Články v kategórii 'Vianoce' (22 článkov)

Video: Zabavte sa na náš účet - bonusové materiály z natáčania

26.12.2019 4 173 4 77

Málokedy sa podarí natočiť video na jeden šup, prípadne kamera beží o niečo dlhšie, ako by mala...z toho potom vzniká skutočne zaujímavý materiál.
Šťastné a veselé vám praje MTBIKER

23.12.2019 4 656 20 178

Za náš tím vám prajeme príjemné sviatky a na záver videa máme aj jeden bonus na navodenie pravej vianočnej atmosféry. Nech sa dobre zabavíte…
Vianočné darčeky pre ženy

PR 17.12.2019 3 305

Farebné zladenie, strih a celkový dojem sú ústrednými faktormi pri výbere doplnkov pre dámy. Ale pritom netreba zabúdať na funkčnosť.
Kolekcia vianočných setov od Eleven – originálny a funkčný darček

PR 13.12.2019 2 176

Do Vianoc ostáva už len pár dní. Prečo sa však uchýliť k výberu niečoho fádneho na poslednú chvíľu, ak svojich blízkych môžete obdarovať elegantnými a funkčnými kúskami oblečenia?
Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania

PR 10.12.2019 3 289

Možno aj vy doma máte človeka, ktorý sa počas zimy premáha v teple domova a plánuje dobrodružstvá na ďalší rok. Spríjemnite mu tento čas a darujte mu na Vianoce niečo, čo naplno využije pri svojich pobytoch v prírode.
Vianočné darčeky pre športového cyklistu - niečo pre tých, ktorí majú radi cestu a XC

PR 03.12.2019 5 110

Vianoce sú časom, kedy chceme svojich blízkych obdarovať a urobiť im radosť. A čím by ste potešili športového cyklistu?
Darčeky pod stromček pre horského cyklistu

PR 26.11.2019 4 654

Vianoce sú, ako ste si už iste všimli, pomaly predo dvermi. K tomu samozrejme patrí aj výber správnych a aspoň trošku užitočných a hodnotných darčekov. V prípade cyklistu to máte ale o niečo jednoduchšie, prinášame niekoľko tipov...
Video: Keď sa darí a všetko ide podľa plánu

30.12.2018 5 045 1 57

Niekedy ide práca doslova od ruky a výsledkom je najmä množstvo nepublikovateľného materiálu.
Z petržalskej hrádze na najdlhšie preteky môjho života

30.12.2018 6 927 39 107

V bruchu mi poctivo pracuje kapustnica, do krku sa tlačia kúsky zemiakového šalátu a majonézovú chuť v ústach plánujem prekryť niečím sladkým...
Keď sa sezóna vydarí nielen z pohľadu bikera

25.12.2018 5 356 3 82

Tento článok som začala písať po celodennej turistike do poznámky v mobile. Vážne. :) Je záver krásnej jesene a trávime ho v Tatrách. Zrejme príval pozitívnej energie z našich veľhôr spôsobil, že som jednoducho dostala chuť podeliť sa s vami o moje top momenty tejto sezóny.
Video: MTBIKER vám praje šťastné a veselé

23.12.2018 4 063 11 100

Ďakujeme za vašu priazeň a prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov.
Prekvapte rodinu a blízkych novým bicyklom

PR 19.12.2018 2 488

Blížia sa Vianoce, ktoré sú najmä z pohľadu detí obdobím dostávania darčekov. Hoci počasie vonkajším športom až tak nepraje, rodinu a blízkych môžete potešiť aj športovými pomôckami, ktoré využijú v inom ročnom období.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 893)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 730)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 625)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 179)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 409)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 104)
  10. Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed (4 966)