Zdroj: Test: Fabric flasa

Test: Fabric – fľaša s kreatívnym a čistým dizajnom

kubyk 12.08.2018 12 fotografií   Flasa Kosik Horska Cyklistika Pitny Rezim Test Cestna Cyklistika

Značka Fabric je veľmi mladá a od vlastného počiatku vyniká inovatívnym a kreatívnym konceptom k tvorbe svojich produktov. A tento prístup uplatnila aj pri výrobe bezkošíkovej fľaše.

Fabric nie je jedinou značkou, ktorá využíva princíp bezkošíkového uchytenia o rám bicykla. Využívajú sa rôzne technické riešenia. Značka stavila na jednoduchosť, pre montáž stačia dva plastové kolíky umiestnené na ráme a celý mechanizmus pre bezpečné upnutie je potom na samotnej fľaši. K nej sú dodávané dva páry plastových kolíkov.

Prvý dojem, materiál, konštrukcia a spracovanie

Pri prvom kontakte s fľašou zistíte, že veľmi dobre padne do ruky. Je vyrobená z kvalitného, nezávadného BPA-free plastu. Dizajn je jednoduchý, doplnený o výlisky pre ešte lepšie uchopenie. Na spodnej strane sú dve zarážky, do ktorých presne sadnú už spomenuté kolíky, umiestnené na ráme bicykla. Sila upnutia o rám je dostatočná a fľaša drží pevne na mieste. Je otázne, ako dlho vydrží, ak zoberieme do úvahy, že časom sa môžu zarážky opotrebovať. Vrchnák je z kvalitného plastu a samotný gumený náustok má primeranú veľkosť. Hmotnosť je veľmi priaznivá, 82 gramov pri 600 ml a 99 gramov pri väčšom objeme 750 ml. V ponuke sú rôzne farebné prevedenia a je len na vás, aké si zvolíte.

Skúsenosti z praxe – jednoduchosť, ktorá funguje

S fľašou na enduro bicykli už jazdím niečo cez dva mesiace a za ten čas som ju otestoval v rôznych terénoch. Spočiatku som za každou prejdenou nerovnosťou kontroloval, či je fľaša na mieste. Počas testovania mi nikdy nespadla. Manipulácia je pomerne jednoduchá, chce to len trochu cviku (hlavne počas jazdy) pri nasadení fľaše na pôvodné miesto. Náustok šiel hneď od začiatku vytiahnuť veľmi ľahko, osobne mi chýba jeho ochrana proti znečisteniu, aj keď je to problém u väčšiny fľašiek na trhu. Na jedno stlačenie dokážete dostať do úst pomerne veľké množstvo tekutiny, pretože telo je stredne mäkké. Výhodou je, že sa dá umývať aj v umývačke riadu. Na spodnej strane má výlisky na uchytenie o rám a tie sa môžu zanášať, hlavne ak fľašu naplníte sladeným nápojom.

Plusy:

• Kreatívny dizajn.
  • Dobre drží na mieste.
  • Nízka hmotnosť.
  • Kvalitný BPA-free materiál.
  • Možnosť umývať v umývačke.
  • Priaznivá cena.

Mínusy:

• Usadzovanie nečistôt vo vnútorných výliskoch fľaše.
  • Sila upnutia môže časom klesnúť.

Čo dodať na záver?

Na záver by som napísal ešte pár vlastných postrehov. Z môjho pohľadu je tento produkt vydarený a určite poteší všetkých, ktorí sa neboja vyskúšať niečo nové, a tak ako v mojom prípade, používajú fľašu na krátke výjazdy. Ak si neviete svojho dvojkolesového miláčika predstaviť s košíkom, tak je tento produkt stvorený pre vás. Táto fľaša je dostupná vo viacerých farebných prevedeniach s cenou okolo 12.20 € pre 600 ml variant a 13.80 € pre 750 ml variant. Viac informácií nájdete v našom MTBIKER shope.

[Foto na úvode: Test: Fabric flasa]

Zďieľaj ho:
Buď naším fanúšikom:

MTBIKER shop (Výber z produktov Fabric v kategórii Príslušenstvo ~ Fľaše):

Prejsť do shopu (Príslušenstvo ~ Fľaše Fabric)

boldi 12.08.2018 (13:06)

Ja ju nosim sice iba na traily a ziadne divoke zjazdy ale som s nou spokojny

kofollo 13.08.2018 (09:22)

..objednaval som ako prisla na trh (este som na nu cakal, lebo dodavatel mi oznamil,ze hoci je v ponuke, realna dostupnost bude tak za mesiac), tzn. nejaky ten piatocek to uz je - konkretne myslim, ze teraz tretia sezona. Doteraz bez problemov, za ten cas nikdy nevypadla ani v narocnejsom terene (Rychleby, Trutnov...). Uprimne pri sile toho uchytu sa cudujem ako moze niekomu vypadnut, skor by som to videl na nedostatocne zasunutie. Za mna teda velka spokojnost. Nevyhoda je zasuvanie za jazdy, ale kedze nie som ziaden pretekar, tento nedostatok ma nijako nelimituje - nie je problem zastavit a v klude sa na napit a hlavne ju poriadne zasunut

mironfs 13.08.2018 (00:19)

ja nechapem preco niekto pouziva inu flasu ako camelbak podium. super sa z nich pije, nevypadava, da sa zamknut, stlačiť, umyt proste vsetko a aj dizajn je super. elite flasu co mam oproti tomu vyzera ako nejaka cinska

p.ferenc.ml mironfs 14.08.2018 (16:22)

Používam už druhú Podium a musím súhlasiť. Najlepšia fľaša. Prvú mi po 4 rokoch niekto ukradol. 😂😂

mironfs p.ferenc.ml 14.08.2018 (16:46)

ja ked som xty krat nasilu prvu rozobral (na yt je návod) tak som stratil tesnenie z nej (ilobjednal som z ali 50ks ale nedorazili tak ju mam v robote na pitie a druhu s tym plastovym krytom mam teraz na biku a nemozem sa sťažovať. jedine co by mohli trochu vylepsit je to rozoberanie na cistenie

p.ferenc.ml mironfs 18.08.2018 (10:30)

Ja do nej dávam len čistú vodu. Takže po výjazde len vysuším a hotovo. Na sladené nápoje mám druhú obyčajnú.

astro 12.08.2018 (10:49)

Na maratóne v Súľove vypadla v prvom rozbitejsom zjazde. Vrátil som sa po ňu a celý zvyšok maratónu som ju preventívne každú chvíľu zatláčat späť aby som o ňu neprišiel. Jednu vypadnutu som našiel na singli z Devínskej Kobyly. Takže za mňa na MTB nie, na cestu môže byť fajn.

rendo79 astro 12.08.2018 (17:55)

Tak to bola asi moja flaska. Tam niekde som jednu stratil. A teda dlho som ju nemal. Na mtb uz urcute nie.

bruno 12.08.2018 (22:38)

...ja som ju kúpil ešte ako novinku na českom e-shope pred viac ako rokom na moje celopéro GT-čko Zaskar,nakoľko som nechcel dávať fľašu pod spodnú rámovú trúbku,tak som ju dal do trojuholníka,,za mňa uchytenie celkom fajn aj v rozbitom teréne,ide mi na tie cuplíky dosť ťažko,len mi voda preteká tiež ako napísal HENRY cez náustok a to dosť,takže NEODPORÚČAL by som ju... recenzista nech napíše recenziu po roku a nie po pár dňoch...

marcel.baldy 12.08.2018 (11:24)

Na Dolomitoch mi v zjazde 2-krat vypadla v S-kovej zakrute, este ze tam bol obrubnik... inak by som ju uz nenasiel... ked som prisiel domov z dovolenky, hned som ich odmontoval a dal naspat kosiky ELITE aj s flasami ELITE. Tieto FABRIC neodporucam, neviem si ani predstavit, ako by drzali na mojom druhom bike mtb v lese... ale na mtb pouzivam vylucne 2L rezervoar v ruksaku.

ppi 12.08.2018 (13:51)

To snad nikto nevymyslel ze sa to len zasunie na tie koliky bez nejakeho zamku/kliku/aretacie

bimjeam 12.08.2018 (19:45)

Ja som mal dve fľaše Fabric, teraz žijú niekde v Strážovských vrchoch. Na cestu a do ľahkého terénu ok, na technickejsie jazdenie radšej Fidlock

Yogisz 13.08.2018 (11:59)

Mne dokonca praskla po zjazde práve pri uchytoch, išiel som sa napiť a celý som ostal lepkavý
Na MTB proste nie

Martis 13.08.2018 (19:20)

Ja ju vozim už cez rok a ani raz nevypadla. A to sa nebojim povedať že si to dávam dole kopcom celkom bez kompromisov. Pohode prežila Rychleby. Nič mi netešie,nič sa neprasklo atd. zatiAL spokojnosť,uvidime kolko vydrži. Za šlapania hore kopcom nieje problem vybrat,napiť sa a dať späť. Teda ked to nieje extra technické.

MNE SPOMÍNALI ŽE SA SILA UCHOPU ŠTELUJE DOŤAHOVANÍM TÝCH ŠTUPLÍKOV. ONI SA ROZČAPIA A TÝM TO IDE DNU AJ VON TAŽŠIE. SKÚSTE.

Henry33 12.08.2018 (09:55)

Ja tuto fľašu používam uz asi rok a v teréne bez toho aby som zastavil sa len veľmi ťažko dava späť. Vytiahnuť ide v pohode. Prehodil som ju na cestny bike a na mtb poskulujem po fidlock s ktorou sa lepsie manipuluje. A este taka drobnosť po roku začala trochu tiect cez ten uzaver ale tak uz ma nieco za sebou tak sa ani necudujem

misopetrovic Henry33 13.08.2018 (13:29)

naspäť ide v pohode aj za jazdy v teréne

ja som ju vytrúsil v kálnici na maratóne po pol roku používania... už sa trochu vydralo asi uchytenie a nedržala tak pevne...