forum/schwalbe-hans-dampf-kde-sehnat.html
18.03.2013 - 19:03:48
00
ide mi hlavne o to že potrebujem kontrolu,keĎže posledný krát čo som bol poriadne na biku tak som si zlomil kĺučku a potrebujem mať istotu. Ale zas nechcem brutálny traktor,predsa len jazdím viac lesné cesty a niekedy aj asfaltové presuny a tam už 2,4ky FA/NN dosť spomalujú. Hmotnosť u mňa velmi nehrá rolu ...dik za link preštudujem :)
18.03.2013 - 19:14:52
00
Možno by bola vhodná aj otázka na akých tlakoch to vozíš, ja som raz viac prifúkol predný a hneď som to v lese nechcene položil - keďže to bol naozaj obrovský rozdiel v tom ako plášť držal/nedržal. :)
Tie plášte čo máš sú v akej verzii, iba obyčajné EVO bez snake skin bočnice?
18.03.2013 - 19:46:47
00
jazdím nižšie tlaky :) takisto som sa vysekal raz keď som to nafúkol na vyššie a povedal som si kašlať na to :D

Vpredu je FA EVO SnakeSkin trailstar a vzadu NN EVO SnakeSkin pacestar. Kombinácia zmesí je dobrá a aj s gripom som velmi spokojný. Obzerám sa však či sa nedá zohnať niečo s podobným gripom akurát trochu rýchlejším odvalovaním :)
18.03.2013 - 19:52:59
00
Ak máš náladu na vylepšovanie/skúšanie nových vecí, tak to môžeš nahodiť bez duše. :D
18.03.2013 - 20:00:54
00
:D a lepiaca páska do ráfu :D počul som aj už o podobných riešeniach :D
18.03.2013 - 20:03:52
00
V novom cisle bikeR-u bol test plastov a najlepsie z nich vysiel continental rubber queen, tusim aj Lapierre ich jazdi... Ja osobnu skusenost nemam so ziadnym, ale co som pozeral, tak aj wtb bronson je dost dobry
18.03.2013 - 20:08:51
00
:D a lepiaca páska do ráfu :D počul som aj už o podobných riešeniach :D

Zožen ventilky a potom za pár desiatok minút zistíš či to pôjde alebo nie, ak hej tak dokúpiš tmel a máš to vyriešené :)
18.03.2013 - 20:14:14
00
bikeRa mám práve pred sebou :) áno všimol som si tam ako víťaza Rubber Queen akurát ma trochu zarazila tá tendencia deformovania pri nižších tlakoch pretože práve tie jazdím. Preto ma zaujal HD lebo bol hned vedla neho s rovnakým skóre ako "most wanted" ,ale ked Lapierre potvrdí že RQ je spolahlivý tak prečo nie :)

btw keď už sme pri tom Tubeless tak ako sa tam rieši defekt? tmelom? Má to nejaké nevýhody oproti klasike?
18.03.2013 - 20:16:31
00
Malý defekt zacelí tmel. Ak nie je práve vyschnutý alebo nevytvoril veľkého ježka :)
Rozrezanie/veľkú dieru/dieru na blbom mieste to nezachráni, potom tam jednoducho šibneš nejakú dušu a prípadne záplatu (ak by aj duša vyliezala) na dojazd. Možno budeš mať špinavé veci od tmelu ktorý nejde nejako ľahko dole, ale aspoň hneď uvidíš kde je to deravé heh :D
Rozseknúť plášť je o dosť náročnejšie ako dušu, čiže potom možno aj prehodnotíš čo znamená "nížší" tlak a čo ešte nie.

Ten test v tom časopise je nejaký "seriózny" s nejakými meraniami (nemyslím šírku a hmotnosť :D ) alebo sú to len nejaké zážitky z používania?
18.03.2013 - 20:21:56
00
keyboard_arrow_up