Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.

Zoznam testovacích bicyklov:
Zoznam testovacích elektrobicyklov:

Voľné termíny pre testovacie dni si môžete pozrieť na tomto odkaze. Rezervácie je možné spraviť mailom na testday@mtbiker.sk, v tej uveďte aj deň a hodinu, na ktorú si budete priať bicykel zapožičať.

V nedeľu nebude na akcii chýbať tiež náš redaktor Martin Imrich (imroman), ktorý je zároveň majiteľom bicykla Rock Machine Blizz CRB. Rád vám odpovie na všetky otázky a povedie aj spoločný výjazd.

Cena za testovanie

Tešíme sa na každého z vás, ale po skúsenostiach z minulých rokov, kedy sa vážnejším kupujúcim záujemcom o bicykle nedostalo dostatok priestoru, pristupujeme k niekoľkým novým opatreniam. Keďže sú testovacie bicykle rôzne a ich cena siaha aj cez hranicu 5 000 €, každý testovací termín má špecifické podmienky. Tie sú uvedené v online dokumente, ktorý tiež slúži na rezerváciu termínov.

Ak si naším verným zákazníkom, pre testovacie dni získaš viacero výhod a v mnohých prípadoch bezplatné testovanie bicyklov. Viac o vernostnom systéme a zľavách v MTBIKER shope sa dozvieš na tomto odkaze. Do nedele 7. 4. 2019 si môžu bicykle rezervovať len zákazníci z kategórie VIP a Premium. Po tomto termíne bude možná rezervácia dostupných modelov a termínov aj pre ostatných záujemcov.

Kategória zákazníka vo vernostnom systéme ťa oprávňuje pri testovacom dni na:
  • VIP - 2x bicykel bezplatne
  • Premium - 1x bicykel bezplatne a následne ďalší podľa podmienok v online dokumente

Zrušenie rezervácie je potrebné ohlásiť najneskôr v stredu v týždni, kedy sa testovacie dni uskutočnia. Tvoju kategóriu vernostných zliav v MTBIKER shope si môžeš pozrieť v sekcii Tvoje objednávky alebo na tomto odkaze.

Ak si ešte nenakupoval v MTBIKER shope, samozrejme, testovanie bicyklov je dostupné aj pre teba, podľa podmienok uvedených v online dokumente.

Test: Rock Machine GravelRide 200 - svižný gravel za dostupnú cenu

Časy, kedy slovo gravel stavalo do pozoru všetkých ortodoxných XC-čkárov, sú snáď už preč. Táto kategória bicyklov si pomaly našla svoje miesto na trhu a dokazuje, že má rozhodne čo ponúknuť aj v ekonomickej triede. Viac sa dozviete v článku na tomto odkaze.

Video: Rock Machine Blizz CRB v all-mountain úprave

Tento model je skutočným chameleónom a pri jeho ladení sa môžete vydať viacerými smermi. Ja som si ho upravil pre potreby športového all-mountain. Prečo?

Rock Machine MTB kolekcia - do terénu a s úsmevom

Pri navrhovaní kolekcie horských bicyklov kládol Rock Machine dôraz najmä na jeden podstatný faktor - na zábavu. Poďme sa pozrieť, čo si pod tým máme predstaviť. Podrobnejší článok nájdete na tomto odkaze.

Edge - bez ohľadu na terén

Pod označením Edge sa v kolekcii Rock Machine skrývajú stroje pre enduro, trail či all-mountain. V podstate je to domov modelu Blizzard, ktorý prešiel za svoju dobu existencie skutočnou evolúciou.

Peak - naozajstný chameleón

Jediný karbón v rámci Rock Machine vlastne nájdete práve pri bicykloch v kategórii Peak. Nečakajte ale žiadne „chrtítko“, model Blizz CRB totiž nemá až tak celkom jasné zaradenie.

XC Fun - ideálna pre začínajúcich cyklistov

Ak začínate s cyklistikou a požadujete spoľahlivý model, pozrite smerom k XC Fun. Tam nájdete trojicu modelov na 29, 27,5 alebo aj 26-palcových kolesách. Základom je ľahký hliníkový rám a geometria, ktorá poskytne komfort a spoľahlivé ovládanie v každej situácii.

Anyroad - v štýle gravel

Máte radi rýchlosť cestného bicykla, ale lákajú vás aj odľahlejšie miesta mimo civilizácie? Na prieskum nových spevnených ciest, zvážnic a ľahkých terénnych chodníčkov sa ideálne hodí práve model Anyroad.

Program testovacieho dňa

Sobota

Prvé zápožičky bicyklov sa uskutočnia o 10:00 v MTBIKER centre (obec Hrádok). Testovanie môže prebiehať na pumptracku za MTBIKER centrom alebo na značenom cyklistickom okruhu, ktorý trvá približne hodinu a vedie okolo hradu Tematín a cez MTBIKER trail. Prípadne si môžete na bicykli spraviť výjazd podľa vlastného uváženia. Pre cestné bicykle sú vhodné destinácie pre testovací výjazd hrad Beckov (trasa) alebo Bezovec či obec Nová Lehota známa z TV seriálu Horná Dolná (trasa). Testovací deň ukončíme o cca 18:15.

Nedeľa

Prvé zápožičky bicyklov sa aj v nedeľu uskutočnia o 10:00 v MTBIKER centre (obec Hrádok).

O 11:00 bude pripravené malé občerstvenie v centre pre účastníkov, počas ktorého náš redaktor predvedie servisné úkony, ktoré ste mali možnosť vidieť aj v našich videách na YouTube alebo podľa možností unboxing zaujímavého modelu Rock Machine.

O 14:00 sa uskutoční spoločný výjazd s redaktorom na Tematín, počas ktorého sa pôjde turistickým tempom a kedy sa tiež dozviete zaujímavosti o konkrétnych modeloch bicyklov. Na výjazd je možné ísť na svojom bicykli alebo na zapožičanom z testu, pokiaľ ste si ho vopred rezervovali. Náš fotograf zhotoví fotky, ktoré sa budú dať na vyžiadanie zaslať mailom. Po príchode zo spoločného výjazdu sa môžete tešiť na občerstvenie v podobe grilovačky, ukážky zo servisu alebo na nazbieranie cenných rád v oblasti výbavy na bikovačku. Testovací deň ukončíme o cca 17:00.

Dĺžka zápožičky a trasy

Jeden bicykel je možné zapožičiavať maximálne na 1 hodinu + úvodné nastavenie, aby ste stihli MTBIKER trail absolvovať v pohode. Bicykle sa tak budú striedať v jeden a pol hodinových cykloch, prípadne skôr, to podľa účasti a časových možností. Elektrobicykle sa budú testovať maximálne 20 minút a spoločne s naším redaktorom, aby sme sa vyhli prípadnému vybitiu batérie.

Jeden účastník môže testovať najviac 2 bicykle v plných časových intervaloch, ďalšie iba medzi zápožičnými termínmi, ak budú tie dostupné. Na dohodnutý termín rezervácie je potrebné prísť včas, v prípade, že budete meškať viac ako 10 minút, vami rezervovaný bicykel môže byť poskytnutý ďalšiemu záujemcovi. O vašu pohodu a dôkladné informácie o bicykloch sa postarajú členovia MTBIKER tímu.

Užitočné informácie

• V priestoroch MTBIKER centra bude k dispozícií sprcha, WC a zabezpečenie stráženia vlastného bicykla počas testovacej jazdy.
  • Nezabudnite si občiansky preukaz a prilbu.
  • Ak používate SPD pedále a pod., pokojne si ich zoberte so sebou a na testovaciu jazdu vám ich na bicykel radi nasadíme.
  • Bicykle sa požičiavajú iba osobám starším ako 18 rokov alebo ich zákonným zástupcom.

Kde vás nájdem?

MTBIKER centrum je v obci Hrádok, v okrese Nové Mesto nad Váhom. Predajňa je dostupná z diaľnice D1 (výjazd Lúka/Hrádok), z ktorej vám to bude trvať 3 minúty. Hrádok je dostupný za 45 minút z Bratislavy, 10 minút z Piešťan a Nového Mesta nad Váhom, 15 minút z Trenčína a za hodinku zo Žiliny.

Lokalitu sme si vybrali kvôli prístupu z diaľnice, krásnym trasám a terénom v Považskom Inovci, ktoré budú okamžite dostupné z MTBIKER centra - a bez prechádzania cez mesto a hlavné cesty.

Testovacie dni 2019 - termíny a značky:
  • 13.4.2019 - Testovací deň Orbea
  • 27.-28.4.2019 - Testovacie dni Rock Machine
  • 4.-5.5.2019 - Testovacie dni Ghost a Lapierre
  • 11.-12.5.2019 - Testovacie dni Canyon
  • 18.5.2019 - Testovací deň Bianchi a Corratec
  • 8.6.2019 - Testovacie dni Superior a Marin

Tešíme sa na vašu účasť a veríme, že si užijete testovačky, ktoré vás zaujímajú.
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.

Testovacie dni Rock Machine

calendar_today 27.04.2019 - 28.04.2019
format_list_numbered 2. kolo - Testovacie dni
label Nesúťažné podujatie
place MTBIKER centrum, Hrádok 225 (Slovensko)