Zimné oblečenie Sportful - kam sa dostal vývoj

thumb_up40thumb_down 43 komentárov

cepooo 09.12.2020 42 fotografií   Sportful Horska Cyklistika Oblecenie Cestna Cyklistika Zima

Jazdenie v zimnom období poriadne preverí váš šatník, hodia sa skúsenosti s vrstvením, dobré sú rady tých, ktorí už niekedy poriadne vymrzli.

Rozmýšľam, kedy mi v živote bola najväčšia zima na bicykli. Asi to bolo v zjazde v pohorí Biokovo v Chorvátsku, keď sme tam boli minulý rok už vo februári, padajúce vločky mi na nálade vôbec nepridali. Alebo to môže byť zjazd zo Stelvia, keď sme tam boli relatívne skoro začiatkom júna a chytili sme studený týždeň. Teplomer ukazoval 2 stupne a ja si pamätám, ako som sa zatínal, aby mi trasúce sa ruky netrhali riadidlami.

Ale podobných situácií bolo určite viacej, nemusíme nikam cestovať na to, aby na konci výjazdu bol vo fľaši namiesto vody ľad. Ako všetko v cyklistike, tak aj zimné oblečenie sa vyvíja, ja som si na otestovanie najnovších technológií zostavil komplet od značky Sportful. Predstavím vám jednotlivé kúsky, pozrieme sa na veľkosti, nech sa vám ľahšie nakupuje online, skúsim pridať nejaký vlastný tip, pre konkrétnu časť tela.

Tento miniseriál o značke Sportful a o ich oblečenení pre rôzne ročné obdobia som začal na jar po sústredení v chorvátskych Vodiciach, predstavil som dve zostavičky na prechodné jarné počasie. V lete som vám ukázal dva letné sety, ten biely s odvetranými nohavicami mi pomohol zvládnuť horúci výlet popri Dunaji až do Ostrihomu. Nedávno som otestoval oblečenie do prechodného počasia, ideálne na jeseň, keď sa teplota v rámci dňa často mení a navyše sa pridávajú mokré cesty alebo dážď. Takže logicky dnes končíme zimným dielom, od doplnkov sa dostaneme až k hlavným kúskom, ako sú bunda a nohavice.

Nohy, základ pohody

Netradične začnem od nôh. Keď prituhne, odložíme špičky alebo tenké návleky a vytiahnuť treba najväčší kaliber. Na pomoc treba povolať materiál Windstopper, hodí sa aj povrch, ktorý znesie nejaké tie špliechance. Ja som si vybral model Sportful WS Reflex 2, výrobca uvádza použitie aj pri teplote jemne pod nulou. Kvôli údržbe som siahol po čiernom prevedení, nebudem musieť čistiť farebné povrchy návlekov.

Na druhú stranu sú tieto návleky bohato “zdobené” reflexnými prvkami, čo sa na cestách hodí. Pri výbere veľkosti pozor na šírku v kotníkovej časti. Mám tretry 46 a doteraz mi všetky návleky od Sportful sedeli XXL, ako aj uvádzajú pre moju veľkosť chodidla. Tieto návleky sú hore v XXL o dosť širšie, takže mi odstávali ako gumáky. Keď som si dal XL, boli trošku užšie, ale sadli aj na 46tky. Takže ak máte tenšie nohy ako ja, tak na toto pozor.

Takýto typ návlekov má výhodu, že výborne izolujú, majú fajn vodeodolnosť. Do mokrých podmienok sú ešte lepšie neoprénové, tam treba počítať, že noha v nich dýcha ešte menej a môže sa rýchlejšie potiť, čo v chlade nechceme. To je aj dôvod, prečo nestačí mať doma len jedny teplé návleky, v hore spomenutých článkoch som opísal aj tenšie varianty. Všetky od značky Sportful nájdete na tomto odkaze. A kto jazdíte v zime viacej v lese, tak učite kúpte aj zimné tretry, vydržia roky, netrháte návleky, šetríte letné tretry.

Na ponožkách záleží

Mať nohy v teple je základom pre dobrý pocit v chladnom počasí. Aj keď máme dobré návleky, podporiť ich treba výberom kvalitných ponožiek. Nedáme si tie, čo jazdíme v lete, príliš nepomôžu ani obyčajné bavlnené, aj keď sú hrubšie. Ja nedám dopustiť na tieto Sportful Winter ponožky, sú akurát hrubé, sú z Merina, trošku vyššie, takže pekne zahrejú aj kotník. Dva páry jazdím už dlhšie, ani praním a nosením sa nezničili, kvalitka. Veľkosť XL. Ďalšie ponožky od Sportful nájdete v shope.

Ako som sľúbil v úvode, rád pomôžem aj nejakými tipmi, veci čo som sám už vyskúšal. Kto je milovník zasnežených výjazdov, určite odporúčam na letných tretrách prelepiť nejakou páskou vetráky v podrážke, keď vonku mrzne, špičky prstov sa dajú obaliť alobalom a tak dať do tretier. Vyhrievané vložky som nejazdil, kto má skúsenosti, napíšte ich do komentárov.

Hlava v teple a štýlovo

Nie som milovník kukiel, radšej kombinujem dobrú čiapku a nákrčník. Práve “bufkou” si viem takto určiť, čo chcem mať zakryté a takto si regulovať tepelný komfort. V predchádzajúcich článkoch som už ukazoval rôzne čapice, čelenky aj nákrčníky, veľmi som si obľúbil práve čiapku Sportful Fiandre No Rain.

Výborne mi sadla, bola dostatočne veľká a páči sa mi, že má šilt. Cyklista v nej nevyzerá ako potápač . Preto som si ďalšiu vybral s rovnakým strihom, táto čiapka pod prilbu so šiltom má navyše aj “zásterky” na uši. Oproti No Rain verzii má zadný panel viacej priedušný, nie je dobré v zime jazdiť so spotenou hlavou. Vpredu je zase GORE-TEX, takže tam vás neprefúka. Veľkosť super aj na melón s obvodom okolo 60 cm.

Rukavice

S premrznutými rukami na biku to je ťažké. Opäť odporúčam mať doma rôznu škálu hrúbky rukavíc a citlivo podľa teploty vyberať. Ak je reč o bežnom zimnom jazdení, nemyslím teraz nejaké expedičné výpravy, bude to o kompromise ich hrúbky a citlivosti vašich prstov, aby ste bike stále vedeli dobre ovládať. Brzdiť, prehodiť, vytiahnuť niečo z vrecka dresu…

Ja preferujem nie úplne hrubé, radšej mám, ak sa mi bike v rukaviciach dobre ovláda. Čo funguje mne, že radšej si na tréning zoberiem 2 páry, tepelný komfort ide dole, ak sa rukavice prepotia, výmena za suchý pár pomôže. Z takýchto “polohrubých” rukavíc je aj model Giara Thermal, na stránke píšu, že sa hodia od 5 stupňov. Na prvom tréningu som im neveril, zdali sa mi príliš tenké a tak som si zobral ešte jedny náhradné rukavice.

Nakoniec sa ukázalo, že pri tých 5 stupňoch absolútne postačujú a náhradný pár ostal nepoužitý vo vrecku bundy. Príjemné sú gélové vložky na dlani a fajn je dostatočne dlhý diel na zápästí, pekne ich schováte pod rukáv bundy. Potešil reflexný pás na prste a príjemná je látka pri palci, každý cyklista vie, na čo poslúži. Veľkosť XXL je dostatočná aj pre najväčšie ruky, aké si dokážete predstaviť . Aktuálna ponuka zimných Sportful rukavíc na tomto odkaze.

Spodná vrstva

Pri nátelníku to platí ako pri ponožkách. Môžete mať super bundu, ale obyčajným tričkom sa ochudobníte o celkový komfort, ktorý by ste mohli dosiahnuť, ak by ste si vybrali rovnako kvalitnú spodnú vrstvu. Sportful je značka, čo začínala s bežeckým lyžovaním, takže majú neúrekom skúseností s obliekaním sa do chladu. Model Sportful BodyFit Pro je už tretia spodná vrstva, ktorú som mohol vyskúšať od tejto značky, takže môžem porovnávať.

Zo všetkých je tento model najpríjemnejší na dotyk, vnútorná strana je ako keby rebrovaná, látka je fajn mäkká. Nátelník je vyrobený z polyesteru, pri mojich rozmeroch 198 cm a 85 kg sú mi fajn veľkosti XL a aj XXL. Rukáv je dosť dlhý, záleží od toho, ako to chcete mať obtiahnuté. Vzhľadom na príjemnosť materiálu som sa tentokrát rozhodol pre veľkosť XL, budem ho nosiť ako prvú vrstvu. Ak bude treba, šupnem na to ešte jednu, ostatné mám XXL. Ďalšie spodné vrstvy od Sportful nájdete tu. Cena je primeraná kvalite, po x praniach a noseniach mám veci ako nové, používam ich na turistiku, beh, bežky…

Nohavice

Pri nohaviciach sa je ideálne riadiť svojimi preferenciami, netreba kupovať hneď najhrubší možný variant. Mne veľmi nesedia tie, ktorá sú takmer celé vyrobené z Windstopperu, radšej mám viac elastickejšie, aj keď s tou daňou, že menej izolujú. Nie som až tak zimomravý na nohy a ak je ozaj pod nulou, tak aj tak nejazdím. U Sportful sa nohavice do asi -5 volajú WS Super, ja som si vybral model Total Comfort vhodný pre plusové teploty.

Total Comfort je nielen názov nohavíc, ale aj vložky, tú už mám vyskúšanú z viacerých nohavíc a sedí mi výborne. Preverená je dlhými jarnými tréningami s väčšinou času stráveného v sedle. Pri mojej dĺžke nôh 98 cm je veľkosť XL dosť dlhá, vyhovuje mi, že sú pekne tesné aj na moje chudé nohy. Nie je nič horšie, ako keď čapáky plandajú . Šikovne spravili aj reflexné prvky na lýtkach, nohavice sa dobre obliekajú vďaka zipsom.

Bunda

Najlepšie som si nechal na koniec. Sportul je asi jediná cykloznačka, ktorá používa materiál Polartec® Alpha®. Táto firma ho dodáva rôznym výrobcom oblečenia, často ho nájdete na turistický bundách, vznikol pre potreby armády. Táto tkanina je teplá, odoláva vetru a rýchlo schne.

V bunde Sportful Intensity 2.0 je všitý vo vnútornej strane, tvorí ako keby vestičku okolo tela cyklistu. Vzadu je vynechaná z dôvodu, aby sa telo neprehrievalo, chrbát nepotrebuje odolávať prúdeniu vzduchu.

Vonkajší materiál je tiež od značky Polartec® a nesie názov NeoShell®. Je to funkčná látka, ktorá kombinuje vlastnosti potrebné pre izolovanie tela a zároveň jeho odvetrávanie, nie je to bunda do dažďa, ale nejakú vodu zadrží. Na bunde sú zadné klasické vrecká, mne nešmakuje, že sú vyrobené zo sieťky. Zbytočne to kazí vzhľad, vidieť tak prázdne obaly z tyčiniek a podobne. Zaujímavé vrecko je na rebrách, je na zips, na cennosti super.

Technológie bundy máme vysvetlené aj v shope, zjednodušene by som túto bundu charakterizoval ako vhodnú pre športovejšiu jazdu bez dlhých zastávok s dôrazom na odvetranie tela. Prekvapujúco dobre fungovali aj rukávy, ktoré sa zdali na prvý pohľad z tenšej látky. Ak chcete niečo na menšiu intenzitu, nechystáte sa tak potiť, dobrá bude nejaká z GORE-TEXu. Pozrite napríklad bundu Super, alebo nejakú inú v našom shope. Všetky bundy aj dresy mám od značky Sportful veľkosť XL.

Ešte spomeniem aj bezpečnosť v súvislosti so zimným oblečením. Zhodou okolností sa u mňa stalo to, že som nemal inú možnosť, ako si vyskladať čisto čierny outfit. Ak jazdíte MTB a nepohybujete sa po cestách, tak čierna je super praktická, ľahšie sa udržiava, dobre sa jednotlivé kúsky farebne kombinujú s ďalšími doplnkami. Na cesťák by som odporúčal niečo farebnejšie, moja predchádzajúca zimná bunda bola žltá. Tento handicap čiernej farby zmierňujem denných svietením, vpredu pod Wahoo mám svetlo od Lezyne, gumené uchytenie sa dá otáčať, takže sa ľahko montuje, kde vám to vyhovuje. A vzadu radar od Garminu. Bezpečnosť first!

Bonus

Čo som si zvykol používať, sú kompresné podkolienky. Naučil som sa na ne vďaka Tour de Volcano, prvé som dostal v štartovacom balíčku. Tieto krikľavo zelené už majú niečo za sebou, tak som potreboval už náhradu, vybral som si Sportful Recovery ponožky.

Používam ich aj na regeneráciu po ťažkom tréningu, hlavne na sústredeniach. Rád v nich cestujem, aj v aute alebo lietadle, neopúchajú potom členky. A využívam ich aj na behanie, keď idem niečo náročnejšie a chcem spevniť nohu. Kto ešte neskúsil, tak odporúčam.

Dúfam, že vám článok okrem tipov na zloženie zimného outfitu priniesol aj zaujímavé postrehy, aj keď nie som vyslovene milovník jazdenia v mraze, niečo už som si za padania vločiek odkrútil. Takže ako sa hovorí, nemusíte sa učiť zo svojho mrznutia, ale z mrznutia druhých .

Kompletná ponuka značky Sportful v našom shope.

Toto je výjazd, kde sa fotilo.

janohalik 09.12.2020 (13:14)

thumb_up10thumb_down

Jazdim Sportful oblecenie 2. sezonu a stotoznujem sa s hore napisanym. Kedze som z chladnejsieho kraja ako Cepooo, tak v zime pouzivam tieto nohavice https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/nohavice/dlhe-cyklisticke/sportful-ws-super-nohavice-s-trakmi-cierne.html , ktore mi dali zatial najviac teplotneho komfortu z nohavic ake som doposial jazdil. Mozno by som este spomenul aj kratasy na vrch, ktore su idealne do zjazdov https://www.davorin.sk/sportful-performance-vrchne-kratasy-cierne-1101996.002/ . Nedam na ne dopustit, v zjazde ochrania "citlive partie" a bez problemov sa vedia zlozit a vopchat do zadneho vrecka.

jammin 09.12.2020 (13:01)

thumb_up4thumb_down

Inak k tym ponozkam : ja som po odskusani asi 4 roznych ponoziek (rozne hrubky, systemy aj material) skoncil nakoniec u zakladnych tenkych letnych ponozkach ktore pouzivam v najvacsom teple (pouzivam zimne tretry). Ono nakoniec aj niektori vyrobcovia tretier na toto upozornuju ze je lepsie pouzivat tensie ponozky. Bol v nich jednoducho subjektivne najlepsi tepleny komfort.

cepooo jammin 09.12.2020 (13:38)

thumb_up1thumb_down

Moze byt, ak je tretra tesnejsia, tak nie je dobre zastavit prekrvovanie chodidla hrubou ponozkou...

jammin cepooo 09.12.2020 (13:55)

thumb_up0thumb_down

Praveze tie moje vobec nie su tesne kedze su zimne a napr northwave pise toto : We recommend you to use only reduced thickness socks, made with specific technical yarns which expel the moisture, in order to facilitate the evaporation through the membrane’s breathable pores.
A mne sa to uplne osvedcilo az tak ze som skoncil pri letnych ponozkach

cepooo jammin 09.12.2020 (14:49)

thumb_up0thumb_down

Tak zimne tretry su topka, to je iny level ako navleky, navyse na MTB su navleky ostara. Na ceste ked je +5 su ideal navleky a merino ponozky pre mna.

imro1 cepooo 10.12.2020 (10:38)

thumb_up1thumb_down

Toto ma hneď napadlo. teda sú tam spomenuté aj zimné tretry na MTB, ale teda myslím, že aj kto jazdí cestu, tak to bude asi lepšie a za tú investíciu to stojí. Tie tretry vydržia roky. Návleky sa časom potrhajú, aj keď samozrejme na ceste vydržia podstatne dlhšie ako pri MTB. No aj takéto kvalitné návleky tiež nie sú najlacnejšie, takže tam by som to asi zvážil. Komfort tam bude asi vyšší Cestu jazdím prevažne na presuny do hory alebo keď sú v horách zlé podmienky. No zimné tretry využívam často hlavne na jar a jeseň. V mínusoch tiež s návlekmi, lebo nie sú zimné ako "zimné"

jammin imro1 10.12.2020 (15:12)

thumb_up2thumb_down

Toto som napr vyriesil tak ze mam zimne len na cestu a na zimu hadzem na mtb cestne pedale a je to. Plus zimne tretry jednoznacne kupovat v lete v zlavach

imro1 jammin 10.12.2020 (23:02)

Každému ako vyhovuje, no zimne mtb tretry sú isto univerzalnejsie a, radšej by som mal tie na ceste ako cestne pedale s tretrami na horskom. Ak teda jazdis na mtb v zime len cestu, tak to bude asi jedno, no v horách, ak byby si musel aj chodit, tak v cestných tretrach to bude za trest 🙂

dodes 09.12.2020 (19:40)

thumb_up4thumb_down

Sietkove vrecka su asi preto aby sa veci v nich umiestnene nerosili. V nesietovanych na perfette mam zaroseny mobil. Stretaju sa v takom vrecku vonkajsia dajme tomu 5stupnova teplota a vnutorna 37stupnova. Výsledok je kondenz.

pindaro dodes 09.12.2020 (20:19)

thumb_up1thumb_down

Vďaka za vysvetlenie 😀 Vždy som sa čudoval prečo mám v lyžiarskej bunde mokrý mobil keď som počas lyžovania nepadol 😀

cepooo dodes 09.12.2020 (20:19)

thumb_up0thumb_down

To ma nenapadlo, moze byt...

filipskalican dodes 10.12.2020 (11:31)

thumb_up1thumb_down

Je pravda co pises, presne na perfetto sa mi to stava. Tym ze je chrbtova cast priedusna tak mam vo vreckach veci zarosene. Takze toto je rozumne riesenie od Sportful.

martinzz filipskalican 10.12.2020 (15:20)

thumb_up0thumb_down

Ale ked zacne prsat, tak mobil je hned na rane. Tak si vybrat ci spoteny, alebo zmoknuty mobil

dodes martinzz 10.12.2020 (19:28)

thumb_up2thumb_down

Všetko čomu mokro ublíži treba dávať do sáčkov a vybavené. Tam kondenz nehrozi, pary z tela sa do sáčku nedostanú.

jaro127 09.12.2020 (21:33)

Jedna maličkosť chýba. Na takú výbavu treba majland.

cepooo jaro127 10.12.2020 (07:23)

thumb_up1thumb_down

Relativne. Spominanu Gabbu mam asi 8 rokov, ak to clovek neroztrha pri pade...

LaS 10.12.2020 (12:25)

thumb_up2thumb_down

Sportful moze byt, ale vsetko cisto cierne urcite nie. Vobec sa mi to nepaci a okrem toho, je cierna horsie viditelna. Pred vyse 10 rokmi v casopise Velo bol clanok o preverovani viditelnosti oblecenia. Zistili, ze cim svetlejsia farba, tym viditelnejsia. Cize najlepsie viditelna je biela, najma na asfalte alebo v inom tmavom prostredi. Toho roku som od Sportful kupil iba zimne rukavice, ked boli v akcii za 35 eur, pretoze bledomodre a su fakt teple

ehvie 09.12.2020 (13:49)

thumb_up1thumb_down

cepoooSportful je super, používam prakticky len to. Ale prečo máš všetko v čiernom? Mám 3 bundy od Sportfulu, oranžovú, modrú a čiernu a v tej čiernej ma autá míňajú suverénne najbližšie.

cepooo ehvie 09.12.2020 (14:50)

Pisem o tom v clanku

JozefPMTB 09.12.2020 (14:51)

thumb_up1thumb_down

Ta bunda vyzera zaujimavo, hlavne to limitne vyuzitie zateplenia (nie je ti zima brucho?). Vedel by si napriklad porovnat teplotnu kapacitu a priedusnost s Castelli PERFETTO RoS? Bunda nema vetracky ale zasa volnejsi chrbat.

cepooo 09.12.2020 (14:55)

To Perfetto som nejazdil, ak to je ako Gabba, tak tato Intensity je teplejsia, nieco ako Castelli Alpha, ta ma vesticku a toto Polartec. Na Intensity ma prekvapili rukavy, tenucke a nebola kosa este...

Gusto0 cepooo 10.12.2020 (10:40)

thumb_up0thumb_down

neoshell je tiez neprefukavy ako gore windstopper?

Wiking 10.12.2020 (11:31)

thumb_up1thumb_down

Dobrý článok. So značkou Sportful nemám osobne skúsenosť, ale verím, že je to dobrá voľba. Za seba môžem odporučiť rad Van Rysel cez Decathlon, veľmi dobrá kvalita, a za super peniaz. Možno to nie je top trhu, ale veľmi slušná stredná trieda...

Osobne si myslím, že naozaj, pod 5 C stupňov už treba mať neoprénové návleky (síce noha sa v nich troška potí, ale z tepla ešte nikto nezmrzol ), dobré rukavice, merino ponožky. Osobne pod zimnú bundu dávam dve baselayer tričká (prvé klasické letné, na to zimné s dlhým rukávom) + tá bunda a do - 5 C som vcelku OK. Pravda jazdím v zime jazdy tak max 2 hodiny, potom je zima asi vo všetkom

...len dodám, že jazdím cestu.

fluider 09.12.2020 (14:39)

Aká je to veľkost rámu?

cepooo fluider 09.12.2020 (14:51)

59, moje miery mas v clanku. Sedlovka je na povolene maximum, predstavec 14cm

TTBiker 09.12.2020 (18:56)

thumb_up0thumb_down

Chcelo by to väčší priemer kolies pre takého chlapa,snáď to časom príde...

cepooo TTBiker 09.12.2020 (20:17)

thumb_up1thumb_down

Inak to je moj tajny tip, ze sa vyvoj pohne tymto smerom😂

TTBiker cepooo 09.12.2020 (22:01)

To budeš potom jazdiť 70 km/h🙂🙂🙂

MarosHe 09.12.2020 (20:13)

thumb_up0thumb_down

Na margo polartecu. Viac ako 2 roky robí cyklo veci v spolupráci s Polartecom anglická značka DHB. Napr. táto zimná bunda dhb Aeron Lab All Winter Polartec Jacket aj s polartec alfa. Tento rok prichádza so zimou novinkou s týmto materiálom aj La passione.

cepooo MarosHe 09.12.2020 (20:18)

Dobry prehlad👌

MarosHe cepooo 09.12.2020 (20:24)

thumb_up1thumb_down

Okrem mojej "dvornej" značky sportful, som pár krát skúsil aj veci od DHB, a na moje prekvapenie veľmi kvalitné materiály a kvalita spracovania.

MAREK-TT 10.12.2020 (07:33)

thumb_up0thumb_down

Ahojte, prvú sezónu jazdím bundu Sportful Rythmo. Všimol som si však, že zipsy (hlavne tie na vreckách) idú veľmi ťažko. Ak chcem počas jazdy niečo z vrecka vybrať, tak odzipsovať a zazipsovať ho jednou rukou je v podstate nemožné. Je tam zips YKK Vislon. Stretli ste sa s niečím podobným?

cukapeter MAREK-TT 10.12.2020 (09:51)

thumb_up1thumb_down

Skús pretrieť klasickým mydlom....Malo by sa to zlepšiť...

MAREK-TT cukapeter 10.12.2020 (15:52)

Díki za tip, skúsim 👍

MAREK-TT cukapeter 12.12.2020 (14:30)

Skúsil som trik s mydlom a zips ide citelne ľahšie. Ešte raz díki 😀

Kenai 10.12.2020 (11:35)

thumb_up0thumb_down

A ak by niekto nahodou nechcel investovat do jazdenia pocas 3 mesiacov kedy sa teplota blizi 0 cenu noveho bicykla, tak tu je moznost ktoru jazdim uz 3 rok. (Cenzura funguje, OK budeme to musiet napisat inak) Nosim FDX oblecenie anglickej vyroby v cenach okol 60E za set. viac na fdxsports(bodka)co(bodka)uk
Ale je pravda ze nejazdim ked je pod 0. Asi som rozmaznany. Ale tu u nas na dolniakoch je to aj tak 3 dni v roku.

radekkasik1 10.12.2020 (14:03)

thumb_up0thumb_down

Ta Sportful bunda vypadá že je to stejné jako Castelli Alpha RoS. Zajímavé, že si dvě stejné značky navzájem konkurují.

cepooo 10.12.2020 (18:33)

Mam aj Alphu a to je dost ina bunda. Ma vestu, Sportful Polartec...

kecinko cepooo 16.12.2020 (00:29)

thumb_up0thumb_down

A keby si tieto dve bundy porovnal? Ktora je teplejsia?
Pripadne keby si nepozeral na cenovy rozdiel, ktoru by si skor odporucil na jazdenie aj v teplote pod nulou? (MTB)

cepooo kecinko 16.12.2020 (06:11)

thumb_up0thumb_down

Alpha bude o chlp teplejsia asi. Aj v popise tak pisu.

altanok 10.12.2020 (18:36)

altanok
Ani veľmi nie, keďže Sportful kúpil Castelli ak sa nemýlim

cepooo altanok 10.12.2020 (18:39)

thumb_up0thumb_down

VW ma Skodovku a to neznamena, ze Passat je Superb.

radekkasik1 altanok 10.12.2020 (18:50)