Vianočné darčeky do 50 €

Nie vždy musia byť darčeky drahé a pritom môžu byť aj užitočné. Vybrali sme zopár tipov do 50 €, ktoré potešia každého cyklistu.

SiS Go Isotonic Variety Pack

Obľúbený izotonický gél, vhodný ako rýchly prísun energie, keď človeku dochádzajú sily. Vďaka zloženiu je možného konzumovať aj bez zapitia. Je rýchlo stráviteľný a dostupný v rôznych príchutiach. Toto balenie je ideálne, keďže sa v ňom nachádzajú všetky príchute, citrón a limetka, ananás, čierna ríbezľa, grapefruit, jablko, pomaranč a tropické ovocie. Je vhodný aj pre vegánov. Cena sa pohybuje okolo 13 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Polaris Siren

Tento trailový dres poteší pod stromčekom každú nadšenú bikerku. Je ušitý z rýchloschnúcej látky, ktorá dobre odvádza vlhkosť pre ideálnu tepelnú reguláciu. Vhodný do chladnejšieho počasia vďaka dlhým rukávom. Vybavený je sieťovými panelmi v podpazuší a plochými švami, takže vás nikde nebude škriabať. Zadné vrecko na zips sa zíde na kratšie výlety alebo preteky. Cena sa pohybuje okolo 48 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

FORCE kliešte

Každý správny domáci servisman potrebuje pri práci kliešte. Lanká a bowdeny sa musia meniť pravidelne a poznáte to. Nie je nad to mať správne náradie na danú prácu. Tieto kliešte ponúkajú dobrý pomer cena/výkon. So skúsenosti vieme, že „kalené brity" si dokážu poradiť aj s opletanými brzdovými hadičkami. Poistka sa zíde pre lepšie skladovanie v dielni. Cena sa pohybuje okolo 17 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

BBB BPD 32 MountainHigh

Kto jazdí flat pedále vie, že grip a odolnosť je základ. To ponúkajú aj obľúbené a cenovo dostupné hliníkové pedále od značky BBB. Disponujú nastaviteľnými hrotmi a zvládnu aj disciplíny ako freeride a DH. O hladký chod sa stará oska vyrobená z CrMo materiálu. Výška pedálu je 2,5 cm, spolu s pinmi 3 cm a hmotnosť je 592 gramov. Cena sa pohybuje okolo 30 €. Test a viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Kellys termonávleky THERMO

Niekto aj v chladnejšom počasí rád jazdí v kraťasoch. Termonávleky na kolená od značky Kellys sú vyrobené z elastického materiálu SuperRoubaix, ktorý je priedušný, odvádza prebytočnú vlhkosť a teplo a zároveň poskytuje vynikajúcu ochranu proti chladu. Vďaka protišmykovým pruhom na hornej časti návleku vám nebude zliezať a zostanú na svojom mieste. Navyše disponujú reflexnými prvkami. Cena sa pohybuje okolo 19 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Vittoria Rubino Pro IV G2.0

Ak je vaša polovička nadšený cestný cyklista alebo cyklistka, určite potešia kvalitné plášte na novú sezónu. Vďaka vyššiemu behúňu lepšie tlmí nerovnosti a mix z troch zmesí doplnený o grafén prináša optimálny pomer priľnavosti za mokrého počasia a odolnosti voči opotrebovaniu. S hustotou tkania 150 TPI bude plášť poddajný a odolný. Ideálny ako tréningový alebo pretekársky plášť. Cena sa pohybuje okolo 40 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

SRAM DH Locking Grips

Kontaktné body s bicyklom sú pre kvalitný zážitok z jazdy najpodstatnejšie. Gripy, ktoré vám nesedia, vedia spraviť namiesto pôžitku z jazdy utrpenie. Tieto sú vhodné pre ľudí, ktorí majú radšej hrubšie gripy, keďže vonkajší priemer je 32,5 mm. Materiál je mäkký silikón, ktorý dobre tlmí vibrácie a o to, aby sa na riaditkách netočili, sa starajú dve zaisťovacie objímky na koncoch. Cena sa pohybuje okolo 32 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Najkrajšie cyklovrcholy

Ak váš náruživý cyklista má už na bicykel všetko od výmyslu sveta, vždy sa zídu dobré tipy na výlet. Vydavateľstvo Dajama si pripravilo druhý diel 25 najkrajších vrcholov, kde môžete bez obavy z pokuty vystúpať aj na bicykli. Dozviete sa nielen trasu, ale aj profil trás, alternatívy a pekné fotky vás navnadia na výlet o to viacej. Potom stačí už len vyraziť. Cena sa pohybuje okolo 13 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke vydavateľstva.

CTM STAGE: Y

Inteligentná blikačka vhodná ako zadné svetlo. Vďaka nej budete videný z dostatočnej vzdialenosti, keďže ponúka svietivosť až 180 lúmenov. Diódy majú viditeľnosť až do 2,4 km a svietivosť sa prispôsobuje automaticky podľa okolitého svetla. Brzdový senzor pri spomaľovaní reaguje zapnutím extra silného svetla. K dispozícii je niekoľko režimov a svetlo je nabíjateľné cez USB. Cena sa pohybuje okolo 40 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Trelock Cyclemate TF 100

Nezáleží, či máte nový alebo starý bicykel, nikto nechce prísť o svojho miláčika. Preto je vhodné nosiť v batohu zámok, ktorým si bicykel poistíte, aj keď len vybehnete na dve minúty do obchodu. Tento zámok má iba 700 gramov a vďaka oceľovej kĺbovej konštrukcii ho je možné poskladať do kompaktných rozmerov, takže vám v batohu nebude zavadzať. Dĺžka je 85 cm. Ideálny pre mestské potulky. Cena sa pohybuje okolo 35 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Fenix BC05R V2.0

Vhodná blikačka, ak hľadáte ešte niečo malé, aby bol váš vianočný darček kompletný. Disponuje až šiestimi režimami svietenia. Pri maximálnej svietivosti vydrží svietiť 4,5 hodiny a pri najslabšom režime a rýchlom blikaní až 120 hodín. Indikátorom stavu batérie si rýchlo zistíte, či treba svetlo nabiť cez USB-C. Svetlo je viditeľné až z 230 metrov, takže je ideálne na nočné tréningy. Cena sa pohybuje okolo 20 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Rock Shox pumpa

Dnes už skoro všetky lepšie bicykle disponujú vzduchovými vidlicami. Či už je vidlica nižšieho radu alebo high-end produkt s nekonečnými nastaveniami, všetky majú jedno spoločné. Základné nastavenie tvrdosti cez vzduchový ventil. Originál pumpa vám zaručí, že tlak bude presný a keďže maximálny povolený tlak je až do 21 barov, môžete ju použiť aj na fúkanie cestných plášťov. Cena sa pohybuje okolo 43 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Weldtite Inteligentný Smart systém Jetvalve

Ak radi jazdíte naľahko, určite oceníte v prípade defektu CO2 bombičku. Je to rýchly spôsob nafúknutia kolesa, pri minimálnej námahe. Do držiaka sa zmestia až dve 16 gramové bombičky a je určený na montáž pod sedlovku, kde vám nebude zavadzať. V ponuke sú aj verzie s držiakom pod fľašu alebo spolu s opravárenskou sadou na defekty. Silikónové popruhy sa postarajú o bezpečné prichytenie bombičiek. Cena sa pohybuje okolo 28 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Craft Warm 2-pack

Ponožky pod stromčekom sú už taká klasika. Tieto od Craft sú vhodné do chladnejšieho počasia. Vďaka kombinácii syntetického a prírodného materiálu sa spája komfort a funkčnosť v jednom. Chodidlá sú zosilnené pre lepšie tlmenie nárazov a elastický prúžok okolo priehlavku zabraňuje zošmyknutiu. Každá je označená na vnútornom leme, takže si už nikdy nepomýlite pravú s ľavou. Balenie obsahuje dva páry a cena sa pohybuje okolo 27 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

MTBIKER kupón

Veľmi zaujímavým darčekom môže byť práve kupón na nákup v našom MTBIKER shope. Ten sa zíde, ak máte problém s výberom lebo už vaša polovička všetko má alebo si nie ste úplne istý, čo by bol ten najvhodnejší darček. Veľkou výhodou je, že kupóny máme v rôznych cenových hladinách, takže si vyberie naozaj každý. Vyhnete sa tak prípadnému vráteniu, či výmene veľkosti. Kupóny môžete nájsť na tomto odkaze.

MTBIKER merch

Ak sa vám páči, ako fungujeme, či už z pohľadu zákazníka eshopu alebo čitateľa redakcie, môžete si u nás kúpiť náš oficiálny MTBIKER merch. Tým podporíte nás a nepriamo spolu s nami aj cyklistické projekty a preteky. Napríklad MTBIKER Novodubnický maratón, Častovský cyklookruh, Hornonitriansku enduro sériu a mnoho ďalších, ktorých by sme bez vášho nakupovania u nás nemohli podporiť. Nájdete tu všetko od ponožiek až po tričká a kávu. Všetky produkty u nás na MTBIKER shope.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.