Vymeniť U-Turn Air za klasický Dual Air je najrozumnejšia voľba. Aj mne to prvý krát urobilo po cca. 3500km ... no potom sa to už opakovalo častejšie a to som prvý krát investoval do originálnej sady tesnení. Zbytočne.
Inak tu je vidno tú časť kde je tesnenie ktoré treba vymeniť:
ep1.pinkbike.orgJe to vnútri v tej diere o-krúžok. Nič iné netreba meniť.
Ten Dual Air sa dá zohnať aj tu na SK v Eximo, ak ho majú skladom ...mne ho poslali, ale museli ho objednať takže som čakal, našťastie cez zimu.
Bruco - áno, klasicky DA je málinko progresívnejší ako U-Turn Air...ale nie je to nič s čím by sa nedalo žiť, mne to dokonca vyhovuje, menej lietam cez
riadítka .-) Je to spôsobené tým, že U-Turn Air má veľkú vzduchovú komoru ktorá nie ej len nad piestom ale je aj po obvode celej patrony a to je zároveň aj problém .. dolu to tesnenie odchádza skôr, resp. prepúšťa lebo vnútorný piest sa pohybuje v milimetroch do strán a tak to podfukuje. Inak sa to dá veľmi jednoducho overiť ... Zdemontovať vonkajšie nohy z vidlice, nafúkať pozitívnu komoru na tlak povedzme 100 PSi a jemne pokývať tyčkou z piestu ktorá trčí von z vnútornej nohy ... bude prepúšťať. Stieráky nie sú stavané aby udržali taký tlak, preto vystrelujú ... a vždy len ľavý.
Riešil som to aj so servisom CykloŽitný CZ a v podstate krčili ramenami ... vedia o tom no žiaľ, jediné čo môžu urobiť je doporučiť pretesnenie.
Takže ak sa dá, pošetriť euráče a kúpiť klasický DA.