čo tak ich ťuknuť trožku nižšie nech sa stiahnu
30.03.2014 - 22:05:52
00
...no tak ten môj spomínaný problém o ktorom som tu točil...zlý chod vidlice atď....nakoniec som sa odhodlal vidlicu rozobrať s kamarátom, ktorý má skúsenosť so servisom svojej Float Fox...keď som videl koľko oleju odtiaľ vytieklo skoro som zaplakal...celé zle...jedna noha to už aj celkom pekne schytala a má na sebe riadne vydrbané drážky od klznych puzdier keďže chodila na sucho...katastrofa...molitánové krúžky uplne suché...vymenili sme...vyčistili, opravili a vidlica ide krásne.. :) Avšak...nepochopiteľné ako niečo takéto fox môže dopustiť aby bola nová vidla bez oleju... :( No a nehovorím ani o servisnom úkone ktorý trval cca 45minut...a v slovkolexe chceli zato 69 euro ? :O
01.04.2014 - 19:16:52
00
Najhoršie je, že tých vidlíc bez oleja je veľmi veľa. Takisto v mojej skoro nič nebolo.
01.04.2014 - 19:27:45
00
som si myslel,že pri tej záručnej oprave tam zabudli dať olej-teraz by som im to otrepal o hlavu,ak sú tam vydraté drážky,bude sa tam lahšie dostávať prach,blato,celkovo ti pekne znížili životnosť vidlice-je to tragédia,že záručné opravy robia babráci
01.04.2014 - 19:36:04
00
Zdravim Vas, potrebujem info, mam tlmic fox float rp23, a spod nastavenia reboundu a propedalu mi presakuje male mnozstvo oleja, resp. je to tam mokre. Viete mi poradit co s tym? Alebo mozem s tym dalej jazdit?

Vdaka


Naposledy upravil P3P dňa 01.04.2014 - 21:10:41, celkovo upravené 1 krát.

01.04.2014 - 20:31:31
00
...no tak ten môj spomínaný problém o ktorom som tu točil...zlý chod vidlice atď....nakoniec som sa odhodlal vidlicu rozobrať s kamarátom, ktorý má skúsenosť so servisom svojej Float Fox...keď som videl koľko oleju odtiaľ vytieklo skoro som zaplakal...celé zle...jedna noha to už aj celkom pekne schytala a má na sebe riadne vydrbané drážky od klznych puzdier keďže chodila na sucho...katastrofa...molitánové krúžky uplne suché...vymenili sme...vyčistili, opravili a vidlica ide krásne.. :) Avšak...nepochopiteľné ako niečo takéto fox môže dopustiť aby bola nová vidla bez oleju... :( No a nehovorím ani o servisnom úkone ktorý trval cca 45minut...a v slovkolexe chceli zato 69 euro ? :O

vitaj v realite... to nie je len u foxu ale ej iných výrobcov, napr RS som hned po kupe rozobral a dolieval oleja
01.04.2014 - 20:35:10
00
nobody? :-)
02.04.2014 - 17:07:01
00
...no tak ten môj spomínaný problém o ktorom som tu točil...zlý chod vidlice atď....


Toto by som riešil u výrobcu.
02.04.2014 - 19:47:19
00
nobody? :-)


Musíš počkať kým príde Lapierre
02.04.2014 - 19:49:12
00
no pockam pockam, dufam ze sa dostavi:)
02.04.2014 - 20:33:51
00
No skúsim napísať niečo stručné :)

Tak som si po dlhsom studovani a zvazovani kupil tlmic FLOAT CTD Boost Valve w/Trail Adjust, novy z wigglu...

Ako sa prejavilo, že bol zavzušnený?
K výraznosti propedalu, zrejme za to môže rozdiel medzi tlmičom bez BV a s BV. Ale presné porovnania žiaľ nemám. BV tlak je celkom nízky ale zrejme ho bude treba upraviť na Light a potom by to malo byť lepšie.
Tá nová komora nie je ako ti predtým s malým objemom, dnes už sa robí len tento jeden typ komory a jej objem je niečo ako HV. Ale neviem či je rovnaká alebo väčšia ako predch. HV. To by potom vysvetľovalo (že je väčšia) dorazy keď si mal aj vtedy aj strednú vložku do komory a aj teraz máš.
No a vložka tam mohla byť už od výroby. Možno to bol tlmič určený na nejaký bike alebo tam dávajú strednú len tak odoka do tlmičov.

lapierre a ako by si chcel zachranit stare puzdra? ked je na nich raz vola tak s nimi podla mna nejde robit vobec nic len ich vymenit

Niečo sa ešte s púzdrom vždy spraviť dá. Je však pravda, že len v malom rozsahu.
U Foxu a zrejme ani RS však neplatí, že ho stačí zahlobiť hlbšie. Uloženie púzdier nie je žiaľ kónické a tak sa to takto nedá spraviť.


Zdravim Vas, potrebujem info, mam tlmic fox float rp23, a spod nastavenia reboundu a propedalu mi presakuje male mnozstvo oleja, resp. je to tam mokre. Viete mi poradit co s tym? Alebo mozem s tym dalej jazdit?

Pokým je to len malé množstvo oleja, určitú dobu to pôjde aj bez servisu. Ale po čase bude oleja v tlmiči tak málo, že bude narážať IFP piestik o labyrint a to už bude nepekný zvuk. Problém je v tesnení medzi ihlou propedalu a reboundu. Bude treba spraviť repas. ;)

...no tak ten môj spomínaný problém o ktorom som tu točil.....jedna noha to už aj celkom pekne schytala...

Určite sa u nich sťažuj, je to ich vina lebo si to mal u nich na servise a servisný interval si neprekročil. Veľa šťastia.
03.04.2014 - 16:38:03
00
[quote=""]Ako sa prejavilo, že bol zavzušnený?
K výraznosti propedalu, zrejme za to môže rozdiel medzi tlmičom bez BV a s BV. Ale presné porovnania žiaľ nemám. BV tlak je celkom nízky ale zrejme ho bude treba upraviť na Light a potom by to malo byť lepšie.
Tá nová komora nie je ako ti predtým s malým objemom, dnes už sa robí len tento jeden typ komory a jej objem je niečo ako HV. Ale neviem či je rovnaká alebo väčšia ako predch. HV. To by potom vysvetľovalo (že je väčšia) dorazy keď si mal aj vtedy aj strednú vložku do komory a aj teraz máš.
No a vložka tam mohla byť už od výroby. Možno to bol tlmič určený na nejaký bike alebo tam dávajú strednú len tak odoka do tlmičov.


Zavzdušnený: zvuk špongie z kraja zdvihu, potom pocitova tvrdšia hranka a ďalej sa to spravalo normalne

Komora: čo viem, tak je jedna komora LV - tá je menšia, a druhá XV - tá je väčšia. Objem LV pri CTD je asi niečo medzi malou a velkou pri RP, teda od oka, podla priebehu to rozoznať kvôli BV a CTD nedokážem. Skôr sa to správa ako keby to bola mega velká komora, využíva to celý zdvih a nie je to citlivé na malé nerovnosti.
Kvôli rôznemu priemeru Závitu pri CTD a RP tlmičoch sa komory vymeniť navzájom nedajú. Rovnako mi do CTD nesedela vložka ktorá sedela do RP, mala väčší vnútorný priemer, takže by v tlmiči nedržala, ale by sa voľne pohybovala. Vôlu som vymedzil kúskom plastu (z elektrikárskej sťahovacej pásky).
03.04.2014 - 17:03:47
00
Ono ten "zvuk špongie z kraja zdvihu" má zvyčajne na triku prepúšťacia drážka medzi + a - komorou. Mazací olej ktorý maže vzduch. tesnenia zvykne "čvachtať" práve v tejto drážke. Toto sa dá vylúčiť jednoducho, zhoď z tlmiča dole samotnú vzduch. komoru a skús či sa ten zvuk prejavuje aj na samotnom tlmení. Ak nie, je to jasné, tlmič nebol zavzdušnený.

Čo sa týka veľkosti komôr tak u CTD je len jeden rozmer a ten bude zrejme minimálne taký ako je XV u RP23. Možo dokonca aj väčší, no to by bolo treba prepočítať/premerať.
Mne z celého toho prejavu tlmiča príde, že je pretlmený čo sa VT týka a zas má veľký objem komory (dorazy).

Nastavenie velocity(compression) tune má síce vplyv na to ako bude tlmič využívať zdvih, no zďaleka nie tak výrazný ako objem a tlak vo vzduchovej komore.
T.j. presne princíp ktorý platí napr. u pružiny = ak máš mäkkú pružinu, tak ti vyštelovanie kompresií nepomôže. Treba tvrdšiu pružinu.
03.04.2014 - 18:08:45
00
Lapierre
takze asi celu sezonu to nevydrzi? A k pointe, ide o kompletne pretesnenie, da sa ta sada tesneni kupit? alebo nedokazem to urobit sam? Resp. zaoberas sa tym ty?
03.04.2014 - 18:24:14
00
Sada tesnení sa kúpiť určite nedá a v domácich podmienkach si s tým asi neporadíš, no pomôcť ti s tým viem. ;)
Napíš prípadne PM.
03.04.2014 - 18:27:40
00
keyboard_arrow_up