Díky palo1707 za info. Dúfam, že to máš dobre vyskúšané. Všimol som si, že jazdíš RR EVO TLR a aj M King Protection TLR.
Keď sú Protection prázdne, mám dojem, že sú "plechové". Po nafúknutí sa mi zdajú už "tvárnejšie" No pri rovnakom tlaku sú RaceSport zjavne "poddajniešie". Na tvoje info skúsim teda Protection. Pýtal som sa preto, aby som si ušetril zábavu s "obúvaním" TLR. ( musel som ich ísť nafúkať kompresorom v pneu-servise)
S tým fúkaním som neuspel ani ja, bez kompresoru to nešlo, pätky boli nepoddajné, pomalý a slabý tlak vzduchu ich nevedel vyrovnať aby vyvorili lepšie tesniaci spoj.
Dosť dlho aj trvalo kým ich mlieko utesnilo, no mal som na nich všeobecne bezpečnejší pocit ako na iných, aj UST plášťoch.
Teraz opäť jazdím na dušiach, mlieko cez zimu vyschlo a prišlo mi zbytočné, keď nechodím do terénu kde tú trakciu treba, fúkať toľko aj bez duší. Pred tým som hustil totiž na 1,8 až 2 bary, teraz 2,5 až 3. A tam sa už výhody ust strácajú, navyše vyšší valivý odpor tréningu pristane.