chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
pridam aj svoj postreh. Race king vzorok vydrzal ale boky su papier,prerezala som niekolkokrat
je pravda, ze to bola ta lacnejsia kevlarova varianta nie supersonic
Ja jazdím vpredu 1,8 a vzadu 2,0 atm.
Momentálne doma nalievam nové TLR plášte latexom. Pri vyššom tlaku sa viacej roztiahnu a lepšie latex utesní póry. Kôli meraniu šírky sa mi nechcelo gumy spúšťať. No pri tých pracovných 2,0 atm budú mať minimálne o 1-2 mm ešte menej. Teda 2,2 budú poctvé 2,1
Inak poznám aj takých, čo na tých 4 amt jazdia XC.
pridam aj svoj postreh. Race king vzorok vydrzal ale boky su papier,prerezala som niekolkokrat
je pravda, ze to bola ta lacnejsia kevlarova varianta nie supersonic
Šwajble sú však ešte tenšie.
Prevedenie Supersonic je maximálne odľahčený ale zároveň "zraniteľný" plášť.
Kompromis váha spoľahlivosť je prevedenie RaceSport.
Protection (tretia odolná vrstva) mi pripadajú málo poddajné.
Základná skladačková verzia má boky pomerne tenké. (zatiaľ som však nemal problém)
Tubelesy sú zase príšerne hrubé.
Keď som "omakom" porovnával Šwajbla RR tubeless a Conti RaceSport TLR bojlsom prekvapený, že rozdiel je minimálny.
Momentálne mám doma 3 varianty. (Supersoniky som vylúčil - tie sú len v rozmere 26X2,0)
Cawte chcel by som sa spytat ci mate nejake skusenosti s SCHWALBE ROCKET RON PERFORMANCE 2.25 alebo SCHWALBE RACING RALPH PERFORMANCE na zadnom kolese. Jazdim enduro 40% cesty 60% lesy a polne cesty. Potrebujem nieco co vydrzi dost dlho a zaroven aj podrzi pekne v lese. Mate niekto skusenosti? Dik
ak to chces na ten bajk co mas v profile tak to tam kludne capni, s tym urcite enduro nejazdis. ale dopredu by som dal evo verziu kvoli trakcii, vzadu nechal performance kvoli vydrzi
Tak pochybujem ze enduro skor asi endurance-XC ...a Ron sa velmi velmi rychlo opotrebuje...nobby nic a racing ralph vzadu vsak bola casto pouzivana kombinacia takze ten ralph bude fajn
doteraz som tam mal tiez nobby nic ale to som tam ja nedal to som uz take kupil(v zivote nikdy by som ho tam nedal )
ide mi hlavne o to aby dlhsie vydrzal myslis ze performance verzia vydrzi dlhsie?
Aky mas teda problem s NN? Ide iba o vydrz alebo aj grip? Ako povedal patrikl asi stranu dozadu zalezi aj od zmesi-schwalbe ma trailstar a pacestar a kazda sa hodi inde
nobby nic mam v predu ale vzadu sa rychlo opotrebuje - ma nanic vzorku na zadne koleso (aspon teda u mojho stylu jazdy ) vies chcel by som dozadu nieco cestnejsie co ma mensi vylivi odpor a preto sa pytam lebo nemam zatial skusenosti s tymito plastami len s nobby nic a ten odporucam asi len do predu paradne drzi a kam zatocis tak tam aj pojdes
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
je pravda, ze to bola ta lacnejsia kevlarova varianta nie supersonic
Momentálne doma nalievam nové TLR plášte latexom. Pri vyššom tlaku sa viacej roztiahnu a lepšie latex utesní póry. Kôli meraniu šírky sa mi nechcelo gumy spúšťať. No pri tých pracovných 2,0 atm budú mať minimálne o 1-2 mm ešte menej. Teda 2,2 budú poctvé 2,1
Inak poznám aj takých, čo na tých 4 amt jazdia XC.
je pravda, ze to bola ta lacnejsia kevlarova varianta nie supersonic
Šwajble sú však ešte tenšie.
Prevedenie Supersonic je maximálne odľahčený ale zároveň "zraniteľný" plášť.
Kompromis váha spoľahlivosť je prevedenie RaceSport.
Protection (tretia odolná vrstva) mi pripadajú málo poddajné.
Základná skladačková verzia má boky pomerne tenké. (zatiaľ som však nemal problém)
Tubelesy sú zase príšerne hrubé.
Keď som "omakom" porovnával Šwajbla RR tubeless a Conti RaceSport TLR bojlsom prekvapený, že rozdiel je minimálny.
Momentálne mám doma 3 varianty. (Supersoniky som vylúčil - tie sú len v rozmere 26X2,0)
ide mi hlavne o to aby dlhsie vydrzal myslis ze performance verzia vydrzi dlhsie?