Dalsia vec pri vybere
- rajdy predstavec nie je dolezite, len v tom, aby ti predajca umoznil vymenit, podla toho ako budes potrebovat
-
sedlovka .. pokial nie je teleskop, netreba riesit, je to mala polozka
- brzdy, treba dat pozor, aby to neboli smejdy, kotuc min. 180vpredu, mozno aj vzadu, ziadne exotiky, na ktore sa nedaju zohnat dosticky, alebo podobne.
- pedale nepodstatne
- kazeta,retaz nepodstatne
- sedlo, najlepsie ak predajca umozni vybrat to svoje
- kluky .. no, pride na to
- presmyk/prehazka nepodstatne
- radenie, ak to nebude nejaky shit nepodstatne
- okrem ramu je dolezite aky je tam
tlmic a potom .., vidlica, krucialna vec
- overit, ze mas vpredu min. 15mm osku, vzadu 12mm (ale nie hocjaku, niektore su pekne nesandardne)
- hned kupit 1 nahradnu patku, zistit dostupnost a cenu. Niektore patky (Specialized) su nenormalne (zabudol som nazov) drahe.
- naboje! predny nebyva problem, ale zadny ano
- rafky! ust, non-ust ? pevnost,vaha
- overit vyplet, malospicove, tenkospicove nebrat
- plaste, musis vediet ake chces a hned take brat, obvykle sa davaju nejake odveci
- ak karbonovy ram, overit, ci sa k tomu dava, alebo da zohnat spodny ochranny ram, alebo svojpomocne proti odletujucijm kamenom
- pozriet si vedenie bowdenov, nejake komplikovane riesenia ramovou trubkou mozu byt problem
- skontrolovat aky typ stredu, nie nejaka tazko nahraditelna komplikovana hovadina (pozdravujem Spesl)
- velkost tlmica, nech to nie je nestandardna potvora, tazko servisovatelna, ale tak dajme tomu u Speslu nech si to ma
Ochota predajcu je inak dost dolezita.
Ak som nieco zabudol ..