Unboxing: Giant Anthem Advanced Pro 29 1 - jedno pódium poprosím!

Ak sa rozhodujete, na čom vyraziť na preteky, hľadáte FULL s hmotnosťou zo sveta HT a toto všetko za slušné peniaze, tak zbystrite pozornosť.

Dnes už nikoho netreba presviedčať o výhodách „celopéra“ vo svete XC pretekov a na maratónoch. V začiatkoch bolo treba počítať s tým, že takýto oxymoron - full a dobrá hmotnosť, platil len pri top modeloch. Našťastie dnes už jazdec môže vyberať zo stredu modelového radu a vie, že takýto bicykel nebude prekážkou pre jeho pódiové ambície. Že bude fungovať, nebude vážiť tonu a nezruinuje rodinný rozpočet. Poďme sa pozrieť na tohto modrého krásavca od gigantu s názvom Giant.

Špecifikácia

Unboxing

Pri takomto bicykli je balenie o poznanie objemnejšie. Kombinácia full, kolesá 29", veľkosť XL a inžinieri vo fabrike majú čo robiť, aby vymysleli, ako všetko bezpečne vtesnať do krabice.

Pri detailnejšom pohľade si všimnete našponovaný zadný prehadzovač. Ale lanko radenia nie je osadené, tak ako to drží? Giant použil mini lanko, aby reťaz udržal v tejto polohe.

Giant pribaľuje aj sadu na bezdušovú prerábku, vrátane mlieka. Odrazky treba posunúť nejakému drobcovi, zvonček pokojne nechať, keď na tomto bicykli budete predbiehať súperov, nech vám nezavadzajú.

Základné veci si osadí aj menej skúsený cyklista.

No pri ťahaní laniek radenia a lockoutu budete potrebovať už trochu zručnosti. Ale aj na toto máme riešenie, využite rozvoz zložených bicyklov. Informácie nájdete na konci článku a na našich stránkach.

Posledné úpravy, nahodiť sedlovku, nezabudnúť na pastu proti šmýkaniu komponentov karbón/karbón. Pri takomto bicykli máte zadarmo Bikefitting, presný posed už doladíme spolu.

Hmotnosť je zaujímavých asi 11 kg a to pri veľkosti XL. To už sa vyhovoriť v kopci na bicykel nedá. Pri tom všetkom ešte v zjazde využijete už osvedčené zavesenie zadnej stavby MAESTRO.

Rám je, samozrejme, z karbónu. Advanced Composite Technology znamená, že základný trojuholník rámu sa vyrába z jedného kusa. Zadná stavba je zase konštruovaná so zameraním na hmotnosť, tuhosť a nazvali si to celé ako Advanced Forged Composite Technology.

Osadené tu máme Shimano, pohon Deore XT a ostatné komponenty SLX. Jasné, že 1x12.

Brzdíme SLX-kom. Vo výšľapoch poteší remote lockout na vidlicu aj tlmič.

Tlmič aj vidlica sú od značky FOX a ponúkajú chod 90/100 mm.

Kolesá si vyrába Giant sám, sú z karbónu a nazývajú sa Giant XCR-1 29 Composite WheelSystem. Náboje sú boostové. Okrem kolies si vyrába Giant aj ďalšie komponenty ako sedlo, predstavec, riadidlá a sedlovku z karbónu.

Posledné modely od Giant vyzerajú jednoducho krásne. Ich lakovanie je prepracované, Giant používa perleťový lak, zrkadlovo lesklé nápisy. Videli sme to už na cesťáku Propel. Na slnku lakovanie krásne hrá.

Geometria

Cena a dostupnosť

Cena daného modelu je 4 499 €. Tento bicykel nájdete aj v našom MTBIKER shope, kde sú aj ďalšie verzie modelu Anthem pre r. 2020.

Využi služby MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našom MTBIKER centre máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100% nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.